Є СЦЕНИ 18+!!!🆘️🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
На ранок коли всі були зібрані Чімін вийшов з будину і вивів машину.
-Те і Лей ви назад сідайте. Роз на переднє.
-Гаразд.- сказала Розе і побігла до машини
-Пфе! Банальга любов!- недовольно промямлив Техьон.
-Я не розчув!?- сказав Чімін грізно глянувши на Те.
-Нічого! Я в машину.
-То ви тепер пара? Так!?- спитав Лей ідучи до машини.
-Так!- сказав він і сів за руль.- зай пистегнися.
-Ок.- усміхнулася дівчина пристігнула ремінь безпеки.В обід вони в'їхали у двір величезного будинку. Те і Лей вийшли раніше,і вони були в двох.
-Вау!- сказала Розе оглядаюси будинок.-Це тепер наше. Захоть, другий поверх третя кімната, наша спальня.
-Гаразд любий.Через годину Чімін і Розе лежали на ліжку і цілувалися. Чімін переходв з губ на шию і нижче.
-Я хочу тебе.- прошепотів він.
-Ти.. я
-Ти дівствениця?
-Ага...
-Я буду ніжним.- сказав він і почав роздягати її.
Через паро хвилин вони лежали голі. Хлопець просунув у неї два пальці.
-Аааа.
-Шшш. Тихіше.- він почав водити ними, а тоді вийняв їх і ніжно вставив головку члена.
-Ааахх.- Розе не могла стримуватися і почала стонати.
Чімін увійшов повністю і почав сильнише водити.Коли він майже кінчав він вийняв свій член і вставив їй у рот, взявши її за волося швидко водив туди сюди.
Коли він кінчив вони відразу заснули в обнімку.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Чімін тобі кінець!
RomansaМолода дівчини на ім'я Розе,поступила в самий популярний університет. Але саме там її життя змінилося.