ik word wakker en kijk hoe laat het is. half 2, maar ik ben nog zooo moe.
vandaag trouwt mijn tante. ik had vorige week al een mooi kleedje gekocht voor mij en Melissa. eigenlijk verheug ik me er wel op.(gsm gaat af)
Grace: wakker worden slaapkop!!!
ik: ik ben al wakker !
Grace: ow, wat ga je vandaag alemaal doen?
Ik: troufeest van mijn tante!
Grace: ow, oke dan stoor ik je niet meer.
ik: oke dan doei
Grace: doei!
en dan leg ik af.
grace p.o.v
''ze gaat vandaag naar de trouwfeest van haar tante.'' zeg ik tegen Niall.
'' oke dankjewel Grace voor je hulp'' '' graag gedaan'' Niall geeft me een knuffel en vertrekt dan. Ik doe dit niet om Alena in de problemen te brengen maar om haar juist te helpen. een kind heeft ook een vader nodig. dus ik heb gewoon mijn plicht gedaan.alena p.o.v
ik heb Melissa net van mijn moeder gehaald. '' was het leuk bij oma?'' vraag ik aan haar. '' ja het was wel leuk bij oma, maar ik heb jou gemist!'' '' ohh wat ben je toch een schatje'' zeg ik terug. ik trek mijn kleed en mijn hakken al aan en ik doe Melissa's kleedje bij haar ook al aan en doe haar een mooie hoge knot in de vorm van een donut. ik doe bij mezelf ook nog Make-up op.
we vertrekken extra vroeg omdat ik mijn tante beloofd heb om te helpen met alles klaar te zetten. Melissa en ik stappen in de auto en dan vertrekken we.
na een half uur rijden komen we aan en stappen we uit. ik neem Melissa vast want anders worden haar nieuwe dure schoentjes vuil en dat wil ik niet.
als we eenmaal binnen zijn zet ik Melissa terug op de grond en ze loopt al meteen naar haar nichtjes om met hun te spelen. ik ga al meteen naar de keuken en kontroleer of alles er is. '' waar is de rijst?'' '' moesten we ook rijst maken'' '' ja sory het staat hier bij mij op de lijst'' zeg ik tegen de kok.
'' ja dan zal ik wel nog vlug maken'' '' goed idee'' zeg ik terug tegen haar.
ik kijk nog vlug rond of ik iets ben vergeten te controleren. Nop niks vergeten. odertussen zijn er al heel wat mensen bij gekomen en is de zaal al bijna vol.
er zijn ook al een hele boel mensen aan het dansen op de muziek. ik ga vlug een kijkje nemen bij melissa of alles goed gaat. ik ga naar de speelhal en zie Melissa al spelen met de poppen. Tante!!!! roepen Molly en Amber, en ze geven me een knuffel. Molly is 12 en Amber is 10. '' hey hoe gaat het'' vraag ik aan hun. '' goed maar wij gaan terug spelen'' en dan lopen ze terug weg.
en ik ga dan aan een tafel zitten bij mam en pap. onderweg als ik naar mam en pap wandel door de zaal trekt er iemand aan mijn pols. '' Niall''
'' Alena kan ik jou even spreken?'' vraagt hij. '' nee!'' antwoord ik bot terug.
en dan trekt hij me mee naar een tafel helemaal achterin in de zaal waar niemand zit. ik blijf gewoon tegen de muur leunen en ga niet zitten.
'' Alena het spijt me echt heel heel erg'' ik kijk hem niet eens aan tot hij voor me komt staan '' ja wat wilt ge nu dat ik zeg'' '' wat je denkt'' zegt hij terug '' ik vind dat gij een dikke egoist zijt'' zegt ik bot tegen hem terwijl ik in zijn gezicht kijk. hij krijgt een tranen in zijn ogen. '' Alena het spijt me echt'' '' echt waar''
'' heb je het kind gehouden?'' vraagt hij aan me. '' ja, ik heb het gehouden''
zeg ik rustig. '' jongen of meisje'' vraagt hij. '' meisje'' antwoord ik terug
'' mag ik haar zien?'' vraagt hij. ik kan moeilijk Melissa de rest van mijn leven van hem verstoppen. '' oke'' antwoord ik terug. we lopen samen richting de speelkamer en Niall probeert stiekem mijn hand vast te pakken maar ik trek steeds weg. '' omg, dat is Niall Horan!!!!'' schreeuwt Molly door heel de kamer. maar Niall trekt zich er niks van aan. '' zei met die mooie knot'' zeg ik tegen hem. Niall wandelt rustig naar haar toe en vraagt '' hey, hoe heet jij?''
'' Melissa'' zegt ze. '' en weet jij wie ik ben'' vraagt Niall '' nee wie ben jij''
Niall kijkt naar mij. '' ja wa had ge gedacht. dat ik wou dat ze wist wie gij waart. nee dus'' zeg ik bot tegen hem. en neem Melissa vast en ga dan weg.
'' alena hier blijven'' beveelt Niall mij. '' waarom zou ik'' zeg ik tegen hem.
'' omdat ik van julie hou! zowel van Melissa als van jou!'' ondertussen kijkt heel de zaal al naar ons. maar ik trek mij er niks van aan. '' ja dat is dan wel spijtig dat ik dat niet meer doe van jou he, en Melissa zal dat ook nooit houden van jou'' zeg ik bot tegen hem. heel de zaal maakt een oeh geluid. mam en pap kijken mij boos aan. van hun mag ik niet meer met Niall om gaan laat staan praten.
Niall kijkt mij boos aan. '' Alena ik heb recht op dat kind'' en als jij dat niet toe laat sleep ik je voor de rechter'' nee ik wil Melissa niet kwijt. Ik zet melissa neer en loop naar buiten. ik stap niet in de auto, anders vinden me ze zo snel. ik doe mijn hakken uit en ga op mijn blote voeten richting het park. ik ga zitten op een bankje en barst in tranen uit, ik heb al jaren niet meer gehuild. Niall kwetst me altijd. en ik ga nooit meer verliefd worden op hem. Ik haat hem met heel mijn hard. ik sta op en loop naar de bushalte. de eerste bus die ik tegenkom neem ik. ik weet niet waar ik ben maar pech. ik zet mijn gsm op vliegtuigmodus, als iemand mij belt ben ik lekker niet bereikbaar. ik wil gewoon een beetje tijd voor mezelf.
JE LEEST
I hated you (niall horan)
Randomdit boek gaat over een meisje genaamd Alena Bryen vroeger weren zij en Niall en koppel na een tijdje kwamen ze er achter dat ze zwanger was en moest Niall niks meer van haar hebben maar wat als ze elkaar na een paar jaar weer tegen komen?