23 şubat 1975
Kerem her zamanki gibi sokakta dilenirken yanına zabıtalar gelir. Uzun boylu, geniş omuzlu olan memur kereme+Çoçuk burada dilenmek yerine okulda olman gerek miyor mu?
Kerem ne açıklama yapacağını bilemez çünkü okulundan 45 yıl uzaktadır ve bunu görevliye söylerse deli veya yalancı olduğunu düşünürler.
-Okula gitmiyorum
+Peki ailen nerede
-Uzaktalar çok uzakta
+Evden mi kaçtın
+...
-ahh, bizimle gel sana yazdım edeceğizKeremi karakola götürürler ama karakolda Keremle ilgili hiçbir şey bulamazlar Ailesi, Soyadı, geçmişi Polislerin keremi yetimhaneye göndermekten başka şansları yoktur
Kerem yetimhaneye girer. Başına gelen şeylere bir türlü anlam veremez babası nerde, burdan nasıl çıkacak kafasında bunun gibi binbir soru.
11 Ekim 1975
Aradan aylar geçer Kerem hala yetimhanededir. Tek isteği burdan çıkıp babasıyla birlikte ananesinin yanına gitmektir, annesi aylardır görmemişdi acaba iyi miydi ne yapıyordu. Babasının gitmeden önce biriktirdiği bir miktar para vardı o yüzden ekonomik olarak sıkıntı çekmeyecek.
Kerem o akşam kafasını yastığa koyduğu zaman aklına babası 15 yaşındayken dedesinin de gizemli bir şekilde ortadan kaybolduğunu hatırladı bunu babası annesine annetirken kulak misafiri olarak duymuştu yoksa onuda mı piyanist kaçırmıştı
Dedesi hakkında pek birşey bilmiyordu çünkü babası daha küçükken ortadan kaybolmuştu, babaannesi hakkında tek bildiği şey silahlı bir saldırıda genç yaşta yaşamını yitirdiğini, babası Kenan amcayı büyüten kişi büyük dedesiydi yani Kenan amcanın dedesi, babası kesin çok zor bir çoçukluk geçirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Topanya
Paranormal15 yaşındaki Keremin Bir gün babasını kaybetmesi üzerine başlayan hikaya zamanla tuhaf bir hal alır