chapter 05...

211 48 0
                                    


මෙන්න ලෝක පුදුමයක් ...

ඇයි..මමයි හියුන්‍යි එකටම උත්තර දුන්නා..

මූනට මූනවත් බලලා කතා කරන්නේ නැති ඩබල මෙන්න එකට
එනවා.

අයියො.......මම බස් එකක් එනකම්
පාරේ හිටියෙ..හියුන් ආවා..මෙහෙට එන්නේ කිව්වා.බස් එකේ එනවට වඩා හොද නිසා මම ආවා..
මම වොශ් එකක් දාගෙන එන්න.ම්

කුමෝවෝ හියුන්..
හියුන්ට හිනාවෙලා මම එයාට බෝ කරලා මගේ රුම් එකට ගියා.

Jk pov..

ජිමින්....එයාව සූබින්ට දෙන්න.මට ඒක කරන්න බෑ..අඩුම මම තාම එයව ලන් කරගත්ත වැඩෙවත් ඉවර නෑ....

මම එයාව කිස් කලේ ඇත්තටම මට බය හිතුන  එයා මාව දාලා යයි කියලා..යා..කුකී තමුසෙට එයාට ආදරේ කරන්න බෑ..

මම තව එයාට ලන් වෙන්න ඕන කියල  හිතුන නිසා..
මම එයාව දාලා යන්නම් කියල හිතම් ආවත් ඇත්තටම ජින් කරන්න  යන්නේ මොකක්ද කියලා දැනගන්න ඕන උන නිසා මම ඇතුලට ආවා..

අපි එනවත් එක්කම නවත්තපු කතාව ජිමින් රූම් එකට ගියාට පස්සේ ආයෙත් පටන් ගත්තා..

කුකී..........

හ්ම්ම්ම්....කියන්න...

මේ අපි බැලුවේ ජිමින් වයි සූබින්වයි මැරි කරවන්න..ජීමින් පොඩි එකෙක් වගේ නිසා එයාට තාම හරියට හොද නරක හිතා ගන්න බෑ..ඉතින් මම හිතුවා එයාට සූබින්ව හරියනව කියල.මම ඔම්මලටත් කියන්න කියලා බැලුවේ...

ඔයා එයාලට කතා කලාද...එයාලගේ කැමැත්ත ...එයාලනේ ජීවත් වෙන්න ඕන..

හ්ම්ම්..මම ජිමින්ගෙන් ඇහුවා.එත් එයා කැමති නෑ..සූබිනුත් තාම උත්තරයක් දීලා නෑ..එත් අපි හිතුවේ අදම අපි ඔක්කොම ඉස්සරහ ඒ ගැන අහන්න...

හ්ම්ම්..ඒක හොදයි...

කුකී ජූන් යන එකේ ඔයාට පුළුවන් නේ මෙහෙ එන්න..මම කිව්වෙ දිගටම බැයිනම් සතියකටවත්...

බලමු ටේ..ඔම්මගෙන් අහන්න ඕන.එයා විතරනේ ගෙදර .

හ්ම්ම්........

අන්න අර ඩබල එනවා ..කවුද අහන්නේ..?

ජින් ..ජීමින්ගෙන් අහන්න.මම සූබින්ගෙන් අහන්නම්..

REGECTWhere stories live. Discover now