Niall p.o.v
Alena is al een hele tijd niet meet terug gekomen en is ook niet bereikbaar.
ik had beter niks gezegd. nu is iedereen boos op mij.
'' jij had Alena gewoon met rust moeten laten!!!'' schreeuwt de moeter van Alena naar mij '' ik zou wel willen maar het is ook mijn kind'' schreeuw ik terug naar haar. ondertussen kijkt heel de zaal weer naar ons. '' jij moest het kind vroeger al niet hebben dus nu laat je haar gewoon met rust''
'' nee!!!, ja ik heb haar vroeger gekwetst, en ja ik heb niks meer van me laten horen maar ik ga haar niet weer laten gaan en Melissa ook niet.'' schreeuw ik zo hard ik kan. ik voel van me eigen dat ik agresief begin te worden. dus neem ik Melissa en loop richting de deur. '' nee laat mijn kleindochter los '' schreeuwt ze terug. maar ik trek me er niks van aan en wandel gewoon door.
wat denkt ze wel niet van me. ik zet melissa in de auto en rij langs de straten tot ik Alena tegen kom.Alena p.o.v
ik begin toch we schrik te krijgen. er zijn zo rare mensen hier, en waar ben ik. ik haal mijn gsm van de vliegtuigmodus af en ik zie dat ik 84 gemisten oproepen heb. wow iedereen is zeker ongerust. dan word ik gebeld, Niall nee ik wil niet met hem praten. ik zet mijn gps aan en wandel naar huis. na 3,5 uur ben ik thuis en zie ik een onbekende auto voor de deur staan en dan komt Niall er ineens uit en loopt naar me toe. na 2 seconden trekt hij me in een knuffel. ''Alena waar was je? '' '' ergens'' antwoord ik bot. ik ga naar de auto en neem Melissa er uit. '' hyy schatje'' '' hey mama'' zegt ze terug. ik negeer Niall en steek de sleutel in het slot. en ga naar binnen. ik vind het wel erg voor mijn tante. het zou voor haar een dag moeten geweest zijn om nooit meer te vergeten. maar in plaats daarvan is er een grote ruzie ontstaan. ik hoor de bel gaan. Pfff Niall, ik loop richting de deur en ja inderdaad Niall staat daar.
'' Alena we moeten praten'' '' ja oke maar kan dat ook morgen, nu is het al laat'' '' ja oke maar is het goed als ik vanavond bij jou op ze zetel mag slapen. het hotel is nogal ver van hier?'' '' nee'' antwoord ik kortaf en sla de deur voor zijn gezicht.Niall p.o.v
Alena heeft de deur voor mijn neus dichtgeslagen. dan slaap ik maar voor haar deur, buiten. ik ga liggen op de koude grond en van in slaap
alena p.o.v
ik kijk uit het raam en zie de auto van Niall er nog staan, maar hij zit er niet in. waar is hij dan? ondertussen heb ik me al gedoucht en omgekleed en Melissa ook en ze slaapt al als een roosje. ik ga naar de voordeur en open hem.
er gaat een steek door mijn hart, Niall ligt helemaal in elkaar gekropen op de grond te slapen en het is buiten aan het vriezen. ik tik Niall op mijn arm tot hij zijn ogen opent. '' alena'' zegt hij nog half slapend. ik trek hem omhoog met zijn arm tot hij recht voor me staat. ik kijk hem recht in de ogen, dan komen onze hoofden dichter bij elkaar. mijn buik staat op ontploffen, onze lipen zouden elkaar bijna raken tot melissa kwam. '' ieuww'' schreeuwt ze zo hard ze kan.
ik schrikk me rot en duw Niall van me weg. ik kijk Melissa verbaasd aan. omg ik kan het niet geloven ik was bijna aan het kussen met Niall. en ik vond het ook leuk, met de nadruk op vond. '' Melissa moet jij niet slapen?'' vraag ik aan haar.
'' ja maar ik hoorde papa zijn stem en toen kwam ik kijken'' papa? zei ze nu echt papa? ik probeer mijn dochter al jaren voor hem te verbergen en nu kent ze hem nog maar een dag en noemt ze hem papa. ik kijk hun 2 niet aan aan ga naar boven naar mijn slaapkamer en laat me op bed vallen en val in slaap.Niall p.o.v ( sorry voor zoveel p.o.v's)
Alena is naar boven gelopen. ik denk omdat Melissa me papa noemde. maar mischien ook omdat we bijna elkaar kusten. ohh nee chit, ik ben samen met Melissa Anne,(niet zijn dochter voor de duidelijkheid) ach ja ze moest me toch niet hebben. ik denk dat ik gewoon een rechtzaak ga openen en dat Melissa een week bij mij en de andere Melissa komt en een week bij Alena. Dat is de beste oplossing denk ik. ik breng Melissa naar haar kamer en damn dit huis is groot. ik kol aan in Melissa's kamer en stop haar in bed. en geen 5 minuten later slaapt ze al. ik ga terug naar onder en laat me vallen op de zetel en val ook in slaap.
JE LEEST
I hated you (niall horan)
Randomdit boek gaat over een meisje genaamd Alena Bryen vroeger weren zij en Niall en koppel na een tijdje kwamen ze er achter dat ze zwanger was en moest Niall niks meer van haar hebben maar wat als ze elkaar na een paar jaar weer tegen komen?