Hermione szemszöge:
Éppen Ginnyt kerestem, mert nem volt a hálókörzetben, erre megláttam Draco ''herceget" 3 csajjal cseverészni. Komolyan ennek nincs jobb dolga, mint állandóan csajozni?! Éreztem, hogy hátra fog nézni, ezért gyorsan elfordultam, remélem sikeresen és nem látott meg. Persze Ginny hamar meglett az étkezőben, éppen Harryvel beszélgetett. Nem is zavarom meg őket, csevegjenek csak nyugodtan. Haladtam tovább a folyosón, mikor összefutottam Lunával és egy jó kis esti beszélgetést folytattunk.
Hamar eltelt ez az egy hét és újra elérkeztünk egy szerdához, ami annyit jelent, hogy próba lesz délután. Mivel már nagyjából mindenki szépen tudja az alaplépéseket, így ez az óra már a fiúkkal fog zajlani. Nagyon nem vártam a közös órát Dracoval. Nekem így is elég erőfeszítés SVK órán mellette ülni, nem hogy a táncot túlélni. Az órákon semmi izgalmas nem történt a szünetekben, Ginnyvel csak nevettünk a fiúk hülyeségein. Sajnos túl hamar eljött a tánc. Félve léptem be a terembe, de Draco még sehol nem volt. Nagyon remélem, hogy nem is fog jönni ~ha mondjuk a lépcsőn eltévedne az nem is lenne akkora nagy gond~ fordult meg a fejemben. Kezdés után 3 perccel esett be a terembe megzavarva ezzel az órát. Látszólag nagyon jó hangulatban volt, de amint rám nézett elment az életkedve. Hát kössz... én sem szívesen vagyok itt. Hiába próbálkoztam rávenni, ő nem akarta megfogni a kezemet. Sajnos a tanár hamar kiszúrt minket.
-Maguknak is kell táncolniuk! -szólt erélyesen a tanárnő
-De nem akarok. -jelentette ki flegmán a mellettem álló fiú
-En nem kedv kérdése, fogja meg a hölgy kezét. Nem szeretném tovább húzni az órát vagy büntetést kapnak.
-De hisz én nem csináltam semmit -akadtam ki, hiszen tényleg semmi rosszat nem tettem
-Ne feleseljenek vissza inkább csinálják meg végre rendesen.
-Inkább vállalom a büntetést, mint hogy ehhez hozzá érjek... -mondta Draco ~mégis minek gondol engem?! Egy darab üstnek?~
-Rendben ahogy óhajtják. Holnap délután várom magukat négyre. Most pedig távozhatnak.
Hát én ezt nem hiszem el, ennyire fájt volna neki egyszer nem bonyodalmat okozni? Megvárom Ginnyt a könyvtárban, addig is megcsinálom a leckéimet. Éppen ülnék le mikor meglepődtem, hogy megint őt látom. Állandóan követ engem vagy mi?
أنت تقرأ
Dramione Forever (magyar-ff)
أدب الهواةSziasztok! Ez a legelső történetem és nagyon remélem, hogy tetszeni fog. Próbálok nem tipikus dolgokat írni, mivel rengeteget olvastam hasonló fanfiction-öket és már szinte unalmas, hogy hasonló a történés. A részek hossza változó lesz, mivel nem sz...