Interesująca wizyta w miasteczku

200 17 18
                                    

***Time skip kilka dni***

[t/i] Pov:

Obudziłem się, ale nie otwierałem oczu wolałem posłuchać jak Kōri chodzi po panelach.

To był taki cholernie przyjemny odgłos, jego kopyta stukające o drewniane panele roznoszący się po całym budynku.

Po kilku minutach otworzyłem oczy i usiadłem na kanapie- Już wstałeś?- spytał uprzejmie mężczyzna, który wszedł do salonu.

- Tak- uśmiechnąłem się.

- Za jakąś godzinę idziemy do miasta- powiedział patrząc się na mnie.

- Zgoda, ale co z spodniami?- spytałem odkrywając swoje nogi.

- No tak, nie masz futra- zachichotałem na jego słowa- Zaraz wracam- wyszedł z salonu.

Po kilkunastu minutach wrócił- A więc może spróbujesz to- podał mi jakiś kawałem materiału.

- Ubranie to nie jest, ale jest ciepłe- powiedział zakłopotany.

Wstałem z fotelu na jednej nodze bo tylko na prawej dawałem radę już stać, no dobra ledwo stać ciągle boli jak cholera.

Owinąłem sobie materiał dookoła mojego pasa i poczułem jak sięga mi poniżej kolan.

- To może podtrzymać- klęknął przede mną i zaczepił drewniany kołek o materiał.

- I tak ja będę cię nosić- powiedział poprawiając materiał, żeby było mi wygodniej.

- A no właśnie powinienem cię ostrzec przed tą rasą mieszkającą w tym miasteczku- wstał prostując plecy.

- Co z nią nie tak?- spytałem lekko wystraszony.

- Nic, ale nigdy nie widzieli człowieka i nie mam pojęcia jak zareagują- podrapał się po karku.

- Ummm, a jak wyglądają?- spytałem zakłopotany.

- Znasz tego youtubera Ranboo i Tubbo?- kiwnąłem głową- No to wyglądają jak ich hybryda, ale jeszcze z dodatkowymi częściami ciała- nie spodziewałem się, że on ogląda takie rzeczy.

- Mieszkają tam też inne rasy, ale ich jest tam najwięcej- usiadł obok mnie.

- Mają jakąś nazwę?- spytałem zaciekawiony.

- Nie potrafię wymówić ich nazwy- powiedział zawstydzony.

- Nie szkodzi- uśmiechnąłem się.

- Ale mój przyjaciel wygląda trochę jak Ralsei, ale ma ogólnie białe futro z czarnymi plamami- popatrzył się na mnie.

Chodzi nu o tą postać z Deltarune, ale skąd on o tym wszystkim wie?

***Time skip***

Przeszliśmy już przez wejście do miasteczka albo raczej Kōri przeszedł bo ja jedynie siedziałem na jego ramieniu.

- A tak w ogóle ile masz lat?- spytał zaciekawiony.

- 23- powiedziałem cicho, a mężczyzna zatrzymał się przy jakimś budynku.

- Kōri przyjacielu!- usłyszałem nieznany mi męski głos.

Popatrzyłem się w dół, żeby rzeczywiście zobaczyć mężczyznę podobnego do Ralsei'a.

- Cześć Varian- powiedział biało-włosy, a koza popatrzyła się na mnie.

- A kogo tu masz?- spytał przyglądając się mi.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Oct 19, 2021 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Hot but Cold |Male OC x male reader|YAOI|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz