part 2

1K 67 157
                                    

Bugun ilk defa ozenerek okula gidiyordum aahhh okulu seviyorum...aslında fena bir yer sayılmaz degil mi ?? Ne saçmalıyorum okul bu... ne kadar güzel olabilirki..

Şimdi hazırım hatta 30 dakika zamanım var..ama bir sorun var.. ımm sehun çıkmışmıdır acaba. Şimdi kapıda onu bekleyimde o çıkınca karşılaşmış gibi yaparım kkk ^^ Tanrım bu geyik çok zeki

Ayakkabılarımı kapının önünde giydim şimdi sehunu bekliyordum

.......

Aiisshh bu küçük velet niye çıkmadı daha saatime baktığımda daha 10 dakika geçmişti.... ay ruhumu teslim edeceğim şimdi şurada. Artık ümidimi kesmiş beklerken kapı açıldı ve bay Tecavüzcü ardından da sehuncuğum çıktı. Hemen kapıyı örter gibi yaptım ve kafamı çevirip onlara seslendim

"Hey Günaydın !!"

"Günaydın öğretmenim"

Sehun ağzı kulaklarına varacakmışcasına gülümseyerek söyledi . O sırada bay kim çoktan asansöre binip gitmişti bile. Aisshh sinir oluyorum bu bit kafalıya insan bi cevap falan verir .

"Luhan nasılsın? ?"

Yanımdaki melek sorduğunda kafamı çevirip gülümsedim. Ay sen ne güzel luhan diyosun öyle.

"Iyiyim sehun , sen?"  

"Dün akşamki yemekten beri iyiyim diyebilirim."

Sehun. Benim. Yemeğimi. Beğenmiş  Mi.??? OMG!!!??

"Istersen sana tekrardan yemek yapabilrim"

Kibarlık olsun diye soyledigimde hızlıca bana döndü.

"Gerçekten mi?? Bu harika olur. Babamla yemek yemek pek hoşuma gitmiyor zaten. Daha doğrusu babam sürekli dışarıdan sipariş ediyor ve bilirsin daha önceden annemle yaşadığım için ev yemeklerine alıştım. Zaten babam bu gece evde olmayacakmış . O yüzden istediğim kadar kalabilirim. Çok eglenecegiz ...."

Okula gidene kadar konuşmuştu ve ben onu izlemekten ne dediğini bile anlamamıştım. Yalnızca tek cümle kurmuştum. "O zaman akşama görüşürüz" 

Yüzümdeki aptal gülümsemeyle öğretmenler odasına giderken bi öğrenci koşarak bana yaklaşıyordu. Arkamdan koşmaktan nefes nefese kalmış gibiydi.

"Hocamm..yazılı da hangi konular çıkacak? Bize hic bir bilgi vermediniz!"    

O an düşündüm de yarın yazılı vardı ve ben bunu unutmuşum. Tanrım nedennnn.. Durumu toparlamak için o keskin zekamı kullanarak cevap vermeliydim.

"Bütün konulardan hepsine çalışın. "

Yine yapmıştım yapacağımı işleri güçleri mi var oturup ders çalışsınlar . Sırıtarak arkamı döndüm ve öğretmenler odasına gidip Kitaplarimi aldım. Soruları öğle tatilinde hazırlayabilirdim

....

Öğle tatiline girer girmez bir ceylan mi... Aissh bir geyik misali seke seke öğretmenler odasına gittim. Karnım çok açtı ama şimdi soruları hazırlamazsam akşam sehun la ilgilenemezdim. O yüzden ilk soruları hazırlamalıydım. Çalışma kitabını ders kitabını ve quiz leri önüme açıp aralarındaki en zor soruları seçip bilgisayarda bi güzel yazdım. Şimdi neden soruları zor yaptığımı söyleyim. Kimse duymasın kkkk^^ sadece okumak kolay oluyo boş kâğıt veriyorlar ve not vermek çok kolay oluyo.

TAMAMDIRR ^^

Soruları hazırlamak bitmişti. Saatime baktığımda daha 20 dakikam vardı. Yemek yemeye gitmek için ayağa kalktığımda sehun kapıdan içeri girdi. Prensimm tam açlıktan ölürken beni kurtarmaya gelmişti.

TEACHERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin