1. Outo päivä töissä

57 3 0
                                    

(Y/n pov)
Tää vähän on niinkun mun päiväkirja ja lisään tänne mun elämästä kun olen kaupassa töissä.

Heräsin aamulla klo 8:00 herätyskellooni. Otin aamupalaksi puuroa ja vadelmia. Lähdin pinkillä jopollani kaupalle kun olin syönyt ja pukenut. Jätin joponi kaupan taakse ja laitoin sen lukkoon.

Päivä alkoi olla lopussa kunnes kauppaani ryntää asiakas. "Moi! Tulin hakee bissen ja yhen kanapaketin?". "Juuh:)". Vastaan ja annan tuotteet ja asiakas lähtee. Juoksen asiakkaan perään. "Oliks jotain?" Kysyi tuo mies ja tuijotti minua. "Eii mutta mistä oikeen tunnen sut?" Vastasin ja mietin samalla. "No jos auttais oon blind channelin jäsen:)" vastasi asiakkaaksi nimetty henkilö. " omg oon teijän faniii!" Huusin että koko Helsinki kuulee. " no mitä luulet mikä mun nimi on?" Hän kysyi. "Ömm Joel?" Kysyin ja hymyilin hänelle. " melkein olen Olli matela:)" hän vastasi ja vähän naurahti. " siis Olli!?" Kyssyin ihmetellen. " joo o mut saanks sun numeron oot aik nätti?" Olli sanoi ja hymyili hieman. " juu:)" vastasin ja kirjotin mun puhelimen numeron lapulle.

Kun pääsin kotiin laitoin takan päälle. Sain viestin kaveriltani Oonalta "lähtisitkö baariin tänään" Oona kysyi minulta. Vastasin tietenkin joo Koska miksi ei?

Odotin Oonaa baarin edessä koska hänellä oli yllätys minulle. " vihdoin!" Huusin kun Oona tuli omalla jopollaan baarin pihaan. " mennääs sitte sisälle;)" Oona sanoi ja veti minua kädestä.

Oltiin juotu ehkä 4-8 olutta kunnes menin pieneen nurkkaan istumaan ja katsoin puhelintani siellä. Yhtäkkiä en nähnyt Oonaa enään joten lähdin etsimään. En löytänyt joten aloin itkeä. Kaaduin lattialle makaamaan ja lähes uin omissa kyynelissäni kunnes jokin nosti minut ja kantoi jonnekkin. " ootko hengissä?!" Kuulin tutun äänen sanovan. Se oli Olli. Olin hänen autossa.

Menimme ollille. Olli kantoi minut sänkyyn ja nukahdin heti.

Blind channel+ reader<3Where stories live. Discover now