Burcu: Hayatımda hiçbir zaman hiçbirşey doğru dürüst gitmemişti. Hep bir eksiklik bir aksilik beni buluyordu. Ah be Burcu kızım ne kadar şansızsın sen? Sorusunu bin kez kendime soruyorum ama o aklıma geldiği zaman tüm bu dertler bir anda yok oluveriyor Çağlarr keşke rüyalarımda değil kollarımda olsan...
14 temmuz 2020
Burcu: Babacım ben çıkıyorum.
Muharrem: Tamam bal kızım benim bitanem akşam görüşürüz.
Burcu: :)
Burcu : { iç ses } Kızım yine geç kalıcan şimdi yaa off hep bu kötü şans niye beni buluyorki hayır niye beni Allah'ım ne yaptım ben sana kurban olayım söylede sende kurtul bende ya!
Tonalı Holding
Altan: Bu iş artık çığrından çıkmaya başladı şirket'in başındaki bebeler yüzünden ben yerimden olamam o taht sadece benim Muharrem benim rakibim bile olamaz !
Barış: Haklısın baba abim bunu anlamıyor işte !
Altan: Ona ben gerektiği gibi izah ediceğim merak etme evlat.
Çağlar: Baba gelebilirmiyim?
Altan: Gel Çağlar gel
Çağlar: Muharrem şirketin yeni operasyon kordinatör ağı başkanı olucak!
Altan: Sen buna göz mü yumucaksın Çağlar ben senin babanım ve ayrıca bir Tonalı'yım o rütbeyi benden başka kimse alamaz!
Çağlar: Mantıklı düşünmüyorsun baba bizim için rütbe sadece ay yıldızlı bayraktır bize böyle öğretilmedimi kendi çıkarların için kuralları çiğneyemezsin büyükler böyle uygun gördü ve böyle olucak.
Altan: O büyüklere söyle Altan Tonalı böyle birşeye asla izin vermicek!
Çağlar: Yanlış yapıyorsun baba!
Barış: Ya abi sen iyimisin ya o senin baban onu desteklemen gerekiyor desteklemen!
Çağlar: Anlamadığın işlere karışma Barış sen git gece gündüz eğlendiğin kızlara seninle takılmamaları için akıl ver.
Tonalı Şirket Ofis
Burcu: Ayyy ahh huhhh çok yoruldum.
Hande: Burcu nerdesin ya?
Burcu: Benim şansımı bilmiyormusun kızım otobüsü kaçırdım 2 saat yenisinin gelmesini bekledim felan filan zor geldim işte.
Hande: Neyse hadi işe başlayalım şşt kız sana Çağlar Bey'in odasını ayarliyim mi?
Burcu: Şşt Kızım ne diyorsun ya?
Hande: Utandın mı sen kıyamam ya?
Burcu: Handee hadi ya çenen çalışcana elin çalışsın.
Hande: Ay tamam be hadi. Hiii kızım baksana seninki geliyor.
Burcu: Şşt duycaklar
Çağlar'a bakış atar
Burcu: Bu ne yakışıklılık ya ? Off çok yakışıklı.
Çağlar: Ceyda hanım babam nerede biliyormusunuz?
Ceyda: Maalesef Çağlar Bey
Çağlar: Peki tamam teşekkürler. Nerdesin baba ya nerdesin.
Akşam 20.00 Kalamış Sahili
Muharrem: Yarın gece bu adamın leşini istiyorum kaza süsü vericeksiniz .
Adam: Peki Altan bey yalnız bu size 150'ye patlar
Altan: Parayı dert etme sağlam iş yapın yeter.
Adam: Hiç merak etmeyin leşini önünüze sericeğim.
Altan: Güzel şimdi kaybol. O koltukta sadece ben oturabilirim sadece ben Muharrem efendi karşıma çıkmıyacaktın.
Burcu'nun Evi
Burcu: Babaaam ben geldim.
Muharrem: Hoşgeldin bitanem. Nasıldı günün?
Burcu: Bildiğin gibiydi işte baba farklı bişey yoktu.
Muharrem: Hm güzel o zaman set yatta dinlen hadi iyi geceler.
Burcu: İyi geceler babacığım.
Sabah Otobüs
Burcu: Ayyy geç kalıcam yine ya!
-[Ayrı Konuşma] Çağlar : Arabamı tamir ettirmeyi unutmuşlar ya off mecbur şu otobüs zımbırtısına bindim.
Gazeteci: Gerçekten ilginç bir olay yani Çağlar bey siz koskoca bir tonalısınız.
Çağlar: Tonalı olmam bu insanlardan üstün olduğum anlamına gelmiyor beyefendi bende bu aracı kullanıyor olabilirim değilmi?
Burcu Ayaktadır Arkasından birisi onu gözetliyordur.
Burcu: Beyefendi biraz uzaklaşırmısınız dibime kadar girdiniz.
X: Napiyim ben abla görmüyormusun heryer dolu ?
Burcu: Sizin amacınızı anlamadım mı zannediyorsunuz hemen uzaklaş benden!
X: Eee uzaklamassam ne olur güzelim söylesene!
Çağlar: Kızı rahat bırak şimdi hemen defol burdan!
X: Bırakmazsam nolur lan!
Çağlar: Ne mi olur gösteriyim kardeşim ben sana ne olucağını!
Yumruk atar ve kaşını patlatır.
X: Aa yapma tamam abi tamam gidiyorum valllaha billaha gidiyorum abi!
Çağlar: Hanfendi iyimisiniz?
Burcu: Ça-Çağlar bey?
Çağlar: Çağlar benimde siz tanışıyormuyuz?
Burcu: Ben Bu-Burcu Çağlar Bey şirketinzde temizlikçi olarak çalışıyorum.
Çağlar: Ah pardon çıkaramadım özür dilerim.
Burcu: Ö-ö-önemli değil Çağğğlar Bey.
Telefon Çalar
Çağlar: Alo ?
Şirket: Baban Muharrem Yağız'ı öldürtmüş bunun hesabını ödiceksiniz hemde derhal!
Çağlar: Ne-ne?
Burcu: Çağlar bey iyimisiniz?
Çağlar Burcu'ya bakakalır
Çağlar: Bunu nasıl yaptın baba!1. Bölümün sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkımın Katili
Teen FictionTonalı ailesinin reisi Cevahir Tonalı'nın işlediği günahın vebali Şirket tarafından Oğlu Çağlar'a kesilir.Çağlar bu vebali artık taşımak zorundadır kardeşi Barış ise artık bütün bunlardan birhaber bağımsızlık ilan etmek istiyordur. Tonalı Holding'de...