İlk gün

48 6 4
                                    

'
Okulun ilk günü.Bu koca Lisede yalnızım.Aslında pekte uzun sayılmaz,bu son senem.

Sabah kalktım hemen kahvaltımı yapıp erkenden okula gidiyorum Dersten önce okulu tanımak,gezmek  istiyordum.

Okul eve uzak olduğu için otobüse bindim, cam kenarında bulunan boş yere oturdum. Bir kaç dakika sonra bir teyze geldi. Bana kınarcasına bakışlar atıp, "Gençlerde de hiç saygı kalmamış" dedi.
Peki ben susar mıyım ?
Hayır!
"Teyze hiçte ayakta duramayacakmış gibi bir halin yok"
Otobüste kısaca göz gezdirip, "Aa görüyormusunuz terbiyesizi!,hem yer vermiyor,koca kadını ayakta dikiyor hem de laf söylüyor, ayıp ayıp" diye bağırdı.

"Yaşında pek büyük durmuyor, estetik mi ?" diye sordum bir anda.

Evet sayın seyirciler, Teyze şok, teyze iptal!

Konuşmalarımızı duyan, hemen hemen benim yaşlarımda bir çocuk kalkıp teyzeye yer verdi.

Ve benim ön tarafımda durdu.
"Sen takma kafaya, yaşlılar hep böyledir"

"Pekte yaşlı gözükmüyordu ama" dedim.

"Bu arada ben Mustafa" diyerek elini uzattı.

Tutmadan önce bir kaç saniye eline baktım, ama ben el sıkışmaktan nefret  ederim...

Hem ayıp olmasın diye hem de samimi bulduğum için "Almila" diyerek hafifçe elini sıktım.

"Okula galiba ?" diye sordu.

"Evet, yeni okula geçtim de, biraz heyecanlıyım"

"Peki" diyerek konuşmayı daha fazla uzatmadı.

okula girdim müdür yardımcısının yanına çıkıp gerekli işlemleri hallettim ve ilk iş olarak sınıfıma çantamı bırakıp okulu gezmeye çıktım.

Tabi ki başıma geleceklerden habersizdim... Emir ve Mustafa.İki yakın arkadaş,iki zengin,okulun popüleri,burada ki kızlara göre "Yakışıklı" iki çocuk.

Maalesef Emir ile koridorda karşılaştık.
Birbirimizi tanımıyorduk ama beni araştırmış olmalı ki tam önüme geldiğinde durdu, geçmeme fırsat vermeden birşeyler söylemeye başladı: Hoşgeldin, burası sonsuzluk...

A-(Sahte bir gülümsemeyle) "Merhaba Emirr"
E-"Sen beni tanıyor musun ?"
A-"Hayır ama sen beni tanıdığına göre sorun yok"
E-" Tamam, tanışalım o zaman... Ben Emir, burada okuyorum zaten biliyorsun,12/A'dayım.

Mükemmel, Emir'le aynı sınıfta olmak gerçekten mükemmel.Umarım Mustafa'da burada değildir.
A- "Aaa aynı sınıftayız demek. Mükemmel !...
Sınıfta görüşürüz şimdi okulu gezeceğim."

"Ben sana tanıtırım okulu!"
"Gerçekten gerek yok.Ben hallederim."
"Israr etme Almila.Ben gezdireceğim.Hadi takıl peşime"
"Of Emir"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 30, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Dört Eksi BirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin