Μοιραία Συνάντηση

6 0 0
                                    

Α: Και τώρα που πάμε; 

Μ: Τι είπες; Δεν σε άκουσα! 

Α: Που πάμε λέω.

Μ: Α ναι! Περιπλανήσου στον κόσμο. 

Α: Και τι να κάνω; 

Μ: Έλεος ρε Αλεξία! Λες και δεν έχεις ξαναπάει σε κλαμπ. Χόρεψε! 

Α: Καλά ντε! 

Χαμένες και οι δύο από την επιρροή της μουσικής, δεν άκουγαν τα βρομόλογα των αντρών που τις κοίταζαν σαν θηράματα έτοιμα να κατασπαράξουν την τροφή τους. Μόλις έκανε ένας να ακουμπήσει την Αλεξία, το χέρι της βρέθηκε αυτόματα στο μάγουλό του με δύναμη. 

Α: Εγώ πάω στο μπάνιο. 

Μ: Τι είπες; 

Α: Α καλά. Άστο. Τίποτα. 

Ο Νίκος, μπήκε στο κλαμπ με την συνοδεία του Τάσου και του Ίμπρα. Σαν να ήταν βασιλιάς ζητωκραύγαζαν οι πελάτες και οι κοπέλες. Η Μάρθα τον κοίταξε με ένα αδιάφορο βλέμμα και επέστρεψε στον χορό της. Έπειτα από λίγη ώρα αφού καθόταν σε ένα τραπέζι με τους καλύτερους πελάτες του, ο Ίμπρα τον ενημέρωσε ότι ένα βαποράκι από τους Κινέζους προσπάθησε να μπει στο κλαμπ από την πίσω πόρτα, δίπλα στις τουαλέτες. 

Ν: Κινέζος; 

Ίμπρα: Ναι αφεντικό. 

Ν: Πάμε πίσω. 

Ίμπρα: Τον έχουν ο Μουγκός και ο Πέρης. 

Ν: Να το πουλάκι μου...

Κινέζος: Σας παρακαλώ, μην με πειράξετε. Δεν φταίω σε κάτι. 

Ν: Τι λέει αυτός ρε; Ότι δεν φταίει; Ας γελάσω. 

Κινέζος: Με έστειλε ο μεγάλος να έρθω, δεν ήθελα, με το ζόρι. Απείλησαν πολύ. 

Ν: Τα ψέματά σου αλλού. Σας ξέρω πλέον όλους. 

Κάτι μπουνιές και κλωτσιές ξέφυγαν από τον Νίκο που ήταν έξω φρενών. 

Μουγκός: Τι να τον κάνουμε αφεντικό; 

Ν: Ξέρετε. Δεν χρειάζεται να σας πω.

Πέρης: Έλα εδώ ρε! 

Κινέζος: Όχι. Παρακαλώ. 

Ν: Περίμενε! 

Η Αλεξία, με ακολούθησε τις φωνές οι οποίες ακουγόντουσαν στο μπάνιο ακόμα και με την μουσική και την οδήγησαν στην πόρτα της πίσω εξόδου, όπου βγήκε και κρύφτηκε πίσω από ένα βαρέλι. Όταν άκουσε τον πυροβολισμό, καταλάθως της ξέφυγε ένας ήχος. Ο Νίκος με ένα βλέμμα γεμάτο οργή, γύρισε, κοίταξε προς το μέρος της και διέταξε τους άντρες του να πάνε να την πιάσουν. Προσπάθησε να ξεφύγει αλλά άδικα. 

Ν: Στο δάσος. Τώρα! 

Α: Σας παρακαλώ αφήστε με! Δεν είδα τίποτα. 

Ν: Βουλώστε της το στόμα! 

Α: Όχι, όχ..

Η Αλεξία κατά την διάρκεια της διαδρομής, είχε τρομάξει από τον φόβο της. Ήξερε ότι ίσως ήταν τα τελευταία της λεπτά. Προσπαθούσε με τα χέρια της να ανοίξει την πόρτα αλλά όταν ο Πέρης είδε πόσο επίμονη ήταν, την έδεσε και της είπε να σταματήσει αυτό που κάνει γιατί δεν θα βγει κάτι. Μόλις έφτασαν, ο Νίκος κατέβηκε με θυμό από το αυτοκίνητο και την άρπαξε από το χέρι διατάζοντας τους δικούς του να παραμείνουν στο μέρος τους.

Α: Σας παρακαλώ, μην μου κάνετε κακό. 

Ν: Σκάσε και προχώρα. 

Α: Βοήθεια! Βοήθεια! 

Ν: Τι νομίζεις ότι κάνεις; Κανένας δεν θα σε ακούσει εδώ. 

Α: Βοήθεια! Σας παρακαλώ βοηθήστε με! 


Πέρης: Ρε Ίμπρα. Θα την σκοτώσει; 

Μουγκός: Τι περιμένεις; Θα την αφήσει έτσι; 

Ίμπρα: Σκάστε! 


Ν: Είδες κάτι το οποίο δεν έπρεπε. Για αυτό και εγώ πρέπει να εξασφαλίσω την σιωπή σου και και την ασφάλειά μου. 

Α: Σε παρακαλώ. Δεν θα πω τίποτα σε κανέναν. Πραγματικά. 

Ν: Νομίζεις ότι μπορώ εγώ να εμπιστευτώ κάποια σαν και εσένα; 

Βγάζει το όπλο και την σημαδεύει. Τόσο ψυχρός, τόσο κρύος όπως πάντα. Εκείνη την στιγμή του ήρθε μόνο μία εικόνα στο μυαλό του. Αυτή του πατέρα του που σημάδευε την μητέρα του πριν χρόνια, αλλά εκείνος τράβηξε την σκανδάλη. Το σκεφτόταν πολύ. Χτύπαγε το κεφάλι του. Στριφογύριζε. Άκουγε την απελπισία στην φωνή της. Είχε πάει 2. Την πλησίασε με ένα βλέμμα και τότε αντίκρισε την ομορφιά της. 

Ν: Δεν θα σε σκοτώσω. Δεν κάνω τέτοια σε γυναίκες. 

Α: Σε ευχαριστώ. Να είσαι καλά. Σου δίνω τον λόγο μου. Δεν πρόκειται να πω τίποτα. 

Ν: Δεν πρόκειται όμως να σε αφήσω κιόλας. Ο πατέρας μου στην θέση μου θα σε είχε σκοτώσει και άμα σε αφήσω θα κάνει τα πάντα για να σε βρει. Υπάρχει ένας τρόπος να σε σώσω. 

Α: Ποιος;

Ν: Να παντρευτούμε. 

Α: Ε όχι. Προτιμώ να με σκοτώσεις τώρα. Δεν πρόκειται να παντρευτώ έναν δολοφόνο. 

Ν: Δεν σου το ζήτησα. Το ανακοίνωσα. 

Την τράβηξε από το χέρι της και την πήγε στο αυτοκίνητο. 

Μουγκός: Αφεντικό τι έγινε; Δεν την σκότωσες την βρωμιάρα; 

Ν: Βούλωσε το! Σε λίγο καιρό θα είναι η γυναίκα μου. 

Πέρης: Τι θα είναι; 

Ν: Κουφός είσαι; Βάλτε την μέσα. 

Α: Όχι. Αφήστε με! Σκότωσέ με τώρα. 

Ίμπρα: Αφεντικό. Είσαι σίγουρος; 

Ν: Ναι. δεν έχω άλλη επιλογή. Δεν θα γίνω όπως τον πατέρα μου. 

Επικίνδυνη αγάπηWhere stories live. Discover now