@dadchul: dediklerimi yaptıysan kapıyı aç nico-nii.
buradayım.Hirai Momo gördüğü mesajla heyecandan tuttuğu nefesini serbest bırakmış ve elindeki siyah kumaşı incelemişti. Hem fazlasıyla heyecanlı hem de korkuluydu. Korkusunun sebebi güvensizlik değildi ama yine içi ürperiyordu. Aylar önce hayatına giren birini tamamen savunmasız bir şekildeyken evine alacaktı. Bir yıl önceki kendisi olsa, işte buna ayakta gülerdi. Ama Chul, onun hayatını en derininden değiştirmişti. Artık Momo'nun kalbinde bahar rüzgarları esiyordu ve tahminince o, beşinci mevsimini bulmuştu.
Kapının yanına gelmesinin ardından dikkatlice kumaşı gözlerine bağlamış ve gördüğü tek şeyin karanlık olmasıyla nefesini yeniden tutup kapıyı aralamıştı. Kendisine doğru atılan bir adımı hissetmesine gerek kalmadan tüm çevresini kaplayan parfüm kokusuyla yutkunmuştu. Hirai, cennetin kokusunu en içinden hissediyordu.
" C-chul-ie?"
Heechul, kapıyı sessizce kapatmaya özen gösterirken elini Hirai'nin beline yerleştirerek onu içeriye yönlendirmişti. Nefesini duyuyordu, nefesini hissediyordu, bu oda tamamıyla sevdiği adamla dolmuştu Momo'nun. Ama neden? Neden göremiyordu onu? Neden tüm benliğiyle hissettiği onu, bir de gözleriyle göremiyordu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
play time | heemo 🎀
Fanficheechul: oyun zamanı momo-chan, yine geç gelirsen sonuçlarına katlanırsın. heechul&momo texting 🧸