Hürkan'dan;
"???"Hürkan:
Umarım okumamıştır umarım okumamıştır hayır ya hayır!Hürkan çok utanmıştı ama bu utancı kısa sürdü. Günlüğünü inceledi ve bir şeylerin ters gittiğini fark etti. Bu onun günlüğü değildi? Aynısıydı evet ama onun günlüğü değildi.
İçine baktığında şok oldu.
Hürkan:
Nasıl yani?.. ve bunu gerçekten de okudu mu?
HAYIR!
BENİMLE İLGİLİ YANLIŞ ŞEYLER DÜŞÜNECEK!
İyi de, kim neden böyle bir şey yapsın ki?Hürkan'ın kafası çok karışıktı ama hızlıca hazırlanıp okula gitmesi gerekiyordu.
Çok öfkelenmişti.
Yolda sürekli düşünüp durdu. Nasıl koyabilirlerdi ve amaçları neydi?
Neden
Nasıl
Kim.Okula geldiği anda Ömer'in sınıfına gitti.
Ömer..
Ömer yoktu.
Hürkan herkese Ömer'i sordu ama Ömer okula gelmemişti. Ömer'i aradı nerede olduğunu öğrenmek için ama telefonuna cevap vermedi.
En sonunda kameralara bakmaya karar verdi. Okula uğramıştı ama sonra geri gitmişti. Neden ki?
Ve nereye gitmişti?
Hürkan tüm gün Ömer'i aradı. Hiçbir yerden ulaşamıyordu ve hiçbir yerde aktif değildi.
"Nerede olabilir? Bu hali ile nereye gidebilir?"
Hürkan'ın aklına kötü şeyler geldikçe endişesi daha da artıyordu..
Zaman onu, buna zorluyordu..
Aradan 1 ay geçti.
Evet 1 ay.
Koskoca 1 ay?.
Hürkan'dan;
Ne oldu
Ne değişti
Ne geçti ve gitti?
Ben mi değiştim
Çevrem mi beni değiştirdi
Ne oldu
Ne değişti
Ne geçti ve gitti..Ömer.. Ömer nerde?
Niye gitti
Niye beni terk etti
Niye bir şey bile söylemedi
Niye öylece ortadan yok oldu ki.Ömer.. Ömer nerde..
Hürkan 1 aydır okula gitmemişti. Okulu bırakmıştı. Ömer'i bulmaya çalışıyordu ama hala bir şey bulamamıştı.
O sırada kapı çaldı.
Hürkan kapıyı açtı ve gelen Emre'ydi.
Elinde bir kağıt ile yüzü üzgün bir ifadeyle Hürkan'a doğru kafasını çevirdi.
Emre:
Hürkan. Bir not buldum, belki dikkatini çeker.Emre notu yavaşça uzattı.
Hürkan şaşırmıştı. Hızlıca notu aldı ve hemen açıp içine baktı. Başta 'Ömerden' yazısını görünce gözleri büyüdü ve okumaya başladı.' Ömerden..
Merhaba Hürkan, bu notu umarım okursun. Biliyorum çok güzel anılarımız geçti ve bana bunca zaman yardımcı oldun.Her ne kadar beni sevmesen de bunca zaman bana yardım ettiğin için yine de teşekkür ederim.
Keşke seni hiç yormasaydım.. keşke en baştan ortadan kaybolsaydım.
Ben yapamadım.
Özür dilerim.
Biliyorum belki de bu duruma sevindin ama ben yine de seni seviyordum. O yüzden seni daha fazla rahatsız etmek istemiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbin 2 Yüzü (BxB) | Porgola (Tamamlandı.)
Fanfiction"İnsanlar sevince mi anlarlar, yoksa aniden mi aşık olurlar?" Hayata dair umudu kalmamış 2 kişinin tanrı tarafından bir araya getirildiği bu hikaye- sanırım bir araya gelmek iyi bir fikir değildi. Hayata dair umudu kalmamış 2 kişinin yaşadığı olayla...