(Joonas pov)
Y/n halusi etten tee mitään ollille mutta se olisi mahdotonta koska olen todella vihanen ollille asiasta. "Miks en saa tehä sille mitää?" Kysyin y/n oudosti. " koska tykkään siitä vieläkin vähän:(" y/n vastasi minulle itkien. Noh uskoin sitten y/n ja lähdin omaan kotiini.(Y/n pov)
Joonas lähti mutta olisin tarvinnut sitä juuri nyt.Hetken päästä puhelimeeni tuli viesti. Se oli "Olli<3". "Hh" katsoin viestin. "Oon niin vitun pahoillani mitä tein y/n:(" Olli laittoi. "Et saa anteeks enää tiedä se" vastasin viestiin.
Soitin joonakselle. "Moi!:/" sanoin puhelimeeni. "Moi? Onks kaikki ok nimittäin ei näytä siltä" Joonas kysyi. "Noh ei onks muute Olli siel D:" kysyin hiljaa. " eei oon omassa kodissani. Joonas vastasi ja hymyili minulle." Okei hyvä mut mun asia oli se että pystyks tulla meille yöks kun tarviin seuraa?" Kysyin joonakselta söpöllä ilmeellä. "No joo mut kerroks mulle teil sit et onks jokin vialla?" Joonas kysyi mietteliäästi." No joo:)" vastasin hymyillen.
Kun oltiin lopetettu puhelu niin odotin tunnin Joonasta. Tein ruokaa meille ja laitoin TV:n päälle valmiiksi.Joonas saapui vihdoin ovelleni. Avasin oven hänelle." Moii!" Huusin ja halasin joonasta. "Moiih:)!" Joonas sanoo ja halaa minua tiukemmin.
Oltiin syöty iltapala ja menty suihkuun. Pidin uimapukua suihkussa koska jos Joonas onkin per7o. "Hei y/n sun ei tarvi pitää tota uimapukua en oo semmonen stalkkari you know" Joonas sanoi minulle. "Jooh.. mut on semmosia ollu joten oon varovainen aina" vastaan vähän ujosti. "Unohda se. Voit luottaa muhun aina" Joonas sanoo ja hymyilee todella söpösti. "No okei mut älä pakota!" Sanon joonakselle. "En jos et haluu ei tarvii:)" Joonas sanoo.
(Joonas pov)
Tulimme suihkusta ja katsoimme elokuvaa.
YOU ARE READING
Blind channel+ reader<3
RomanceOlet 20v ja olet töissä kaupassa. Kunnes paikalle saapuu blind channel