1. Part

431 18 17
                                    

Pohled Nicka

Ráno mě vzbudil budík a já si uvědomil ze dneska letím za Karlem. Sedl jsem si na postel promnul jsem si oci a zvedl se vyčistil jsem si zuby a prevlekl se. Podíval jsem se na hodiny a zjistil jsem ze nestiham, propadl jsem kufr a běžel na letiště, protože ho mám kousek od domu. Měl jsem to tak tak abych ten let stihl ale teď sedim už 6 hodin v letadle a poslouchám hudbu. Slyšel jsem pilota jak říká ze budem přistávat "no konečně" řekl jsem a zapnul si pás. Napsal jsem Karlovi ze už jsem na letišti.

Pohled Karla

Dostal jsem zprávu od Nicka ze už je na letišti a začal jsem cítit divní pocit v žaludku ale nic jsem si z toho nedělal. Popadl jsem klíče a zabouchl za sebou dveře našedlé jsem do auta a nastartoval ho.

Pohled Nicka

Stojím venku už asi 15 minut a Karl nikde co když na me zapomněl řekl jsem si pro sebe. A najednou jsem viděl malého člověka který ke me běží a v tu chvíli mi došlo ze je to Karl. Pustil jsem kufry a běžel mu naproti Karl mi skočil do náruče a obejmul me a v tu chvíli se mi rozletěli miliony motýlů v žaludku.

Pohled Karla

Zaparkoval jsem u letiště vystoupil jsem z auta a pevni co uvidím je zrzavohnědo vlasí vysoký muž a došlo mi ze je to Nick "Nicku" zakricel jsem a běžel jsem k němu. Vypadalo to ze me neslyšel ale pak se otočil a běžel mi naproti. Skočil jsem mu to náruče a obejmul ho a on mě obejmul zpatky. Po chvíli jsem řekl "Nicku" řekl jsem "ano" odpověděl mi Nick "nechceš už jet domu" zeptal jsem se ho a on odpověděl "jo okey" řekl mi. Došli jsme k autu a sešli si dovnitř pochvili jsme přijeli ke me a ukázal jsem Nickovi jeho pokoj.

Sorry za chyby a doufam ze se vám bude tahle story líbit a pardon za krátký part
Vaše Vivi<33

337 slov.

what did i do wrong...? //karlnapKde žijí příběhy. Začni objevovat