alena p.o.v
ik heb net een bericht van Niall gekregen. ik kan mijn ogen niet geloven, hoe durfd hij. ik ben er zeker van dat Niall liegt. het kan niet!!! ik stuur naar Niall dat ik het niet geloof. hoe durft hij te liegen. maar Niall heeft nog nooit tegen me velogen. mischien heeft hij gelijk. ik ga naar boven en begin mijn spullen in te pakken. ik wil hier niet meer zijn, nooit meer! ik bel een van mijn 3 broers op en zeg dat ze zo snel mogenlijk moeten komen om me naar het vliegveld te brengen. en hoe sneller hoe liever. ik wil Niall nooit meer zien. NOOIT!!! nog geen 5 minuten later staat Austin voor de deur en belt aan. ik doe meteen open en vlieg naar buiten. hij kijkt me vragend aan. '' ik leg je alles later wel uit'' zeg ik geruststellend tegen hem.
ne een half uur kwamen we aan en had ik alles uitgelegd Austin. hij keek me met een open mond aan maar begreep gelukkig waarom ik weg wilde, het is toch een schatje.na allemaal geklungel bij de duane en de gaten van het vliegtuig, zat ik eindelijk op mijn stoel langs het raam. er zat nog een oude man rond 65 jaar langs me, maar dat kon me niet echt schelen. eigenlijk nu ik goed naar hem kijk is hij eigenlijkel schattig, hij doet me denken aan pap. pff wat ga ik mijn ouders missen en Leon, en vooral Melissa. het aller zwaarste voor een moeder is haar kind achterlaten. Ik haat Niall!!! met heel mijn hard. ne vijf minuten voel ik mijn ogen zwaar worden en val ik in slaap.
Vlugt New York land over 5 minuten. Ik herhaal vlugt New York land over 5 minuten. Gelieven uw riemen vast te maken.
omg wat haat ik die manier waarop ze praten. maar ja wat kan ik er aan doen.
ik doe mijn riemen vast en na 5 minuten laden we.
ik stap het vliegtuig uit en ook de gaten en sta nu in het midden vanhet vliegveld van New York. Niemand weet dat ik hier ben, ook mijn ouders niet, iedereen behalven Austin en ik heb hem ook bevolen om het tegen niemand te zeggen. een beetje verder zie ik een taxi staan en ik ren er naar toe. ik stap in en geef het adres van het hotel aan de man. na een half uur kom ik aan in hethotel en ga ik naar binnen. ik had gebeld dat ik er binnen 5 minuten zou zijn en dat ze mijn sleutel al moesten klaar zetten. ''Alena Bryen ?'' veoeg de man aan me. '' ja dat ben ik '' antwoorde ik. '' alsjebliefd, en een prettige dag nog verder'' ik nam de sleutel aan en ging via de lift naar boven en ga naar mijn kamer. hij is niet groot maar ook niet klein, hij is gewoon perfect. ik leg mijn kleren in de kasten die er liggen en doe de tv open. en val in slaapoehh wat zou er toch gebeurt zijn ???? spannend !!!! ;-) ;-) ;-)
JE LEEST
I hated you (niall horan)
Randomdit boek gaat over een meisje genaamd Alena Bryen vroeger weren zij en Niall en koppel na een tijdje kwamen ze er achter dat ze zwanger was en moest Niall niks meer van haar hebben maar wat als ze elkaar na een paar jaar weer tegen komen?