𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 1

6 1 0
                                    

𝐈 𝐰𝐨𝐤𝐞 𝐮𝐩 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚 𝐛𝐚𝐧𝐠𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐧 𝐦𝐲 𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐦𝐲 𝐭𝐡𝐫𝐨𝐚𝐭 𝐨𝐧 𝐟𝐢𝐫𝐞. 𝐀𝐬 𝐈 𝐬𝐥𝐨𝐰𝐥𝐲 𝐠𝐨𝐭 𝐨𝐟𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐢𝐫𝐭𝐲 𝐠𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝, 𝐈 𝐧𝐨𝐭𝐢𝐜𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐈 𝐰𝐚𝐬 𝐢𝐧 𝐚𝐧 𝐚𝐥𝐥𝐞𝐲. 𝐓𝐡𝐞 𝐭𝐚𝐬𝐭𝐞 𝐨𝐟 𝐛𝐥𝐨𝐨𝐝 𝐥𝐢𝐧𝐠𝐞𝐫𝐞𝐝 𝐢𝐧 𝐦𝐲 𝐦𝐨𝐮𝐭𝐡. 𝐈 𝐥𝐢𝐦𝐩𝐞𝐝 𝐭𝐨𝐰𝐚𝐫𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐮𝐛𝐰𝐚𝐲 𝐬𝐭𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧, 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐫𝐞𝐞𝐭𝐬 𝐞𝐦𝐩𝐭𝐲 𝐞𝐱𝐜𝐞𝐩𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐜𝐜𝐚𝐬𝐢𝐨𝐧𝐚𝐥 𝐜𝐚𝐫. 𝐈 𝐬𝐚𝐭 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐰𝐚𝐢𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐮𝐛𝐰𝐚𝐲 𝐭𝐨 𝐜𝐨𝐦𝐞. 𝐀 𝐦𝐚𝐧 𝐜𝐚𝐦𝐞 𝐮𝐩 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐭 𝐧𝐞𝐱𝐭 𝐭𝐨 𝐦𝐞, 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐜𝐥𝐞𝐚𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐫𝐢𝐜𝐡.
      "𝐃𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐩𝐥𝐚𝐲 𝐚 𝐠𝐚𝐦𝐞?" 𝐇𝐞 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝. 𝐈 𝐭𝐮𝐫𝐧𝐞𝐝 𝐦𝐲 𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐭𝐨𝐰𝐚𝐫𝐝 𝐡𝐢𝐦 𝐚𝐧𝐝 𝐫𝐚𝐢𝐬𝐞𝐝 𝐦𝐲 𝐞𝐲𝐞𝐛𝐫𝐨𝐰.
       "𝐖𝐡𝐚𝐭?" 𝐈 𝐬𝐚𝐢𝐝.
       "𝐃𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐩𝐥𝐚-" 𝐇𝐞 𝐡𝐚𝐝 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐬𝐚𝐲.
       "𝐈 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐭𝐢𝐦𝐞, 𝐈'𝐦 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐜𝐨𝐧𝐟𝐮𝐬𝐞𝐝 𝐚𝐬 𝐭𝐨 𝐰𝐡𝐲 𝐲𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐚𝐬𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐞 𝐭𝐨 𝐩𝐥𝐚𝐲 𝐚 𝐠𝐚𝐦𝐞," 𝐈 𝐬𝐚𝐢𝐝, 𝐢𝐧𝐭𝐞𝐫𝐫𝐮𝐩𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐦.
        "𝐍𝐨 𝐫𝐞𝐚𝐬𝐨𝐧, 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐰𝐨𝐧𝐝𝐞𝐫𝐢𝐧𝐠," 𝐇𝐞 𝐚𝐧𝐬𝐰𝐞𝐫𝐞𝐝, 𝐬𝐨𝐮𝐧𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐢𝐫𝐞𝐝, 𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐢𝐧𝐮𝐞𝐝, "𝐘𝐨𝐮'𝐥𝐥 𝐠𝐞𝐭 𝐦𝐨𝐧𝐞𝐲 𝐨𝐮𝐭 𝐨𝐟 𝐢𝐭."
         𝐈 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡𝐭 𝐟𝐨𝐫 𝐚 𝐦𝐨𝐦𝐞𝐧𝐭 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐢𝐟 𝐈 𝐩𝐥𝐚𝐲𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐠𝐚𝐦𝐞, 𝐈 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐩𝐚𝐲 𝐃𝐞𝐨𝐤-𝐬𝐮 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐰𝐡𝐨𝐥𝐞 𝐛𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐧 𝐝𝐞𝐛𝐭 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐛𝐞 𝐝𝐨𝐧𝐞. 𝐈 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐥𝐢𝐯𝐞 𝐦𝐲 𝐥𝐢𝐟𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡𝐨𝐮𝐭 𝐛𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐧𝐝𝐞𝐛𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐃𝐞𝐨𝐤-𝐬𝐮.
"𝐒𝐮𝐫𝐞," 𝐈 𝐫𝐞𝐩𝐥𝐢𝐞𝐝
𝐇𝐞 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐨𝐩𝐞𝐧𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐚𝐬𝐞 𝐡𝐞 𝐡𝐚𝐝 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐡𝐢𝐦. 𝐈 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐢𝐧𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐰 𝐚 𝐛𝐥𝐮𝐞 𝐭𝐢𝐥𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐚 𝐫𝐞𝐝 𝐭𝐢𝐥𝐞. 𝐌𝐲 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐦𝐨𝐯𝐞𝐝 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐈 𝐬𝐚𝐭 𝐬𝐭𝐫𝐚𝐢𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫 𝐢𝐧 𝐦𝐲 𝐜𝐡𝐚𝐢𝐫 𝐚𝐬 𝐈 𝐬𝐚𝐰 𝐭𝐡𝐞 𝐚𝐦𝐨𝐮𝐧𝐭 𝐨𝐟 𝐦𝐨𝐧𝐞𝐲 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞. 𝐌𝐲 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐛𝐥𝐮𝐞 𝐭𝐢𝐥𝐞𝐬. 𝐈 𝐧𝐨𝐰 𝐤𝐧𝐞𝐰 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐠𝐚𝐦𝐞 𝐰𝐚𝐬. 𝐈𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐃𝐝𝐚𝐤𝐣𝐢, 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐚𝐦𝐞 𝐰𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐩𝐞𝐨𝐩𝐥𝐞 𝐭𝐫𝐲 𝐭𝐨 𝐟𝐥𝐢𝐩 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐩𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧'𝐬 𝐭𝐢𝐥𝐞.
"𝐈 𝐚𝐬𝐬𝐮𝐦𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐚𝐦𝐞 𝐢𝐬," 𝐇𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚 𝐪𝐮𝐞𝐬𝐭𝐢𝐨𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨𝐧𝐞. 𝐈 𝐧𝐨𝐝𝐝𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐡𝐢𝐦. 𝐇𝐞 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐦𝐞 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧, 𝐩𝐫𝐨𝐛𝐚𝐛𝐥𝐲 𝐡𝐚𝐩𝐩𝐲 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐞𝐬𝐧'𝐭 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐭𝐨 𝐞𝐱𝐩𝐥𝐚𝐢𝐧 𝐢𝐭 𝐭𝐨 𝐦𝐞. 𝐇𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐢𝐧𝐮𝐞𝐝, "𝐓𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐢𝐬 𝐚 𝐭𝐰𝐢𝐬𝐭 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡." 𝐈 𝐭𝐢𝐥𝐭𝐞𝐝 𝐦𝐲 𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐫𝐚𝐢𝐬𝐞𝐝 𝐦𝐲 𝐞𝐲𝐞𝐛𝐫𝐨𝐰 𝐜𝐨𝐧𝐟𝐮𝐬𝐞𝐝 𝐚𝐬 𝐭𝐨 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐰𝐢𝐬𝐭 𝐰𝐚𝐬.
"𝐓𝐡𝐞 𝐭𝐰𝐢𝐬𝐭 𝐢𝐬 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐢𝐧, 𝐈 𝐠𝐢𝐯𝐞 𝐲𝐨𝐮 ¥100,000, 𝐛𝐮𝐭 𝐢𝐟 𝐈 𝐰𝐢𝐧, 𝐲𝐨𝐮 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐭𝐨 𝐠𝐢𝐯𝐞 𝐦𝐞 ¥100,000," 𝐇𝐞 𝐞𝐱𝐩𝐥𝐚𝐢𝐧𝐞𝐝, 𝐦𝐲 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭 𝐫𝐚𝐭𝐞 𝐬𝐩𝐞𝐞𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐮𝐩.
"𝐖𝐡𝐢𝐜𝐡 𝐜𝐨𝐥𝐨𝐫 𝐝𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐩𝐥𝐚𝐲 𝐚𝐬?" 𝐇𝐞 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝 𝐦𝐞. 𝐈 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡𝐭 𝐟𝐨𝐫 𝐚 𝐦𝐨𝐦𝐞𝐧𝐭, 𝐮𝐧𝐬𝐮𝐫𝐞 𝐨𝐟 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐜𝐨𝐥𝐨𝐫 𝐭𝐨 𝐜𝐡𝐨𝐨𝐬𝐞, 𝐈 𝐬𝐚𝐢𝐝, "𝐁𝐥𝐮𝐞." 𝐇𝐞 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐠𝐚𝐯𝐞 𝐦𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐥𝐮𝐞 𝐭𝐢𝐥𝐞. 𝐇𝐞 𝐦𝐨𝐭𝐢𝐨𝐧𝐞𝐝 𝐟𝐨𝐫 𝐦𝐞 𝐭𝐨 𝐠𝐨 𝐟𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐩𝐮𝐭 𝐡𝐢𝐬 𝐭𝐢𝐥𝐞 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐥𝐨𝐨𝐫. 𝐈 𝐭𝐨𝐨𝐤 𝐚 𝐝𝐞𝐞𝐩 𝐛𝐫𝐞𝐚𝐭𝐡 𝐚𝐧𝐝 𝐟𝐥𝐮𝐧𝐠 𝐦𝐲 𝐭𝐢𝐥𝐞 𝐨𝐧𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝. 𝐈𝐭 𝐚𝐥𝐦𝐨𝐬𝐭 𝐦𝐚𝐝𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐭𝐢𝐥𝐞 𝐟𝐥𝐢𝐩 𝐨𝐯𝐞𝐫. 𝐈 𝐬𝐢𝐠𝐡𝐞𝐝, 𝐤𝐧𝐨𝐰𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐰𝐨𝐮𝐥𝐝𝐧'𝐭 𝐞𝐧𝐝 𝐰𝐞𝐥𝐥. 𝐇𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐭𝐨𝐨𝐤 𝐡𝐢𝐬 𝐭𝐮𝐫𝐧, 𝐦𝐚𝐧𝐚𝐠𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐟𝐥𝐢𝐩 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐦𝐲 𝐭𝐢𝐥𝐞, 𝐦𝐚𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐲 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭 𝐝𝐫𝐨𝐩.
"𝐃𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐧𝐨𝐭 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐚𝐧𝐲 𝐦𝐨𝐧𝐞𝐲?" 𝐇𝐞 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝, 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐭 𝐦𝐞.
"𝐈 𝐝𝐨 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐦𝐨𝐧𝐞𝐲, 𝐛𝐮𝐭 𝐧𝐨𝐭 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐦𝐞," 𝐈 𝐫𝐞𝐩𝐥𝐢𝐞𝐝 𝐟𝐞𝐞𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐧𝐞𝐫𝐯𝐨𝐮𝐬.
"𝐘𝐨𝐮 𝐜𝐚𝐧 𝐫𝐞𝐩𝐚𝐲 𝐦𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐛𝐨𝐝𝐲," 𝐇𝐞 𝐜𝐚𝐬𝐮𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐬𝐚𝐢𝐝. 𝐌𝐲 𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐰𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐝 𝐭𝐨𝐰𝐚𝐫𝐝𝐬 𝐡𝐢𝐦, 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐞 𝐬𝐥𝐚𝐩𝐩𝐞𝐝 𝐦𝐞, 𝐜𝐚𝐮𝐬𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐞 𝐭𝐨 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐮𝐩. 𝐓𝐡𝐞 𝐰𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐡𝐞𝐞𝐤 𝐬𝐭𝐮𝐧𝐠 𝐚𝐥𝐨𝐧𝐠 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐥𝐚𝐩.
"𝐈"𝐥𝐥 𝐭𝐚𝐤𝐞 𝐨𝐟𝐟 ¥100,000 𝐩𝐞𝐫 𝐬𝐥𝐚𝐩," 𝐇𝐞 𝐞𝐱𝐩𝐥𝐚𝐢𝐧𝐞𝐝. 𝐈 𝐧𝐨𝐝𝐝𝐞𝐝, 𝐚𝐥𝐫𝐞𝐚𝐝𝐲 𝐟𝐞𝐞𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐢𝐧𝐠𝐬 𝐨𝐧 𝐦𝐲 𝐜𝐡𝐞𝐞𝐤𝐬. 𝐖𝐞 𝐩𝐥𝐚𝐲𝐞𝐝 𝐚 𝐟𝐞𝐰 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝𝐬 𝐮𝐧𝐭𝐢𝐥 𝐰𝐞 𝐬𝐚𝐰 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐮𝐛𝐰𝐚𝐲 𝐜𝐨𝐦𝐞, 𝐦𝐲 𝐜𝐡𝐞𝐞𝐤𝐬 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐫𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐧 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐦𝐨𝐧𝐞𝐲 𝐢𝐧 𝐦𝐲 𝐛𝐚𝐠. 𝐇𝐞 𝐠𝐚𝐯𝐞 𝐦𝐞 𝐚 𝐜𝐚𝐫𝐝 𝐭𝐞𝐥𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐈 𝐜𝐚𝐧 𝐜𝐚𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐞 𝐧𝐮𝐦𝐛𝐞𝐫 𝐢𝐟 𝐈 𝐜𝐡𝐨𝐨𝐬𝐞 𝐭𝐨.
𝐈 𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐡𝐨𝐦𝐞 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐧𝐞𝐱𝐭 𝐬𝐮𝐛𝐰𝐚𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐚𝐥𝐤 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐦𝐲 𝐬𝐦𝐚𝐥𝐥 𝐛𝐮𝐭 𝐜𝐨𝐳𝐲 𝐫𝐨𝐨𝐦. 𝐈 𝐩𝐞𝐚𝐥 𝐨𝐟𝐟 𝐦𝐲 𝐛𝐥𝐨𝐨𝐝𝐲 𝐜𝐥𝐨𝐭𝐡𝐞𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐡𝐨𝐰𝐞𝐫. 𝐈 𝐬𝐢𝐠𝐡𝐞𝐝 𝐚𝐬 𝐈 𝐟𝐞𝐥𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐫𝐦 𝐰𝐚𝐭𝐞𝐫 𝐫𝐮𝐧 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐦𝐲 𝐛𝐨𝐝𝐲. 𝐈 𝐜𝐥𝐞𝐚𝐧 𝐦𝐲𝐬𝐞𝐥𝐟 𝐚𝐧𝐝 𝐜𝐚𝐫𝐞𝐟𝐮𝐥𝐥𝐲 𝐠𝐞𝐭 𝐨𝐮𝐭 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐡𝐨𝐰𝐞𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐩𝐮𝐭 𝐟𝐫𝐞𝐬𝐡, 𝐧𝐞𝐰 𝐜𝐥𝐨𝐭𝐡𝐞𝐬 𝐨𝐧, 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐛𝐚𝐧𝐝𝐚𝐠𝐞𝐬. 𝐀𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐈'𝐦 𝐝𝐨𝐧𝐞, 𝐈 𝐩𝐮𝐥𝐥 𝐨𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐚𝐫𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐜𝐚𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐞 𝐧𝐮𝐦𝐛𝐞𝐫. 𝐒𝐨𝐦𝐞𝐨𝐧𝐞 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐡𝐨𝐧𝐞 𝐚𝐬𝐤𝐬 𝐢𝐟 𝐈 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐩𝐥𝐚𝐲 𝐚 𝐠𝐚𝐦𝐞. 𝐈 𝐫𝐞𝐩𝐥𝐲 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐲𝐞𝐬. 𝐓𝐡𝐞𝐲 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐭𝐞𝐥𝐥 𝐦𝐞 𝐭𝐨 𝐬𝐭𝐚𝐧𝐝 𝐨𝐮𝐭𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐮𝐢𝐥𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐈 𝐫𝐞𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐢𝐧, 𝐚𝐭 12:00 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐚 𝐯𝐚𝐧 𝐰𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐩𝐮𝐥𝐥 𝐮𝐩 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐚𝐬𝐬𝐰𝐨𝐫𝐝 𝐰𝐚𝐬 "𝐫𝐞𝐝 𝐥𝐢𝐠𝐡𝐭, 𝐠𝐫𝐞𝐞𝐧 𝐥𝐢𝐠𝐡𝐭". 𝐓𝐡𝐞𝐲 𝐞𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐚𝐥𝐥 𝐚𝐧𝐝 𝐈 𝐩𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐡𝐨𝐧𝐞 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐠𝐫𝐚𝐛 𝐚 𝐣𝐚𝐜𝐤𝐞𝐭 𝐚𝐬 𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐜𝐨𝐥𝐝 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐚𝐭 𝐧𝐢𝐠𝐡𝐭. 𝐈 𝐰𝐚𝐢𝐭 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐯𝐚𝐧 𝐭𝐨 𝐬𝐡𝐨𝐰 𝐮𝐩 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐈 𝐬𝐚𝐰 𝐦𝐲 𝐰𝐚𝐭𝐜𝐡 𝐭𝐮𝐫𝐧 12:00, 𝐭𝐡𝐞 𝐯𝐚𝐧 𝐰𝐚𝐬 𝐡𝐞𝐫𝐞. 𝐈 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐚𝐬𝐬𝐰𝐨𝐫𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐜𝐥𝐢𝐦𝐛𝐞𝐝 𝐢𝐧, 𝐬𝐞𝐞𝐢𝐧𝐠 2 𝐩𝐞𝐨𝐩𝐥𝐞 𝐚𝐬𝐥𝐞𝐞𝐩. 𝐈 𝐫𝐚𝐢𝐬𝐞𝐝 𝐦𝐲 𝐞𝐲𝐞𝐛𝐫𝐨𝐰 𝐚𝐬 𝐈 𝐜𝐥𝐢𝐦𝐛𝐞𝐝 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐚𝐜𝐤. 𝐒𝐮𝐝𝐝𝐞𝐧𝐥𝐲 𝐠𝐚𝐬 𝐰𝐚𝐬 𝐟𝐢𝐥𝐭𝐞𝐫𝐞𝐝 𝐢𝐧. 𝐈 𝐬𝐚𝐭 𝐮𝐩 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐟𝐞𝐥𝐭 𝐦𝐲 𝐞𝐲𝐞𝐥𝐢𝐝𝐬 𝐠𝐫𝐨𝐰 𝐡𝐞𝐚𝐯𝐲, 𝐚𝐧𝐝 𝐩𝐫𝐨𝐦𝐩𝐭𝐥𝐲 𝐩𝐚𝐬𝐬𝐞𝐝 𝐨𝐮𝐭.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 04, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

The Silence Where stories live. Discover now