Part 4

625 31 2
                                    

Sir Please koi aa jaye ga.

Ane du I don't care...

Shreya: Aesy kesy yad hy ap hi ne bola tha kuch batein kuch cheezein sirf du logon ky beech hi achi lagti hein tu ab...

Very smart han but abi mera man nahin bhara jub tak mera man na bhare mein tumhein jane nahin doon ga...

Same time they hears Tarika's voice Daya Shreya kahan hu tum donon...

Oh my God Tarika ab kia hu ga??? Sir ab hum kia krein gy...

Kuch nahin krna kia hy...

Sir ap ku hansi aa rahi hy aur mujy dar hy ky...

He closed the door behind him and locked it... Dar kesa Shreya mein hoon na...

Ap ne door lock kr dia ab...


He pulled her by waist and she crashed on his chest...

Ab yeah ky mein tu yahan hoon tumhare sath tu koi darwaza tod nahin sakta don't worry.

She is feeling very nervous while Daya starring at her lovingly...

Shreya: Ap chahte kia hein???

Tumhare sath time spent krna...

Ok dekhiye please ap abi mujy jane dijye is ky bad ap mujy ju kahein gy wo mein kron gi.

Daya: Make me promise tum rat mein jub tak mein na bolon ghar nahin jao gi...

Kia???

Same time Tarika knocks on the door and calling their name...

Ok ok I promise ap ju bolein gy wohi hu ga ab ap btayen hum kia krein. Tarika tu bahr khadi hy.


Daya: Aur tumhein aesa kiyun lagta hy ky mujy pata hy ky ab hum ne kia krna hy.

Wo is liye ky jis trah ap muskra rahe hein m damn sure ap ky pas kuch plan hy. Aur ap aesa tu kabhi bhi nahin chahein gy ky kuch bhi embarrasing hu.

Daya: How Sweeet tum mujy kitna achy se janti hu...

Tarika: Purvi I think yeah door locked hy tum aesa kru woh samne drawer mein Daya ky ghar ki keys hen ly kr aoa mein lock kholti hoon...

When they hears their conversation Daya's eyes widened with shock and Shreya screams but instantly Daya put his palm on her lips. After some moments he dragged her inside the washroom...

Yeah hum...

Look Shreya litsen tum Shower le rahi thi aur mein yahan room mein tha hi nahin Ok...

But...

He put his lips on her Forehead and pecked her lightly while she were stunned on her place...

Come on Shreya shock se bahr aoa door lock kru bye sham mein yahin mera wait krna...


Prank (Completed)Where stories live. Discover now