Aamuraikasiloinen

113 2 2
                                    

Heräsin yhtäkkiä siihen kun Bidet hyppäsi päälleni. Ihmettelin hetken miten Bidet oli päässyt huoneeseeni, sillä pidän aina oveani kiinni öisin. Katsoin huoneeni ovelle, ja näin Giorgian seisovan ja katsovan minua. Giorgia käveli luokseni ja istui sängylleni ja alkoi silittää Bidetä.
-Huomenta.
Giorgia sanoi.
- Huomenttaa
Vastasin Giorgialle.
Juttelimme Giorgian hetken vähän kaikesta kunnes Damiano (isäni) tulee ovelle.
- Huomenta!
Damiano sanoo ja tulee halaamaan minua.
Damiano pussaa Giorgiaa ja lähtee kävelemään huoneen ovea kohti ja sanoo samalla:
- Kun oot valmis nouseen nii tuu aamupalalle. Meil on lähtö parin tunnin päästä.
- Juu mä tuun.
vastasin Damianolle.
Valitsin Giorgian kanssa minulle vaatteet ja menimme aamupalalle. Istuin pöydän ääreen ja rupesin syömään Damianon tekemää munakasta.
- Ootko jo pakannu kaiken mitä tarviit mukaan?
Damiano kysyi.
- Joo mul on melkein koko omaisuus mukana.
Sanoin naurahtaen.
- Hyvä juttu me käydään studiol ja sit tullaa vaa hakee tavarat täält ja sen jälkee lähetää.
Damiano sanoi.
Soin aamupalan loppuun ja lähdin valmistautumaan. Kun olin meikannut, pessyt hampaat ja tehnyt kaikki muutkin aamutoimet, olimme vihdoin valmiita lähtemään. Sanoin Giorgialle heipat ja lähdimme Damianon kanssa kävelemään rappusia alas. Minulla oli päällä leveät suorat mustat housut, ja tiukka housuihin sopiva paita ja pörröinen oversize takki. Kävelimme kerrostalon alaovelle ja odotimme kyytiä. Talon edustalle ajoi musta tila-auto jonka ovet aukesivat automaattisesti. Ovien auettua astuimme autoon ja lähdimme kohti studiota. Auto pysähtyi vanhan hienon roomalaisen rakennuksen eteen. Rakennuksessa on ainakin viisi kerrosta ja upeat isot ikkunat. Astuimme Damianon kanssa autosta ulos ja kävelimme kohti etuovia. Damiano soitti summeria ja ovi aukesi. Kävelimme sisään ja menimme hissin luo, joka odotti jo valmiina alhaalla. Hississä oli viisi eri nappia, me menimme neljänteen kerrokseen. Neljännessä kerroksessa oli vain yksi koko kerroksen kokoinen "asunto" joka oli Måneskinin studio. Damiano avasi avaimillaan oven, ja juoksin heti olohuone tyyppiseen huoneeseen moikkaamaan muita. Kaikki olivat jo paikalla kun minä ja Damiano istuimme sohvalle, minä Thomaksen viereen ja Damiano yksittäiselle sohva tuolille.

————————————
Jeii eka osa valmis!!
~avi😎

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Oct 03, 2021 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

måneskinTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang