part 7

470 45 33
                                    

Salonun ortasına ümitsiz bir vaka gibi oturmuş yaptıklarımı düşünüyordum. Tanrım!! Bu yaptıklarım kesinlikle saçmalıktı. Sırf rüyamda gördüğüm için onu sevdiğimi zannetmiştim. O sadece benim öğrencimdi. Ben ise onun öğretmeni.

Ding dong!

Ding dong!

Ikinci sefer kapı çaldığında açmak için ayaklandım.

Ding dong!

Israrla çaldığı için koşarak kapıya gittim. Kapıyı açtığımda şaşkınlıktan gözlerim fırlayacak sandım. Sehun!!

Onun ne işi vardı burada. Hemde burnundan soluyordu. Acaba yine ne için beni azarlayacaktı.

"Ne var sehun!"

"Ne var derken sence ne var!?"

"Ne diyeceksen çabuk de işim var" umursamaz gibi davranmaya çalışıyordum ve bu kelimeler bunun için gayet uygundu.

"Ne işin var?"

"Bundan sanane" daha da sinirlenmiş gözükürken asıl sormak istediği şeye gelmişti.

"Peki... sen.neden.bugun.yolunu.değiştirdin?"

"Bu seni ilgilendirmez ve ne biliyomusun? Artık peşini bırakıyorum bundan sonra sen benim sadece öğrencimsin"

"Öylemi !? Peki. Iyi geceler" sesi kükrer gibi çıkarken bende cesaretlenmiş ve ona bağırmıştım.

"Piç" o ise duvara bir tekme savurmuştu.

Bu gerzek ne yapmaya çalışıyordu. Anlamıyorum gerçekten!

Kafamı biraz dağıtmam gerekiyordu. Bir bara gidip hafif kendimden geçene kadar içtim.  Bardan çıkarken duvarlara çarpıyordum ve çarpmanın etkisiyle midem daha çok bulanmaya başlamıştı.

Öğürerek bir ağacın kenarına midemde bugüne dair ne varsa hepsini çıkardım. Kafamı kaldırdığımda onu gördüm.

Zaman durmuştu benim için. Göz pınarlarıma hücum eden o sıcaklık...

Ben ağlıyordum. Hemde değmeyecek, vazgeçtim dediğim biri için. Sehun karşımda bir kızı deli gibi öpüyordu. Dediği gibi o bir gay değildi. Benim gibi bir pislik değildi o. Elimle gözümde ki yaşları hemen sildim. O benim göz yaşlarımı haketmiyordu. Ve ben beni haketmeyen birinin peşinden koşmayacaktım. Onun yerine beni sevdiğini düşündüğüm birini sevmeye çalışacaktım.

Kai.

Evet kai onunla haftasonu buluşacaktım. Yaralarımı onun sarmasına izin verecektim. Bulunduğum yerden hemen uzaklaştım. Telefonumu cebimden çıkartıp kaiye bir mesaj attım.

*haftasonu nerede buluşacağız?*

Mesajıma dakikasında cevap vermişti.

*luhan gerçekten kabul ediyomusun? Çok mutluyum ^-^ ben seni evinden alırım akşam 10 da hazır ol lütfen*

Gelen mesajı okuyup eve gitmek için bir taksiye bindim. Dedigim gibi kai benden hoşlanıyor gibiydi ve bende onu sevmeye çalışacaktım.

.......
Ne kadar hızlı yorum ve oy olursa o kadar çabuk yb atıcam ve yazılı haftası başlıcak o yüzden 2 hafta kadarcık bi sürede yb ler yavaş gelebilir.

TEACHERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin