XV

1.3K 23 0
                                    

Vedle mě si stoupnu Dominik.
   ,,Hele Sáro posral jsem, a já to vím ale nemohla by jsi mi odpustit?''
   ,,Nemusíš se snažit jenom protože ti to Ela řekla. Alespoň jsem poznala tvojí pravou tvář.''
   ,,To není pravda měl jsem kocovinu.''
   ,,To určitě. Hele nech mě být. Nechci mít s tebou nic společného. A jestli ti jde o to abych ti nalila. Jestli mě necháš na pokoji neleju ti ale jinak ani panák.'' řekla jsem mu narovinu. On si stoupnul přede mě a dal mi ruce na ramena. Trošku se ke mě přiblížil tak jsem mu dala do pusy cigaro. On si potáhnul a svojí rukou si ho vyndal z pusy. Když jsem se pro to natahovala Dominik viděl moje zápěstí. Cigáro odhodil a vzal si moji ruku do roky.
   ,,Co to proboha děláš?!'' zhrozil se
   ,,Nedělej že ti na mě najednou záleží.''
   ,,Jo záleží. A není to jenom kvůli tomu že mi to řekla Ela ať tě začnu milovat. Nikdy jsem k holkám necítil to co k tobě. Jak já řeknu tak udělají ale ty ne. Ty jsi jiná.''
   ,,No vidíš to. Tak já tě teď jinak odkopnu jo.'' trochu jsem do něj šťouchla a mířila si to zpátky k baru.
   ,,Kurva Sáro!!'' přiběhnul přede mě.,, Dobře možná tě nemiluju ale cítím k tobě něco.'' snažil se mi vysvětlit Dominik.
   ,,Kurva jenom kvůli tomu že mě znásilnit vlastní kluk se nemusíte všichni chovat jako kreténi! Koho to zajímá! Teď mě nech bejt mám práci!'' cítila jsem jak se mi do očí hrnou slzy.

Nik Tendo je bůh (Dominik Citta)Kde žijí příběhy. Začni objevovat