I love you!

1.2K 98 40
                                    

Hyunjin ne olduğunu anlamadan çekildiği yere baktı. Daha sonra ise çeken kişiye.

"Jisungie?"

"Hyunjin"

"Efendim?"

"Ben şey..."

Karşısındaki adamın sorgulayıcı bakışları altında iyice küçüldüğünü hissetti Jisung.

Derin bir nefes alıp eğdiği başını kaldırdı ve Hyunjin'in gözlerinin en derinine baktı. Bir duygu veya herhangi bir düşünce kırıntısı yakalamak istiyordu. Ama o kadar gergindi ki bunu bile yapamadı Hyunjin'in karşısında.

Tam o an, Hyunjin'in gözlerinin içine bakarak, yanıp tutuştuğu aşkı ile bir şarkı besteledi. Gözlerini kapattı ve kelimelerin dudaklarından kendiliğinden dökülmesine izin verdi.

Senden hoşlandığım için özür, özür dilerim
Senden hoşlandığım için özür, özür dilerim
Eğer senden hoşlanmak yanlış bir şeyse

Senden çok hoşlandığım için özür, özür dilerim
Hislerimi saklamaya çalıştım ama sanırım apaçık ortadaydı
Özür, özür dilerim
Senden hoşlandığım için

Saklayamam, artık sana karşı olan hislerimi saklayamam
Cesurca sana doğru bir adım atıyorum
Ama bu adım asla kolay olmadı
Uzun zaman önce karar verdim ama hâlâ biraz daha zamana ihtiyacım var

Ama belki de geç kaldım
Zamanlamamız yanlıştı

Gözlerini yavaşça açtı. Karşısındaki çocuğun masum bakışları gitmiş yerine çapkın bakışları gelmişti. Dudaklarında yan bir gülümseme ile Jisung'a yaklaştı. Kısa olan ne olsuğunu anlamaya çalışırken uzun olan eğilip dudaklarını birleştirdi.

Jisung'un gözleri sonuna kadar açılırken dudakları da yana doğru genişledi. Hyunjin bu görünümüne kahkaha atıp geri çekildi ve az önce öptüğü çocuğun elini tuttu.

"Jisungie öyle yapma çok korkunç oluyorsun"

Jisung geçirdiği şoktan yavaş yavaş çıkarken sevinç kahkahaları atarak bağırdı. Hyunjin onun bu haline gülüp durdurdu ve onu da peşinde sürükleyerek dinlenme odasına ilerledi.

El ele içeriye giren ikiliye kimse aldırış etmedi. Jisung bir koltuğa oturdu. Hyunjin'de yanına oturup başını Jisung'un omzuna yasladı. Jisung Hyunjin'e taraf olan kolunu Hyunjin'in omzuna sardı. İkili o şekilde koltukta otururken bir yandan da sohbet ediyorlardı.

Yurda dönene kadar birbirlerinden ne zamandan beri hoşlandıkları da dahil bir sürü şey konuştular. Hatta Jisung çok azıcık Jeongin'i kıskandığını söyleyerek Hyunjin'in en az 10 dakika kendisine gülmesini sağlamıştı. Yurda döndüklerinde ise üyeleri toplayıp alıştıra alıştıra sevgili olduklarını söylemişti. Üyeler ilk başta şaşırsada sevindiler iki üyeleri için. Chan konuşma yaptıktan sonra ikiliyi tebrik edip yanlarından ayrıldı.

Umarım her zaman mutlu ve birlikte olurlar. Aralarındaki ilişki bir ömür boyu sürer. Umarım aralarındaki bağ hiç bir zaman kopmaz.
Hyunsung - Sorry, I love you!  <3

 Hyunsung - Sorry, I love you!  <3

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Sorry, I love you » Hyunsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin