Ben.. Bilmiyorum

561 65 83
                                    

Açıklama:
  Bu hikaye 'yazma, yazarlık, düşünce ve hayal gücüm üzerinde gelişme sağlamak amacıyla' yazılmıştır. Hikayede geçen karakterler hayal etme üzerinde katkıda sağlaması için koyulmuştur. Herhangi bir rahatsızlık veya şikayet sonrası kitap en hızlı bir şekilde silinecektir..

Teşekkürler.

İyi okumalar dilerimm 🥺🪄

OYLAYIN ÇEEEĞT

(Gerçek?) Hürkan'dan;
Bir şey mi istiyordum? Veya bir şey mi bekliyordum. Bu Dünya'nın iğrenç bir yer olduğunu bilsem de.. sanki hep bir şey bekliyor gibiyim.

Sanki- sanki.. Bu benliğimi ve bilemediğim, anlayamadığım şeyleri tamamlayan başka bir şey varmış gibi.
Yarım kaybolmuş ve geliş amacım da onu bulmaya çalışıyor oluşum gibi..

Pazartesi-

Hürkan yine hayattan sıkılmıştı. Yataktan çıkmaya üşeniyor ve öylece kalkmamak için mazeretler üretiyordu.

Aklına tonlarca işi olduğu geldi. Bu yüzden kalktı.

Kendini bugün sadece daha garip hissediyordu..

Hürkan: Neden tuhaf geliyor her şey? Sanki aklımı kaybetmiş gibiyim. Belki de tatsız olan bu hayat, beni çok fazla sıktı.

TANRIM! Okul. Evet okula geç kaldım..

Hürkan çantasına yöneldi ve oflayarak üstünü değiştirdi. O sırada da hala daha sanki bir şey varmış gibi garip geliyordu her şey. Bir yere oturdu sadece ve etrafa bakındı.

Hürkan: Ne?. Mesaj mı geldi. Pekii-'

'Gönlü Zengin 'den bir mesaj.'

Hürkan: What The F-

'Gönlü Zengin:
KANKAAA

'Hürkan
Ha-

'Gönlü zengin
Geç kaldın lan hoca seni yok yazdı. Neredesin ucube?

'Hürkan
Uh- Neden bilmiyorum ama seni tanımıyorum. Kimdiniz acaba?

'Gönlü Zengin
Taşşak mı geçiyon lan benim Emre (Mentor) numaramı falan mı sildin lan yine yanlışlıkla orospu

'Hürkan
HAYIR, NEDEN KÜFÜR ETTİN KİMSİN LAN SEN BANA KÜFÜR EDİYORSUN HA?

'Gönlü Zengin
İçtin mi lan sen iyi misin almaya geleyim mi? Garip davranıyorsun veya DALGA MI GEÇİYORSUN BENİMLE?

'Hürkan
Bilmiyorum. Basım çok ağrıyor hiçbir şey hatırlamıyorum. Bayılacak gibiyim uf

'Gönlü Zengin
Tamam bekle, geliyorum hemen.

     Onu tekrar unutmamam lazım..

Gönlü Zengin kişisini Emre olarak kaydettiniz.

Hürkan: sanırım sadece uzansam iyi olur.

"Kapı sesleri."

Kalbin 2 Yüzü (BxB) | Porgola (Tamamlandı.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin