8. bölüm

71 7 51
                                    

Gölge çok fazla dozda ilaç veridikleri için gögel daha fazla dayanmaz. Kurt tim gögleyi kurtamak için plan yaparlar.

Kıbrıslı: hayalet fırtına sizi önden gidip kanpın etrafın da sızıp gögleyi alıcaksınız. Sizi güvenli yere geeçince bizde güzel bir temizlik yapıcaz. Tim yara bere kurşunların önun atalayin vurulanı oyarım anlaşıdımı

Tim: emerdersiniz komtanim

Hayaletle firtina önden giderler. Leyla tim burda olduğun ögrenince time pusu kurar.

Leyla _ efsane kurt tim demek görücez bakalım ne kadar efsanesiniz. Sizide diğerlerin yanına yolucam.

Hayletle fırtına kanpın etrafın içeri sızarlar. Fırtına kanpın diğer tarafında gölgeyi ararken tuzakları fark eder. Hayalet gölgenin tutulduğu yere geldiğinde gölge tanınmaz halde görünce kala kalir.

Korkuların rüyası: albayarak 1 albayarak 1 dinlemede

Fırtına: albayarak 1 sakın buraya gelmeyin

Psikopat: anlaşılmadı albayarak 1

Fırtına: albayarak 2 buraya gelmeyin tuzak kurmuşlar

Kartal: allah kartesin nasıl olur

Korkuların rüyası: birileri burda olduğumuz anlamış

Kıbrıslı: göl gölge gölgeden varmi bir iz

Hayalet: ko komutanım bu burd da am ama göl gölgeyi ta tanın mıcak ha hale ge getirmişler.

Kıbrıslı: lannnnnnnn

Korkuların rüyası: onların ben varaya gelmesini geçmişini taaa.....

Sesiz kurt: anlarından doğduğuna pişman edicem onları adı köpekler.

Hayelet gölgeyi güvenili yere götürür. Fırtına tuzakları etkisiz hale getirince kanptan çıkar hayletle gölgenin yanına gider. Tim geri kalanı geliri temizlik yaparlar.

Leyla_ allah karhertisin nerden çıktılar bunlar.

Kurt tim gölgeyi görünce yıkılırlar helikopter gelince gölgesinde alıp helikopter binerler. Gölgeyi hastaneye görürler.

Kurt tim hastaneye gelirler. Baturu almeyata almıştırlar.

Selçuk: batur ne zaman mutlu olucak ne zaman yüzü gülücek şehit oluncamı.

Batu: zamani gelince oda mutlu olucak komutanım

Rabia: evet haklısınız komutanım ama yaşadıklarıda kolay bir şey değil.

Başak: batur dayanır bizi bırakmaz kolay kolay pes etmez

Çiğdem: batur komutan güçlüdür bununda üstesinden gelir.

Kağan: tim kendinize gelin hemen karamsarlığa bağlamayın. Batur sağ salim burdan çıkıca.

24 saat olmuştur baturudan hala bir haber yoktur.

ACIMAK YOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin