10) Long Time No See

28 4 9
                                    

"Weh,jom kacau budak tu nak?Hehe"Yuto mengajak Wooseok.

"Bagus jugak idea kau eh"Wooseok bersetuju.

"Nak tak ,kita gulungkan kertas tu jadi bola.Astu baling kat dia?"Yuto mengajak.

"Cunnn"Wooseok bersetuju.

"Baik,murid-murid.Kalau a=4 b=-3,berapa 4a-7b=?Sapa nak jawab?" Cg.Seonghwa bertanya.

"Ah,Hong-Joong.Apa kata kamu?Saya nak test sikit je ni." Cg.Seonghwa memujuk Hong-Joong.

"Umm,boleh cikgu."
Hong-Joong mencapai sebatang kapur dan membuat jalan kerja.

"Jadi klau a=4 ,sama dengan 4×4 pastu..."

"Aduh.Sapa yang baling ni?Ishh."Hong-Joong berasa terganggu.

"Best siut.Hahahaha."Wooseok mentertawakan Hong-Joong.

"Haih,takpe,sabar Hong-Joong,sabar"
Hong-Joong bisik dalam hatinya.

"Cikgu,jawapan dia 16+21 iaitu 37."

"Ok,bagus.Betul.Tahniah.Beri tepukan sikit . Hong-Joong,sila balik ke tempat awak."

"Hek eleh, setakat dapat selesaikan soalan pun nak dipuji hmm"
Wooseok cemburu.

"Ok la tu,daripada kamu,tak ingin pun ke depan."balas Cg. Seonghwa.

"Hmm ye la,cikgu je betul.Kami je salah."Wooseok membalas dengan rasa yang tidak puas hati.

"Suka hati kamulah Wooseok,Cg pun penat nak gaduh dengan awak harini.Hmm"
Cg.Seonghwa mengeluh.

"Baiklah kelas.Harini siapkan latihan buku teks ms 57-59.Saya bagi kamu lepas awal harini"

"Yes!"Wooseok membisik dalam hatinya.

"Oii,tepi woii.Bagi aku lalu dulu!"Wooseok menjerit di depan pintu kawasan sekolah.

"Sakit lah,aduh dia ni"
Salah seorang pelajar menyuarakan
suaranya.

Wooseok memandang pelajar itu dan berkata"Apa kau kata?Kau nak aku belasah kau ke?Tak nak kan?Jangan rosakkan mood aku,klau tak memang mati kau esok."

*Gulp*

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

*Gulp*

"Weh,Yeo One.Nak tanya.Yang classmate aku yang Wooseok tu an,dia memang camtu ke?"Hong-Joong bertanya.

"Haah,dia sejak bulan 1 lagi dah macam tu."

"Owhh"Hong-Joong memandangnya buat kali terakhir.

"Jadi, nape kau nak ajak aku lepas habis kelas ni?"Hong-Joong kebingungan.

"Aku nak jumpa kakak kau boleh?"Yeo One bertanya.

"Hmm,boleh je."

"Hong-Joong!Balik jom!"In-Joong menjerit dari luar pagar sekolah.

"Ha,tu kakak aku.Cepat jom."

"Hai,kak.Ingat lagi tak saya?"Yeo One bertanya.

"Y-yeo One?"

Author note:-
Amacam?2 eps update 🙃✨.Enjoy la ye cite saya.Eps ni masih rilek-rilek lagi.Nntu akan ada bende hangat. Buat masa ni kita lek lek lu ehehehehe💫

I'm Not Who You Think I Am [Malay] {ATEEZ×PENTAGON×BTS} [✔️✨]Where stories live. Discover now