06 Mart 1976
Kerem artık bir yıldan daha fazladır burada yaşıyordu 16 yaşını çoktan geçmişti o gün güne her zaman ki gibi rutin bir şekilde uyandı her zaman ki yaptığı şeyleri yaptı saat 2 sularında yetimhane müdürü Kasım bey ona bir ailenin koruyucu aile olarak almak için görmeye geldiğini söyledi.Gelen çift iyi insanlardı adamın adı Rahmi(31) kadının adı Ferideydi(29) ikiside okumuş insanlardı maddi durumları gayet yerindeydi Rahmi bet avukat Feride hanım iniglizce öğrenmeniydi ama Feride hanım uzun zamandır çalışmıyordu çünkü Rahmi Bey uluslararası bir şirkette kıdemli avukat olarak iş bulmuştu kazandığı Para onlara yetiyorda artıyordu. Dışarıdan bakıldığı zaman kıskanılan bir çiftiler onları gören insanlar mükemmel bir hayatları olduğunu düşünüyordu tek bir sorun dışında öyleydi zaten Rahmi Bey kısırdı ne kadar çabalasalarda çoçukları olmuyordu 6 yıllık evliydiler sayısız tadevi yöntemi denemiş ama hepsinde başarısız olmuşlardı. En sonunda'da pes edip yetimhaneden bir çocuk almaya karar vermişlerdi.
Kerem bu pis kokulu yerden kurtulmak için elinden gelen herşeyi yapardı şimdi ise karşına hint kumaşı bir aile gelmişti ne yapıp edip bu aileyle gitmeyi ve burdan kurtulup babasını bulmaya kararlıydı.
Kerem dışarıdan bakıldığında yakışıklı, kıvırcık saçlı, boyu kilosu gayet yerinde ortalamanın bir tık üstünde bir çoçuktu aile bu yüzden Keremi görmek istiyordu.
Aile Keremle bir odada konuşmaya başladı Kerem bütün huylarını babasından aldığı için şanslıydı çünkü babası Zeki, eğitimli, saygılı, anlayışlı ve nazik bir adamdı, aslında aileye göre de Kerem biçilmiş kaftandı buraya gelene kadar 13 yetimhane gezmişlerdi sonra kendi aralarında konuşup keremi evlat edinmeye karar verdiler Kerem burdan çıkacağı için ailede yıllardır cektikleri evlat hasreti yüzünden dindirdikleri için oldukça mutluydular.
Aile Keremi de alıp yola çıktılar şehrin içinde dubleks katlı müstakil bir eve gittiler ev dışardan oldukça güzel görünüyordu gelecekteki evlerinden çok daha iyiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Topanya
Paranormal15 yaşındaki Keremin Bir gün babasını kaybetmesi üzerine başlayan hikaya zamanla tuhaf bir hal alır