' Kaza! '

50 17 1
                                    

   Sabah yine güneş ışıklarının gözümü sikmesiyle uyandım. Ayaklarımı yataktan aşağıya sarkıtacakken aklıma bugün yeni iş görüşmesine gideceğim geldi. Evet yeni iş,önceki işlerimden saldırmamdan dolayı kovulmuştum. Hemen kalkıp banyoya koştum ama giderken banyonun ıslak olduğu aklıma gelmemişti. Ayağım kaydı ve yer ile bir süre ilişkiye girdim.                              

-hay ben senin gibi banyonun ahhhhh!                                                                                                                        

kapıya tutunarak kalktım. banyoda rutin işlerimi halledip çıktım ve gardrobumun  karşısına geçtim.                                                                                                                                                                                        

-bakalım ne giysemmm                                                                                                                                                      

Bir süre dolaba baktım.Birden kapı açılınca ağzımdan ufak bir küfür çıktı. Evet yine başlıyoruz.

-ne giyeceksin ömrüm

-şu pantolon olabilir aslında

tam pantolonu alacakken elime ablamın vurmasıyla geri çekildim. Hadi bismillah

-bunu giymeyeceksin değil mi?

-yooo onu giyecektim.

-kız gibi giyin kardeşim. Bekle sen

diyerek koşar adımlarla odadan çıktı. Anne siz bunu yaparken çok mu uğraştınız ya

-geldim

elindeki aslında güzel ama çok açıktı,aman neyse ne de olsa bu bir iş görüşmesi değil mi?( medya )

-vay ilk defa güzel seçmişsin.

-al giy

-tamam sağol ablacım

dedim ve yanağına sulu bir öpücük bıraktım.Bunu yapmamı sevmediğini biliyordum,sırf ona inat yapıyorum.Hemen yüzünü sildi ve

-ya ömrüm yapma demedim mi ben sana şunu

-of tamam kızma hadi çıkta giyineyim

-tamam çabuk ol.

dedi ve odadan çıktı.Bende hemen giyinip yüzüme hafif bir makyaj yaptım.Eğer yapmazsam liva gelip bana daha fazlasını yapacaktı.beyaz ayakkabılarımıda giyip evden çıktım. Ne yazık ki burdan taksi geçmiyordu. Biraz yürümek zorundaydım. Yolda giderken sanki birinin beni gözetlediğini hissettim. Etrafıma baktığımda benden başka kimsenin olmadığını gördüm. Herhalde fazla korku ve gerilim filmi izliyorum diye geçirdim içimden. Sağıma baktığımda taksinin olduğunu gördüm ve hemen durdurdum. Ama diğer tarafa durduğu için karşıya geçmem lazımdı. 2-3 adım attım ve en son ani fren sesini duydum sonrası karanlıktı...

Asi KızımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin