2019. 09. 01.
Első nap Józseff és Alex beültek az egyetlen ablak mellé az első padba és Feri pedig mögéjük ült mert Kálmánka éppen fodrásznál volt.
Az első hónapokban viszonyuk semleges volt viszont mikor Kálmánka meghallotta hogy Józseff a Dragon Ball Legends-ről beszél akkor elkezdtek barátkozni egymással Jog órán.
Teltek a napok... hetek... és elérkezett a U.A. vásár de Kálmánka ismét nem volt jelen mert elment kirándulni Zágrábba.
U.A. vásáron az osztályban akartak maradni de kizavarták őket aztán tettek egy kört és leültek a lépcsőre. Egész nap beszélgettek és íztelen muffint ettek. Aztán elmentek a rossmannba.Alex egyből belopta magát a tanárok szívébe a sírásával és mindig jó jegyeket kapott (főleg magyarból). Úszó edzésen ráesett egy kövér gyerek és majdnem megfulladt de túlélte mert ő alex.
Másnap Józseff és Feri elmesélték Kálmánkának hogy mi volt előző nap. Utána kezdődött el az igazi barátságuk.
Random tesi órán
Kálmánka Józseff Feri és Alex tollasoztak és próbálták a földről felütni a labdát és azon röhögtek hogy nem sikerül erre Alex megsértődött és elkezdett sírni hajával az arcában. Ez után kezdett megromlani a kapcsolatuk Alexxal mert mindenen sírt és rájöttek hogy ez nagyon idegesítő.
2020. 02. 11.
Hőseink felfedezték a cicaneveldét és próbáltak barátkozni társalgón de a csúnya modik állandóan tiltották őket.
Beszéltek pár yaoiról és képeket is küldtek róla erre Alex elburult.