11. "Sä et tunne sitä"

409 16 1
                                    

Nonnii ja nyt ollaanki sitte pahasti kusessa koska tähä päivää asti oon kirjottanu tätä sillee et ku julkasen uuden osan nii mulla on aina keskeneränen luku drafteis ja nyt ku julkasin 10 luvun nii mun pitää alkaa heti kirjottaa uutta lukuu et pysyy ees jotenki aikataulus 😃 ja tähän päälle kauheest koulu juttui ja ahistusta. Joten tän luvun ulostulossa kestää varmaa kauan. No anyway nauttikaa!

Joonaksen pov:

En kestä tätä enää. Haluan niin kovasti Neten takaisin. Kumpa en olisi lähtenyt sieltä. Olin kusipää. Kävellessäni Tommin autoon näin vielä hänen kasvot ikkunassa, joita koristi monta vesitippaa tuon poskella. En ajatellut yhtään. Niko ja Tommi onneksi tajusivat tilanteen, eivätkä puhuneet minulle mitään. Niko taisi kerran huikata edestä jotain:
"Se teki paskasti, sä oot hyvä tyyppi", tai jotain sellaista. Yritin vielä aamulla, kun olin Joelin kyydillä menossa studiolle yrittänyt laittaa hänelle ig dm viestiä, mutta en ole kyennyt. Nyt olen syömässä muroja mustan keittiöpöydän ääressä pelkät kalsarit ja housut päällä. On liian kuuma paidan pitämiseen ja vihaan sukkia.

Selasin normaalisti Instagramia, johon onkin yön aikana tullut paljon eri viestejä, kommentteja, likejä ja tägäyksiä. Yhtäkkiä puhelin värähtää ja näen näytöllä uuden dm viestin. Olen jo vetäisemässä sen ylös sinne mistä on tullutkin, mutta näen käyttäjänimen ja päätän olla vetämättä. Se on Neten käyttäjä. Avaan viestin, mutten lue sitä vielä vaan haluan ensiksi varmistaa, että tämä on tuntemani ihana ja niin kaunis Nette.

Avaan tuon profiilin ja alan selaamaan kuvia. Selvä Nette. Hänen kauniit mustat hiuksensa ja siniset silmät tulevat esiin joka kuvassa. Hän on niin kaunis. Avaan viestin ja alan lukea sitä.

"Hei Joonas!", viesti alkaa.
"Mä todella toivon, että tää on sun käyttäjä eikä joku fanikäyttäjä koska siinä vaiheessa olisin todella kusessa", naurahdan vähän sille ajatukselle, että joku fani saisi minulle omistetun viestin ja lukisi sen hämmentyneenä. Mutta oikealle jätkälle meni.

"En oikein tiedä mitä mä yritän selittää, koska oon poistanut tän viestin ja alottanut alusta jo ainakin 4 kertaa, mutta kai mä vaan yritän sanoa, että meillä jäi keskustelu ihan kesken ja mua on nyt viimeset 12 tuntia painanu se mieltä ja haluisin saada sen keskustelun päätökseen jos se vaan sulle siis käy. Ja jos käy nii tuu tänää vaikka kolmelta sinne baariin missä nähtiin ekaa kertaa tai jotain :)".

Shit. Kolmelta pitäs olla studiol että me voidaan äänittää meiän uuteen bissiin mun kitara osuus. Enhä mä voi sitä jättää välistä. Okei rauhotu Joonas sä keksit vielä jotain.
Entäpä jos ne vaikka äänittäis Tommin osuuden tänään ja mun sillonku pitäis Tommin? Siitä kahden sekuunnin päästä olin jo avannut jätkien Whatsapp ryhmän ja alkanut näpyttelemään viestiä.

Apinalauma

Porko: Moi tota mulle tuli meno nyt kolmeks ja sen on aika tosi tärkee et oisko mahollist et Tommin rummut äänitettäis tänään?

Hokka: Teoriassa joo jos se vaa Tompalle käy mut minkä helveti menon sä saat just kolmeks?

Tommi: Kaippa se käy mut okse taas se mimmi?

Niko: Enkö mä jo tehny tarpeeks selväks et se ei ansaitse sua? Se ei ole sun arvone Joonas ymmärrä se!

Porko: Mä haluun ja tarviin sen takaisin mun elämään en pärjää ilman sitä se on ihanin ihmine ketä oon ikin tavannu!

Olli: Joonas millon sä pääset yli? Se ei ole koskaan ollutkaan sun elämässä sä et tunne sitä!

Olli oli oikeassa. Ei Nette ole koskaan kuulunut elämääni. Se oli kännipano, mutta vitun hyvä sellainen. Ihan sama. Aion nähdä Neten. En tuota hänelle enää pettymystä sillä etten tulekaan.

Be mine || Joonas PorkoWhere stories live. Discover now