❤Bab 6❤

392 25 0
                                    

  Happy Reading...... ❤

    Sepanjang mensyuarat diadakan Sasuke hanya menampilkan wajah datarnya. Walaupun begitu dia kelihatan sangat kacak sehingga beberapa staf wanita berkali-kali melirik Sasuke.
   Yang menghairankan entah kenapa Sakura merasakan marah melihat itu. Lagi-lagi Sasuke yang dari tadi hanya fokus pada beberapa dokumen serta pembentangan yang dilakukan oleh salah seorang stafnya.
    Sejak kejadian tadi pagi lelaki itu langsung tidak memandangnya dan mengusiknya seperti selalu. Dan Sakura merasa sedih.
   Tanpa Sakura tahu Sasuke sedang menahan kesal dengan cara pemakaian Sakura yang baginya terbuka. Iaitu baju kemeja perempuan berwarna putih dipadankan dengan rok span ketat berwarna hitam. Manakala rambutnya dibiar lepas. Walaupun gadis itu memakai sal di lehernya bagi menutupi tanda yang dia beri.
   Dan yang semakin membuatnya marah ialah gadis itu tidak peka kerana sedari tadi dilihat oleh staf lelakinya.
"Bagaimana tuan presider uchiha? " Tanya staf yang membentang tadi.
   Sasuke hanya mengangguk. "Hn."Gumamnya dingin lalu terus berlalu.
"Okey meeting ini sudah selesai. Boleh bersurai. " Kata Juugo selaku orang kepercayaan Sasuke.
  Sakura laju saja mengikuti Sasuke ke biliknya. "Apa kau ada masalah? " Tanya Sakura prihatin. Entah kenapa dia rasa lain bila perangai Sasuke sangat dingin dari sebelumnya.
  Sasuke menyilangkan kakinya di kerusi kebesarannya sambil berpeluk tubuh dan memandang Sakura tajam.
"Siapa membenarkan mu memakai pakaian seperti ini? " Tanya Sasuke dingin sambil menatap Sakura dari atas ke bawah.
Sakura memandang Sasuke tidak percaya. "Hah? "
"Aku tidak suka mengulang kembali ayatku. "
   Sakura mengerucut bibirnya. "Aku."Jawabnya menatang Sasuke.
" Tukar. "
    "Hei apa-apaan sih kamu! Suka hati aku mahu pakai baju apa dong! " Marah Sakura geram.
  "Ya tapi aku tidak suka! Apa-apaan itu baju mu sangat terbuka! "
Sakura memandang Sasuke tajam. "Jangan campuri urusanku! "
   Sasuke yang mendengar itu mengeraskan rahangnya lalu bangkit berdiri menuju ke arah Sakura lalu mengendong Sakura alah karung beras.
  Sakura yang kaget berteriak kencang. "Kyaaa Sasuke lepas!! "
Sasuke menulikan pendengarannya lalu melangkah keluar dari office menuju ke lif. Semua staf yang melihat itu melopong dengan tidak elitnya.
"Apa tuan Sasuke menyentuh perempuan?! "
    "Apa tuan Sasuke sudah sembuh?! "
Kedengaran bisikan para stafnya. Sasuke pun menuju ke keretanya lalu memasukkan Sakura selepas pembantunya membuka kereta untuknya.
   Setelah itu dia pun masuk ke dalam kereta di sebelah Sakura.
"Tuan mahu ke mana? " Tanya Suigetsu pemandu Sasuke.
   "Aparment ku. "
Sakura melototi Sasuke. "Apa?! Kenapa ke aparment mu?! " Teriak Sakura.
  Sasuke menutupi matanya. Manakala Suigetsu mula menggerakkan kereta mewah yang terdapat lambang uchiha itu.
  Sakura memukul dada bidang Sasuke saking geramnya dia. Sasuke menangkap tangan Sakura lalu menarik tengkuk Sakura dan disembam ke dadanya sehingga Sakura terdiam.
  Sakura hanya pasrah dilakukan seperti itu pada Sasuke.
     
                         ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

   Mereka melangkah masuk ke dalam aparment Sasuke dengan Sakura yang terpaksa menuruti Sasuke. Sampai saja di dalam apaerment mewah Sasuke, laju saja Sasuke mengurung Sakura.
   Sakura terkejut dan menatap Sasuke tidak percaya.
"A.. Apa yang kau la.. kukan?! "
    Sasuke menatap Sakura dengan pandangan yang tajam sehingga membuatkan Sakura berkali-kali menelan air liur. Lagi-lagi Sasuke yang kini mendekatkan wajahnya ke wajah Sakura.
   Sakura menahan nafasnya bila Sasuke menempelkan bibirnya di bibir Sakura lalu melumatnya dengan penuh kelembutan.
   Saking lembutnya Sakura terlena lalu membalas ciuman Sasuke. Mereka saling melumat dan berlawan lidah sehinggalah Sakura kehabisan nafas.
  Sasuke melepaskan ciuman dengan tidak rela lalu menatap Sakura dengan menyentuh tepi bibir Sakura yang terdapat saliva entah milik siapa.
  "Kau milikku Cherry.. " Bisik Sasuke
Sakura terkejut dan menatap Sasuke tidak percaya. Sasuke lalu mengacak rambut Sakura lembut. Tukar bajumu selepas salah satu bawahan ku menghantar baju untukmu. "
   Sakura hanya menggangguk. Sasuke tersenyum. Mulai dari sekarang gadis itu miliknya!






Gomenasai mina aq tdk updet klmrn🙏🙏🙏jangan lupa vote komen dan follow me.

Kepada yg singgah baca mohon tinggalkn jejak supya aq lbh semangat ingin meneruskn cerita ini🥺hargai thor yg penat mencari idea wlwpn tdk bernas😊kami penat2 fikir dn bt fanfucnya utk kalian jdi mohon di vote🙏

  Sakura_Cherr




 

❤My Pervert Lovers ❤Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang