4. Part(ten stream s jimmym nebyl planovanej takze a byl na jeho ucte)

195 15 4
                                    

Pohled Karl

Samosdrejmne mi Jimmy nevěřil ale kvůli chatu řekl " aha okey" opřel jsem si hlavu o Nickovi rameno a začal jsem usinat. Pochvili jsem usnul. Poslední slova které jsem slyšel byli něco jako " Hey Jimmy asi už ukoncime stream" řekl Nick "ahoj chate" řekl Jimmy.

Pohled Nick

Ukončili jsem stream a Jimmy odjel domu. Odnesl jsem Karla do postele a lehl si vedle nej.
Rano jsem se probudil a všiml jsem si ze Karl spí na mé hrudi. Opatrně jsem ho sundal a šel udělat snídani a hádejte co se stalo takovému sikulovi na vaření jako jsem já, rizl jsem se nožem do prstu jak jinak bolelo to jako prase takže jsem šel nad umyvadlo. Nevěděl jsem kde ma Karl náplasti tak jsem si to jen umyl vodou. Karl přišel dolu a všiml si ze je ma ruka nad umyvadlem přišel ke me a zeptal se " Nicku, co jsi zas prováděl" a já odpověděl " snažil jsem se ti udělat snídani ale trosku to nevyšlo" Karl se podíval na můj prst a řekl ze bude potřebovat obvaz tak ho přinesl a obvazal mi prst sikl jsem bolesti ale pak už to bylo vpohode a Karl řekl "Nicku radši tu snídani udelam já" a já souhlasil.

Pohled Karl

"Hele Nicku?" řekl  jsem a Nick odpověděl "no" a já řekl "jak to mezi námi teda je včera na streamu se nás na to lidi ptaly a-" Nick me nenechal dokončit a stoupl si předeme, chytil me za ruce, podíval se mi do oci a řekl "Karle, budeš se mnou chodit " a já na to jen zakricel "jasne ze jo Nicku!!!!!" a dal mi pusu já se pak odtrhl a řekl "musím dodělat tu snídani ale ty můžeš jít připravit stream protože dneska máme streamovat a Nick řekl " jo jdu na to".

Pohled Nick

Šel jsem nahoru připravil jsem stream a šel jsem se prevleknout. Karl zamnou přišel nahoru a šli jsme zapnout stream takže jsme jedli snídani u streamu. Zapli jsme stream "ahoj chate" řekl jsem " *napil se monstru ultra* ahoj" řekl Karl. A chat začal psat věci "Omg ten monster,monster ultra😏, ehm ten monster😩" a viděl jsem jak to Karlovi hodne vadí tak jsem řekl hele chate můžete prestat tak chat přestal. Karl jedl svoji snidani a zeptal se "Nicku proč nejis?" a já odpověděl "em- no já nemam hlad.." a chat začal psat "Nicku proč nejis?, jes,Nicku? ses vpoho," a já řekl "hele chate nechte to bejt" a chat řekl "Nicku řekni to, prosim ,Nicku Pls" a Karl řekl "Nicku proč nejis a popravdě!" A já řekl " kvůli tomu ze jsem tlustej chápeš to!" *rozbrecel jsem se a odešel z místnosti. Po chvíli Karl přišel za mnou.

Ahuj lidičky takže mela se omlouvám za chyby a doufam ze se vám to líbilo a chcete spis takovýhle typ dílu nebo nekdy taky trochu spicy?

Vaše Vivi<33

480 slov.

what did i do wrong...? //karlnapKde žijí příběhy. Začni objevovat