deel 1

117 3 0
                                    

Melissa wakker worden, vandaag is het de laatste schooldag voor de zomervakantie. na ongeveer 5 minuten word ze wakker en opent ze haar mooie blauwe ogen. Ik neem haar kleren uit haar kast en kleed haar aan.
na 10 minuten gaan we naar onder om te ontbijten. ik maak voor haar een lekkere toost. '' Melissa eten !!!'' roep '' hmmm jamie'' zegt ze terug.
ik moet er wel een beetje van lachen. ze heeft zo een schattige stem.
nadat ze gegeten heeft maak ik haar tas klaar en doe haar haar jas aan.
''ben je blij dat het bijn vakantie is?'' vraag ik aan haar. '' ja mama.''
als we vertrekken naar school doe ik de radio aan en komt er een liedje van one direcion. nee dit hoef ik niet aan te horen. ik druk al snel op een ander nummer maar dan word Melissa boos op me. '' maaa mama ik wil die vorige liedje luisteren'' '' maar ik wil dat niet'' zeg ik dan terug. '' oke maar ik ben dan wel boos op jou'' zegt ze tegen me. dat gaat wel over denk ik in mezelf.
we komen aan op school en Melissa wandelt richting de speelplaats.
en ik wandel terug naar de auto en stap in. Onderweg als ik naar huis rijword ik gebeld

ik: hallo?

Grace: hyy alena alles goed met je?

ik: ohh Grace jij bent het!

Grace: ja sorry ik heb een nieuwe gsm nummer

ik: oow oke euhm met mij gaat alles goed en met jou???

Grace: ja met mij ook dankje, maar ik wou vragen of je zin had om deze avond met me mee te gaan naar die verjaardags party van Diego ???

ik: ja oke hoe laat?

Grace: half tien begint het

ik: oke ik zal er zijn

grace: oke tot straks knuf

ik: tot straks

ondertussen ben ik al terug thuis aangekomen en ga ik naar de keuken om te eten. ik heb zooo veel honger!!! ik eet snel een boterham en bel daarna naar mijn moeder. na 5 min. heb ik afgesproken met mam dat zij Melissa van school zou gaan halen en dat ze er ook zou blijven slepen zodat ik een keer helemaal uit mijn dak kon gaan.

I hated you (niall horan)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu