Are you kidding me Harry?

36 5 1
                                    

Nadat de jongens een paar liedjes hebben gezongen, klap ik hard in mijn handen. ''Thank you so much.''  zeg ik verlegen en een traan rolt over mijn wang. Harry ziet dat en geeft mij een knuffel en houdt mij stevig vast.''Keep calm, everything is going to be alright.'' fluistert hij zachtjes in mijn oor. Clara giechelt en slaat haar arm om mij heen. Harry laat mij los en kijkt diep in mijn ogen. Ik staar terug en tel de spikkels in zijn ogen. Dan kijkt hij weg en loopt naar Niall. Ik was helemaal vergeten dat de rest van One Direction er ook was. Ik glimlach wanneer ik zie dat Niall naar Clara lacht. Ze kunnen een schattig stelletje zijn. Zayn,Liam en Louis beginnen een gesprek met Clara. Ik praat ook mee, maar kijk heel stiekem naar Harry en Niall. Niall fluistert iets in Harry's oor. Harry bloost en knikt. ''I knew it!'' roept Niall hardop. Harry geeft hem een duwtje.''What's going on?'' vraagt Clara. Niall lacht. ''Harry is in love with Kelly!'' zegt Niall lachend. Ik kijk naar Harry. Is dit waar of verzint Niall gewoon iets? 

''Is this true, Harry?'' vraag ik voor de zekerheid. Harry loopt langzaam naar mij toe en zeg dan:''Yes,it's true.I know I just met you, but when I look in your eyes my heart skips a beat. I never felt like this before, but I know it's love.''  Dan pakt hij mijn hand en speelt met mijn vingers.Ik kijk hem met grote ogen aan. Droom ik of heeft Harry net echt gezegd dat hij mij leuk vindt? '' AWWW''  zeggen Louis,Zayn en Liam. Ik  grinnik. ''Harry, is this a dream or something?''  vraag ik. ''No, it's real life Kelly. I love you.'' zeg Harry en voordat ik iets kan zeggen, drukt hij zijn lippen op mijn mond. Ik sluit mijn ogen en geniet van het moment. Dan stapt Harry voorzichtig naar achteren. Ik open mijn ogen. ''Will you be my girlfriend,Kelly?''  vraagt Harry.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jun 02, 2013 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

What every Girl wants!- One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu