3. Herää y/n!

18 3 0
                                    

(Olli pov)

Näin kun y/n kaatuu maahan ja juoksen  auttamaan. Y/n päästä vuotaa verta joten soitan 112. "Hätänumero miten voin auttaa?" Kuuluu puhelimesta." Öm hhh mun tyttöystävä makaa tiellä ja sen päästä vuotaa verta:(" vastaan ja tärisen kun katson y/n silmiin.

Ambulanssi tuli ja se vei y/n mukanaan ei minua. Menin kotiini odottamaan vastausta. Sain viestin yhdeltä kaveriltani nikolta. "Läheks yökerhoo mun ja joelin kaa?" Niko kirjoitti. Vastasin joo koska halusin saada ajatukset muualle.

Olimme yökerhon pihassa. Niko ryntäsi katsomaan esitystä missä nuori nainen tanssi tangolla. Minä menin hakemaan olutta pojille ja minulle.

Parin oluen jälkeen luokseni tuli tyttöjä. "Lähtisitkö meijän kaa sänkyyn?" Tytöt kysyivät ja heilutti kondomia. Vastasin kyllä koska en tiennyt mitä oikein vastasin kännissä.

Aamulla heräsin sängystäni viiden tytön kanssa. Kaulassani oli fritsuja todella paljon. Katsoin lattialle ja tajusin että ei käytetty sitä kondomia ollenkaan eli yks tai viis voi olla raskaana. En muista yhtään mitä eilen illalla tapahtui kunnes ovi aukes. Siellä oli porko. "Mitä vittua Olli sulla on muija!?" Porko huutaa oveltani. "Ömmh entiiä mitä tapahtu" vastaan itkuisena." Miten selität y/n kun se tulee??" Porko kysyi minulta vihaisena.

Vietiin muijat kotiin ja lähdin takas kotiini. Kuulin keittiöstä ääniä. Siellä oli y/n se teki ruokaa. Olin paniikissa. "Moi Olli:(" y/n sanoi ja itki samalla vähän. "Miks itket rakas?" Kysyin ja halasin tätä. " et tajuu hullu!!" Y/n huusi ja irrottautui halauksesta." No mitä en tajuu?!" Kysyin ihmeissään.

(Y/n pov)
Olli ei selvästikään tajunnut että oli pettänyt mua! Se idiootti teki tän mulle. Onneks Joonas kertoi mulle sairaalalla kiitos sille. "Miks et tiedä mitä oot tehny??!" Huusin lähes ollille." Nokun en vaan tiedä" Olli huusi takasin ja tönäisi mut lattialle. " au!!" Huusin ollille itkien.

Olli lähti ovet paukkuen ulos talostaan. Itkin lattialla kuin pieni mursu joka ei saanut kalaa. Tunsin kun ovi aukesi ja sisään juoksi blondi pörrötukka. "Ootko ok?! Mitä se idiootti teki sulle??" Joonas kysyi vähän ehkä vihaisena." Älä pls tee sille mitään mut se tönäisi mut tänne:(" itkin ja katsoin joonasta silmiin

Mä toivon että tykkäätte tästä. Teen tätä vaivalla😊👏

Blind channel+ reader<3Where stories live. Discover now