(1 week later, 2 dagen voor het concert)
Kelly pov:
Ik lig naar mijn muziek te luisteren en ik swing rustig op het ritme mee. Opeens krijg ik een whatsapp van Clara. Ik open het berichtje en begin te lezen:
Ik vind het zo zielig voor je dat je niet naar het concert kan, maar ik heb een leuke oplossing voor je. Wacht 5 minuutjes en ik ben voor jouw kamer :)
Owh, nog 5 minuten tot Clara hier is, dus ging ik maar verder op twitter. Na 2 minuten sluit ik twitter af. Met gesloten ogen laat ik mijzelf achterover vallen.Voordat ik mijn bed aanraak, word ik tegengehouden door iemand. Ik slaak een gil en open mijn ogen. Dan slaak ik nog een gil en begin ik te snikken. "No, don't cry! I don't hurt you, right?'' vraagt Liam die mij bezorgd aan kijkt.Ik schud nee en zeg dan: '' I'm just so suprised that you are here. Who told you that I was here?'' Dan hoor ik gelach en zie ik Clara binnen komen met de rest van One Direction. ''CLARA'' schreeuw ik en ik stap uit mijn bed en geef haar een dikke knuffel. Clara lacht. ''Jij hebt het verdiend'' zegt ze.''Can I have a hug too? '' vraagt Niall met een nep-verdrietige gezicht. ''If you give me a Horan hug'' zeg ik met een glimlach en ik stort me op Niall. Daarna geef ik Harry, Zayn en Louis een knuffel. ''I'm so happy that you guys are here. I was so sad, because I thought I will never meet you.'' zeg ik snikkend. ''Please tell us the whole story why you are here'' vraagt Harry en ik vertel alles. Aan het einde kijken ze mij allemaal met medelijden aan.'' I don't always hate people, but I hate Tessa so much now.'' zegt Liam boos.Ook zie ik aan Harry dat hij boos is."C'mon guys, just let her. We are here to cheer Kelly up.So shall we start with a prive -concert? '' zegt Louis. '' Ofcourse" zegt Niall en hij pakt zijn gitaar. Ik glimlach wanneer hij naar mij knipoogt. Nadat Harry en Liam een beetje gekalmeerd zijn, beginnen ze met What makes you beautiful.
JE LEEST
What every Girl wants!- One Direction
FanfictionKelly is een Obsessed Directioner! Haar grootste droom is om haar 5 crazy boys ooit te kunnen ontmoeten. Zal het haar ooit lukken? Dit is mijn eerste verhaal! Ik hoop dat jullie het leuk vinden :)