Başlangıçlara

4 1 1
                                    


Bir hayalin bir imkansızın peşinde koşan kâh düşen kâh kalkmaya çabalarken dizlerindeki yaraları kanayan, yaraları kabuk bağlamadan yenilerini oluşturanım. Bundan tam 23 sene önce hem dünyanın en güzel ailesinin ilk prensesi olarak açtım gözlerimi dünyaya. Size mükemmel biri gibi anlatmayacağım kendimi.

Selcan Alin Avcı. Coşkulu taşkın yaradılışlı, hareketli olan Selcan, kibar asil olan Alin. Annem ve babamın birbirine olan kusursuz aşkının ortak kararı. O kadar güzel taşıyordum ki ismimi ta ki o lanet gün gelene kadar...

Hayatımdaki her şeyin birdenbire nasıl tersine döneceğini ve hiç kapanmayan yaralarımın oluşacağını bilemezdim ki.

İki siyah gözün gözlerimle buluşup yaralarımı sarmak uğruna kendini feda edeceğini de...

Size kendimi tanıtayım. Birbirine aşkla bağlı anne ve babanın ilk çocuğuyum. 22 yaşında olup çocuk ruhumu o güne kadar kaybetmeyen ben annemden hiç büyüyemeyeceksin sözünü çok sık duyardım Bakmayın böyle dediğine dışarıyı duvarları olan sadece ailesi ve sevdiklerine böyle olanlardanım. Ankara Hukuk Fakültesi son sınıfım. Bir taraftan Gözeler Holdingde stajyer avukatlık yaparak tecrübe sahibi olmak için okuldan arta kalan zamanlarda çalışıyorum.

Sevdiğim mesleği yapacağım için de baya şanslı buluyorum kendimi. Keşke aynı şansım üniversiteden mezun olduğumda da olsaydı... Üniversiteyi bitirip mezuniyet kutlamamın olacağı hafta annem ağır bir trafik kazası geçirip ameliyattayken mezuniyet kutlamama gitmeyi düşünemezdim.

Kazanın olduğu gün diğer günlerden farksız sanarken hayatımın o gün yeniden şekillenip dönüm noktası olacağını nerden bilebilirdim ki. Ah keşke bilseydim ya da hissetseydim de önüne geçmek için kendimi feda ederdim. Her ne kadar zamanla bu durum tersine dönse de....

Hellooooooğğ

Destek ve yorumlarınızı bekliyorum beni yalnız bırakmayın bu yolda.

17 Eylül 2021

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 14, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Her Şey Sende GizliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin