13. Fucking pretty princess

422 16 0
                                    

Joonaksen pov:

Istuimme jätkien kanssa kuuntelemassa uuden albumimme kappaletta. Istuin sohvalla Joelin vieressä, Olli ja Tommi istuivat omilla nojatuoleilla, Aleksi istui koneen ääressä työpisteellään ja Niko seisoi tuon takana.

"Tää on sairaan kova!" Joel huutaa kappaleen loputtua.
"Nyt on valmiina neljä kymmenestä", totean ja haen lasin vettä.
"Mites sul ja Netel?" Aleksi kysyy sulkiessaan konettaan.
"No mä mietin et ku me kind of ollaan nyt yhessä nii haluisitteks te tavata sen?" kysyn ja ängen Joelin viereen sohvalle, joka on niin pieni, että edes Nikon perse mahdu siihen.

"Ja mä vähän niinkun kutsuin sen meiän kesän rundille mukaan", ilmoitan ja juon vesilasin tyhjäksi.
"Teit mitä?" Olli kysyy kohottaen kulmakarvojaan epäuskoisena.
"No mä vaan aattelin et jos te tapaatte sen ja tykkäätte sitä niin miksi ei? Sitä paitsi sillä on nyt niin vaikeeta, että se tarvitsee seuraa", sanon.
"No musta se vaikutti ihan mukavalta", Niko sanoo.
"No jos me nyt eka tutustutaan siihen ja mietitään sitten tuleeko se vai ei", Joel sanoo.

——

"Hyvin se menee ei hätää ne tulee rakastaan sua", sanon Netelle. Olemme ajamassa studiolle autollani. Nette stressaa ihan hirveästi.

"Kyllä Tommi ja Niko tykkäs susta niin miksei muutkin?" huomautin.

Saavuimme studion parkkipaikalle ja Nette tuli pois autosta. Hän tarrautui käteeni ja lähdimme kävelemään sisälle.

Saapuessamme vastassa oli Niko ja Joel. Niko halasi Netteä, kuin vanhaa tuttua.

"Moi taas!" Nette tervehti Nikoa. Näin silti, kun hän tärisi ja hän puristi kynsillään ihoonsa jälkiä. Otin tuon kädestä kiinni ja hän puristi kättäni hellästi.

"Helvetti!" ilmeisesti Olli huusi studiohuoneesta. Nette naurahti vähän, mutta Niko näytti vain nolostuneelta. Joel halasi vielä Netteä ja lähdimme kävelemään kohti huonetta, jossa muut jätkät olivat.

"Moi! Oon Aleksi mut jätkät sanoo Alluks nii voit sanoo Alluks jos haluut", Aleksi sanoo hymyillen ja tulee halaamaan Netteä.
"Miks Olli huus äsken?" naurahdin ja katsoin Ollia, joka raapi niskaansa nolostuneena.
"Lalli-Tomppa ja bassotaiteilija Matela alko painii ja Olli hävis", Aleksi sanoi taputtaessaan Ollia olkapäähän. Olli antoi Aleksille murhaavan katseen ja istahti sohvalle.

Siinä se ilta kuluikin pelatessa lautapelejä ja juodessa bisseä. Oma taitolajini.

"Haluisitteks te et mä pyytäisin mun kaverin tänne?" Nette kysyy. Tiesin, että tuo tarkoitti Linneaa, josta hän onkin puhunut aika paljon. Olen alkanut epäillä, että Linnea on mielikuvituskaveri, sillä hän ei esiinny yhdessäkään Neten ig kuvassa eikä Nette ole näyttänyt tästä edes kuvaa.

Jätkät suostuu ja Nette häipyy huoneesta soittaaakseen Linnealle. Hän palaa vesilasin kanssa ja istuu viereeni sohvalle.

"No?" Olli kysyy.
"Se tulee kohta se asuu täs lähel menee ehkä 10minuuttia", Nette sanoo ja avaa instagramin.

"Seuraatsä jotain meiän fanikäyttäjiä", naurahdan nähdessäni 'blindchannelfani_' julkaisun Neten selatessa instagramia.
"No mitä onha nää meemit nyt ihan hauskoja!" Nette puolusti itseään.
"Kato tätäki" Nette sanoi ja näytti meemin, jossa Nikon pää oli laitettu prinsessan kehoon.
"Toi on upee, Niko sun on pakko laittaa toi sun stoorii!" Olli huudahti tullessaan katsomaan Neten näyttämää kuvaa.

Minuutti kuluu ja kuva on jo Nikon storyssa kuvatekstillä 'I'm a fucking pretty princess'.

"Mut hei kai sä seuraat meitäki?" kysyin ja katsoin Netteä mukamas painostavalla katseella.
"No tottakai!" Nette sanoo muka loukkaantuneena.
"Hyvä tyttö" sanon ja laitan käteni tuon olkapäälle lepäämään. Ei aikaakaan, kun Nette nukahtaa jo kainalooni. Hän hätkähtää hereille, kun ovikello soi Linnean tullessa paikalle.

Be mine || Joonas PorkoTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon