2.BÖLÜM:
Metin emeline ulaşmıştı kendini bile unutmuştu sahi nerdeydi, aa otelde kalacaktı dimi, artık sıkılmıştı ortalıkta düzgün kızda yoktu ki hepsi birbirinin aynısı , kızların hepsi yapma barbie gibi.
Melek iyice sarhoş olmuştu, Yasemin artık onu kasabaya götürebilirdi, yarın insan içine çıkamazdı bu saf kız, ama önce bir tuvalete gitmesi lazımdı. *Melek sen burada otur ben tuvalete gidip geliyorum tamam mı?
Yaseminin masadan kalkmasını fırsat bilen serserilerden biri onun peşinden gitti diğer ikisi de Meleğin yanına oturdular Melek sarhoş kafayla masada dört tane yabancı adam görüyordu bunlar ikiz miydi ya , serserinin biri kolunu meleğin boynuna attığında melek çırpınmaya başladı.Tam kapıdan çıkacakken serserilerin bir kızı rahatsız ettiğini gören metin adamın kolunu tuttu, sarhoş olsa da gücünden bir şey kaybetmeyen metin adama kafayı geçirip yere yıktı, ardından diğer adama uzandı diğer adamın çıkardığı çakıyı görmeyen metin adama dalınca sarhoş bedeniyle bacağına aldığı kesiği hissetmedi ardından da masada ki kıza baktı fena bir parçaya benzemiyordu hele o yeşil gözler elinden tuttuğu gibi kızı peşinden sürükledi, melek zaten sarhoş kafayla hiçbir şeyi idrak edemeyerek önündeki koca cüsseli ve biraz kaslı (!) adama itiraz etmedi aslında çok hoşuna gitmişti onu sahiplenip kötü adamlardan onu kurtarması herhalde bu kahraman adam şimdi onu evine götürürdü çok uykusu gelmişti biraz da midesi bulanıyordu hani.
*****************************
Yasemin tuvaletten çıktığında peşinden gelmiş olan serserinin saldırısına uğradı, bir anda önünü kesti ve yüzünü yaklaştırdı iğrenç içki kokuyordu tam eliyle kızın kolunu tutmuştu ki yüzü kanlı bir serseri gelip gidelim masada ki güzeli dev adam kaptı dedi, ikisi birden uzaklaşırken yasemin derin bir oh çekti ve meleğin yanına gitti geldiğinde masada kimse yoktu etrafa şöyle bir baktı ama onu göremedi sonra pis kılıklı garsona masada ki kızı sordu aldığı ‘’kızı bir adam kolundan tutup götürdü’’ cevabıyla ne yapacağını şaşırdı peşlerinden mi gitmeliydi yoksa … *Aman be adam ona ne yaparsa yapsın zaten bana sarhoş olması yetmezdi, şimdi görsün bakalım onu artık kimse almaz evde kaldı.Bende evime gideyim zaten babası da bizde kalacak biliyor yarın işe gelir.
**********************************
Başında derin bir ağrıyla uyandı bu ne ağrısıydı böyle hem her sabah ki gibi güneşte vurmuyordu gözüne, bir de üşüyor du kış mı geldi yoksa.*Nerdeyim ben? Gözlerini açtığında, hiç bilmediği bir oda da hiç bilmediği bir yatakta yatıyordu üstelik üstündeki çarşafı kaldırdığında kıyafetleri de yoktu *Hayır olamaz Hemen toparlanıp alttaki çarşafa baktı niye orda kan vardı *Ben ne yaptım, hiçbir şey hatırlamıyorum,odada tek başınaydı bunu ona kim yaptıysa kaçıp gitmiş olmalıydı. Kıyafetleri yerdeydi onları hemen toplayıp üstüne giydi ve hemen otel den çıktı. Peki şimdi ne yapacağım, ben bunu nasıl yaptım, babam ben onun yüzüne nasıl bakacağım gözlerinden yaşlar aka aka işe gitti şimdi o zengin adamda evlenmezdi onunla kimse evlenmezdi.
****************************************
Metin elindeki kalemi masaya vura vura çeviriyordu, çok sıkılmıştı bu toplantıdan zaten aklı da sabah toplantıya geç kaldığı için yatakta bıraktığı kızda kalmıştı o kız başkaydı etrafındaki kızlara hiç benzemiyordu, çok başkaydı hele gece kızı soyup tam ona sahip olacakken o deniz yeşili gözlerindeki hüznü görüp yapmamıştı ona sarılıp uyumuştu, ilk defa bir kadınla sadece sarılıp uyumuştu sabah çıkarken onu uyandırıp gittiğini haber verecekti ama öyle güzel uyuyordu ki tıpkı bir meleğe benziyordu kıyamadı uyandırmaya toplantı çabuk bitse de o uyanmadan geri dönse ahh bide bacağının durumu vardı gece bir yerde çizmişim herhalde gecede kanamış şimdi hafif acıyor dünkü kıyafetim de batmıştır.
Metin odaya döndüğün de kızı orda bulamadı, ne bekliyordu ki onu beklemesini mi Allah bilir yüzümü bile hatırlamıyordur tam odadan çıkacakken yatakta parlayan bir şey dikkatini çekti eline aldığında bu dün kızın boynun damıydı die düşündü kolyeyi açtığında kızın melek yüzünü gördü yanında da tıpkı ona benzeyen bir kadın vardı ucuz bir şeydi ama manevi değeri olmalıydı sırf bu kolye için bile o kızı bulması gerekiyordu şimdi.