TANITIM-GİRİŞ

50 10 10
                                    

Selamlar herkese yeni bir kurgu ile karşınızdayım. Şunu söylemeliyim ki bu kurgu diğer kurgumdan çok farklı olacak. Sık sık bölüm gelmeyecek ama yazdığım sürece bol bol bölüm atmaya çalışacağım. Bu hikayemde fantastik tür göreceksiniz. ilk bölümü tanıtım ve giriş bölümü olarak düşündüm. Umarım beğenirsiniz :) En son okuduktan sonra aşağıda toplu olarak düşüncelerinizi almayı çok isterim.♡♡
Şimdi aşağıda önce tanıtımı ve hikaye için hazırladığım videoyu göreceksiniz. İyi seyirler İyi okumalar diliyorum size. Hepinizi çok seviyorum ♥♥ muaah^^

-TANITIM-

Medya: Hikaye tanıtım videosu. Şiddetle izlemenizi tavsiye ederim.

Birinden biri bu diyara hükümdarlık etmek zorundaydı.

Ateş ve Buz birbirinden tehlikeli, birbirinden keskin iki güç. Ve birbirinden sert iki kız çocuğu. Geleceğin hükümdarları geçmişin ise en büyük korkusuydu.

Bir masal kadar olağanüstü bir hikaye kadar da gerçek...

Bir masal kadar olağanüstü bir hikaye kadar da gerçek

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Giriş

Göklere kadar uzanan altın rengi ile bezenen, anahtarının kralın elinde olduğu geçidin tam önünde bir karar verilmeliydi. Ya ölecekti ya da daha da güçlenecekti. Onun lehinde iken yaşamak, onlar için ölmeyi seçmek zordu. Kralın hayatındaki en zor seçim işte o andı. Etrafına topladığı insanların sorgulayıcı bakışları altında eziliyordu. Gerildi, aklı bulanıklaştı ama o an kararı kesinleşti. Bu karar Milenyus diyarında büyük ses getirecekti. Fakat gizli kalması en doğru olanıydı. O an orada bulunan mavi ışıkların saçıldığı geçidin önündeki üç kişi hariç kimse durumdan haberdar olmayacaktı.

Yıllar önce en büyük düşmanları olan ve diyarda huzursuzluğu hakim kılan şimdi gücünün zirveye ulaştığı Oktarus artık daha da güçlüydü. Görünürde zulüm altında gerçekte ise zalimdi. Kralın en büyük korkusu gözlerinde canlandı. Gözlerinin içinde parlayan ateş ile nefret ettiği sinsi gülüşlerini yerleştirdiği yüzü onun içinde büyük bir öfkenin şahlanmasına neden oldu. Bir asır önce yaşanan tarihin en büyük kabusunda şehirden en uca sürgün edilmiş, adını ve varlığını yer küreden sildirmişti sonsuza kadar...

"Büyük Kahraman" ilan edilen sarayın en yaşlı büyücüsü kurtulamayacağı bir yere hapsetmiş ve bir daha buraya ayak basamayacağını mühür damgası ile tescillemişti. Zamanın biriktirdikleri ve yaşadığı hastalıkların üzerine bindirdiği yük ile yaşam mücadelesini yitirmişti. Diyar yeniden huzura kavuşmuş, Milenyus şenliklerle dolmuştu. Tüm halk refah içinde yaşarken kraliçeden bir bebek haberi geldi. Bu haber saraya bir bomba gibi düştü ve tazeliği korudu. Çok sevilen kral oğlunun olması ve yiğit bir şekilde tahta oturması için hayaller kurmaya başladı.

Herkesin normal bir hayat sürdüğü Milenyus diyarında tüm halkı şaşkına çevirecek bir mucize gerçekleşti. Yıllar önce her şeyi sildiğini düşünen kral için bu doğum haberi hiç beklediği gibi değildi.

Birinden biri bu kente hükümdarlık etmek zorundaydı. Kral yaşanacak zıtlığı düşünerek ve geçmişi ele alarak bir koruyucu adadı. Kimsenin bilmeyeceği, kızları her an koruyabilecek olan gizli bir koruyucuydu. Saray içerisinde koruyucu adandığı haberi, ulaşmaması gereken yere ulaşmıştı ve kulaktan kulağa dağılmak üzereydi. Kral görevlendirdiği askerlerini peşinden gönderdi. Zincirlerle çevrilmiş boynu büyüden kurtulamadığının habercisiydi. Artık onun için bildiklerini unutma ve en karanlık zindanlar da tıkılı kalma zamanıydı. İşte tüm masalın korkunç hikayesi burada başladı ve sonsuza uzandı. Ta ki koruyucu ortaya çıkana kadar...


30.09.2021

Evet bölüm bitti ne  düşünüyorsunuz?...

Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın. Beni çok mutlu etmiş olursunuz. Oylarınız ve yorumlarınız beni çok motive ediyor ♡♡♡♡

Lanet Köprüsü benim Wattpad hesabımda yayımladığım ikinci hikayem olacak. Fantastik bir türde ilk defa yazacağım, bu nedenle görüşlerinizi belirtmeniz benim için çok önemlidir. Yazdıklarıma olan bakış açılarınız çok değerlidir.

Sevgiler
Beyzanur

Instagram.com/beyzanurhzmn

Twitter.com/beyzanurhzmn

Youtube.com/BeyzanurHazman

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 30, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

LANET KÖPRÜSÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin