Part 9

394 20 0
                                    

Purvi: Tum yeah Daya Sir ky sath thek nahin ker rahi hu...

Purvi meri sagai hu gyi hy, mujy nahin lagta ky ab tumhein yeah bat bolni chaye...

Tarika: Aur Daya ka kiya... tum ny dekha hy usey... Shreya yeah tum hi thi ju chahti thi ky Daya tumhare pyar ku samjy ab jub aesa hu gya hy tu tum pechy hat rahi hu...

Tarika hu gya tum donon ka ab jao tum donon...

Purvi: Ja rahe hein hum, but tum thek nahin ker rahi hu, abi bhi kuch nahin hua, tum chaho tu ab bhi sub thek hu sakta hy...

Daya Sir ny mera trust toda hy, mein unhein second chance nahin de sakti...

Abhijeet: Shreya pr koi pressure nahin, baki sub bhi normal hy tu samj nahin aa raha ky ghalt kia hy???

Tarika: I think Daya ku chaye us se ik akhri bar mil ker poch ly us rat hua kia tha... ju bhi hu Shreya disturbed hy, kuch tu hy ju usey preshan ker raha hy...

Daya: Pocha tha kuch nahin btaya us ny... Waiter ku bhi dhondny ki koshish ki jis ny meri drink mein drug milaya woh bhi nahin mila... Us informer se bhi bat ki but us ny bhi waiter ku thek se dekha nahin... Aj rat last time us se milny jao ga, agar woh man gayi tu ok...

Shreya: Sir ap ku nahin lagta ab ap ghalt ker rahe hein...

Ghalt tu mere sath hu chuka hy Shreya, woh rat mujy yad nahin, aur tumhein hmara pyar yad nahin...

Shreya: Ab mein jao...

1 ghanta manga tha mein ny abi tu hardly 15 minutes hi guzry hein...

Shreya: Ap ju bat kerna chahte hein mujy us per discuss nahin krna...

Thek hy kuch nahin bol raha mein...

Then he fused their lips together and wandering his hands in side her shirt and un hooked her bra... She moved back and wanna try to spoke when he put his finger on her trembling lips...

Assshhh ab koi bat nahi hu gi... Silence is better than the words...

He travelled his lips from her jaw to her neck and now grazing her shoulders, her hand reached in his hairs and she moaned his name when feel his teeth mark near to her cleavage...

Tumhein tu koi fark nahin padta Shreya mery hony se na hony se, then how you lost your control...

She turned her face on other side, aesa nahin hy woh mein tu bus...

Tum apny would be husband ky sath cheat kro gi Shreya, tumhare dil mein tu sirf mera nam hy, tu tum kesy us ky sath khush reh sako gi, he whispers in her ear...

Shreya: Abi tu ap phir se try ker rahe hein ky mujy use ker sakein, jesy kuch din pehly ap ny...

Tum bhol rahi hu Shreya, tum bhi mujy pyar krti thi...

Shreya: Kerti thiii... Sahi kaha ap ny, i hope ab ap mere raste mein nahin ayen gy... Hmara sath likha hi nahin tha Daya...

Thek hy ab mein kuch nahin bolon ga, tumhara fasla mujy qabol hy... Good bye Shreya...

It was the wedding day of Shreya and she was looking stunning in her red and Golden lehenga, everyone admires her beauty and wished her a happy life in her future...

When she was alone in her room, she collects the things which Daya gifted to him and handed the bag to Tarika...

Tarika: Yeah kia hy...

Tum yeah bag Daya ku de dena, ab mein yeah sub mere sath nahin rakh sakti hoon...

Tarika just nooded her head...

Kia bat hy kuch bolo gi nahin...

Tarika: Kia bolon Shreya, ab tu mein soch rahi hoon, ju jesa chal raha tha wohi thek tha, hamein kuch planning kerni hi nahin chaye thi... Tum tu agey badh gayi hu but Daya toot gya hy...

Abhijeet sir nahin aye kia???

Tarika: Tum ab bhi yeah sub poch rahi hu, seriously, Shreya kia hu gya hy tumhein...

Tarika tum sub ku samj nahin aa raha, meri shadi hu rahi hu, ab is sub baton se kia hasil... Ab bolo Abhijeet Sir nahin aye...

Nahin woh Daya ky sath hy, Daya ku akela nahin chod sakty, tumhein tu koi fikr hy nahin hamein parwa hy Daya ki...

Purvi: Tarika le aoa Shreya ku sub isi ka wait ker rahe hein...

Hmmm...

Tarika (On Phone): Haan Abhijeet, nahin abi Shreya ayi hy...

... ... ... ...


Haan bus shadi hu rahi hy, mein bus thodi der tak ghar aa jao gi... Don't worry...

Shreya was sitting silently when her Groom tied the chain and also put Vermilion on her maang...

Tarika: Haan Abhijeet shadi hu gayi...

To be Continued...

Prank (Completed)Where stories live. Discover now