I can't wait!! Part 2

65 3 0
                                    

Kelly pov:

Clara is blij, ik ben blij. Wat een perfect leven heb ik toch. Clara drukt mij bijna plat, maar het is het waard. ''Nu is het wel genoeg Clara'' mompel ik. ''Soorry, maar ik ben zoooo blij. Wij zijn vast de enigste op rij 1, omdat de kaartjes van rij 1 en 2 150 euro's kosten!''  ''Dat is waarr.....Maar kom op, we gaan spandoeken maken!!'' roep ik en ik pak mijn portemonnee en loop dan de trap af. 

(1 uur later)    

Clara en ik zitten op de grond in mijn kamer. Overal liggen stiften,glitters en stickers.'' Zullen we 1 spandoek maken zodat we die samen kunnen vasthouden of allebei 1?'' vraag ik. ''1 is leuker'' zegt Clara. Het duurt eerst wel een half uur om alleen de tekst te verzinnen,maar dan zijn we eruit. Op het spandoek komt: THE FUTURE MRS HORAN AND MRS STYLES ARE HERE!! En dan onze twitter namen eronder. En allemaal leuke tekeningen eromheen. Het duurt eeuwig om de spandoek te maken, maar 5 uur later is het eindelijk af. Ik zucht en bekijk het resultaat.'' WOW het is fantastisch!'' zeg ik. '' Ik hoop dat 1 van de jongens het wel ziet'' zucht Clara. '' Vast wel en dan gaan ze ons meenemen achter de podium na het optreden,omdat ze ons beter willen kennen.'' verzin ik en Clara gaat verder:'' En dan ga jij trouwen met Harry en ik met Niall en onze kinderen zijn dan heel knap''. Ik lach. '' We kunnen blijven dromen, maar het komt toch nooit uit.''

What every Girl wants!- One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu