3. Fejezet

65 7 3
                                    

Hermione amint elolvasta a kis cetlit, felnézett és szembe találta magát Draco értetlen tekintetével. Rögtön megbeszélte barátaival és kiderült, hogy Harry Lunával, Ron Levanderrel, Ginny pedig egy hollóhátassal lett beosztva. Később kiderült, hogy a próbák szerdánként lesznek tanítás után. Mindenki tudta, hogy nincs variálás a párok között, így fölösleges reklamálni új partnerért. Végül Hermoine és Draco is beletörődött nagy nehezen, mert úgyis csak egy táncról van szó.

Már ma elkezdődnek a próbák, viszont az elején még külön próbálják az alaplépéseket a lányok és a fiúk. Mione ennek külön örül, mert tudta, hogy az egész iskola őket fogja nézni. Gyakran feszengett azért, hogy mit gondolnak mások... Végül is ki ne nézné azt a duót, akiről köztudott volt, hogy nem puszipajtások ráadásul griffendél-mardekár párosról van szó.

A próba jól telt. Hermione és Ginny sokat nevettek azon, hogy a cicababák magassarkúban botladoztak. A fiúknál is volt sok röhögés, viszont ott főleg csak a mardekáros csoport. Úgy gondolták Draco-ék vicces lenne, ha kiszúrnak néhány (főleg hugrabugos) diákkal. Többek között Nevillel játszották el azt a poént, hogy elvarázsolják a cipőjét. Az persze össze-vissza lépett és volt, hogy le sem ért a földre. Harrynek elege lett az egész órai hülyéskedésükből így odament Dracohoz. Próbálta kedvesen leállítani, de persze ennek a vége az lett, hogy Draco nagyon ideges lett, mert sose csinálhatja azt, amit szeretne. Ahelyett, hogy a 80. visszaszólását is elintézi Harry fele, egyszerűen csak bevert egyet az orrára, pont amilyet kapott anno Hermionétől. Harry orra elkezdett vérezni, ezt már a tanár is észrevette így rögtön le is vont 10 pontot a mardekártól és megkérte Ront, hogy kísérje ki Harryt a mosdóba.

-Ha nem akarna elállni a vérzés akkor meg menjenek Madam Pomfreyhez. -szólt utánuk a tanár

Ron még egy fintort odavetett Draconak, aki mintha észre se vette volna, röhögött tovább társaival.

Mivel csak egy táncterem van, úgy lett beosztva, hogy előbb a lányok táncolnak és utánuk jönnek a fiúk. Igaz, hogy a lányok már régen végeztek, de Ginny Mionéval még elment mosdóba és beszélgettek. Kifele (a mosdóból) pont elkapták a fiúkat, Ginny pedig aggódva rohant Harry segítségére. Hermione már rég tudta, hogy tetszik Ginnynek Harry ezért is mosolyodott el a látványon, mikor odafutott a lány a fiúhoz. Hermione gyorsan elmormolt egy varázsigét, amitől rögtön elállt Harry orrában a vérzés.

A lányok visszamentek a hálókörzetbe folytatni a beszélgetést. Hihetetlen, hogy mennyi mondanivalójuk van egymásnak. A fiúk pedig ''hatalmas nagy örömmel'' tartottak vissza a terem felé. Szerencséjükre néhány percet kellett még túlélniük és máris szabadok lehettek.

Hermione hosszú idő után befejezte a beszélgetést Ginnyvel ami lehetetlennek tűnt, mivel kifogyhatatlan témájuk volt. Ginny kiment a szobából, hogy még kicsit járkáljon.

-Hihetetlen, hogy mennyi energiája van ennek a lánynak. -mondta alig hallhatóan Mione

Lefeküdt az ágyra és nagyot szusszant. Miután felült odamászott az ablakához. A szobában ez volt az egyetlen ágy, ami ablak alatt volt. Unalmában kinézett az ablakon és elkezdte fürkészni a tájat.

Egyszer csak meglátott valamit vagy inkább valakit. Képtelenség volt, amit látott. Egyszerűen nem hitt a szemének.

Dramione Forever (magyar-ff)Where stories live. Discover now