Hürkan'dan;
"Öyle insanlar gördüm; aslan gibi büyük ve cesur... Yine aynı kişileri gördüm, içlerinde yatan o minik kediyi gördüm. O yıpranmış tatlı kediyi.."Hürkan:
Ne-.Kaan:
NOLUR ACELE ETHürkan olayları algılayamamıştı. Tek yapabildiği öylece koşmak oldu.
İçinde büyük bir endişe ve öfke vardı. Çok korkuyordu.. hem de çok.
Hürkan:
Ö-mer?.Ömer yerde kanlar içerisinde yatıyordu.
Hürkan yere çöktü ve ağlamaya başladı. bir yandan bağırıyor bir yandan da Ömer'e sarılıyordu.Kimin yaptığını anlayamadı.
Neden olduğunu anlayamadı.
Nasıl olduğunu anlayamadı..Sadece yerde çökmüş, kalkamıyordu.
.
-(Birkaç hafta sonra) - Hangi Gün Olduğu Önemli değil.
' Ömer'in iyileşmesinden yaklaşık 2 hafta geçti ama yapan kişiyi bulamadım.
Kameralar bozuktu ve yapılması da uzun sürecekti. Bu fırsattan faydalanmışlar.Peki kim yapabilir ki? Kim..
Yüzündeki iz geçmiyor ve vücudunda da yaralar var. Hareket ederken zorlandığı için yardımcı olmaya çalışıyorum okuldayken ama yeterli değil..
Hürkan okula gitmek istemiyordu, sırf Ömer'e yardımcı olmak ve yapan kişiyi bulmak için gidiyordu.
Ertesi sabah erkenden kalkıp Ömer'in evine gitti.
Ömer:
Aaa- erkenden geldiğini görmek güzel ama Hürkan seninle bir şey konuşmamız gerek. Oturur musun?Hürkan reddetmedi, içeri girdi.
Ömer:
Biliyorsun şu olaydan sonra sürekli benim için kendini yıpratıyorsun. Bunu yapmanı istemiyorum artık. Lütfen bırak. Yoksa arkadaşlığımızı istemeden kesmek zorunda kalıcam.Hürkan şok olmuştu. Ağzını açmadı.. Arkadaşlığımızı kesicem derken? Çok morali bozulmuştu ama belli etmedi.
Hürkan:
Özür dilerim.Ömer:
Ne? Hayır sen beni yanlış anladın yani ben diyorum ki benim yüzümden kendini yıpratmaya devam etme. Anlamıyor musun seni böyle sürekli bitkin görünce üzülüyorum.Hürkan:
Ama seni acı çekerken görmek istemiyorum. Biz en yakın arkadaşlar değil miyiz? Sana yardım etmeyeceksem neden varım?
Hatta hareket edebilir duruma gelene kadar benim evimde kalmanı isteyecektim bugün.Ömer:
Teşekkür ederim.Ömer ne diyeceğini bilemedi. İlk kez onu bu kadar düşünen biri vardı. Gözleri doldu ve sadece teşekkür edebildi.
Hürkan sabah şoku ile yorgun görünüyordu ama hemen eski enerjisini geri aldı ve ikna edici özelliği ile onun evinde kalmaya ikna etti.
.
Okuldalar.
Ömer:
Bazen beni çok şaşırtıyorsun.Hürkan:
Ne anlamda?Ömer:
Bir bakmışım karşımda bir kedi, sonra da aslana bürünüyorsun ama içindeki kedi illa belli ediyor kendini.Hürkan:
A- yorum yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbin 2 Yüzü (BxB) | Porgola (Tamamlandı.)
Fanfiction"İnsanlar sevince mi anlarlar, yoksa aniden mi aşık olurlar?" Hayata dair umudu kalmamış 2 kişinin tanrı tarafından bir araya getirildiği bu hikaye- sanırım bir araya gelmek iyi bir fikir değildi. Hayata dair umudu kalmamış 2 kişinin yaşadığı olayla...