Eylül ayının son günleri yaşanırken klasik bir gün yine başlamıştı. İçinde on iki öğrencinin bulunduğu servis son hızla okula yetişmeye çalıyordu. O sırada servistekiler ne mi yapıyorlardı? Herkes kendi kafasına göre takılıyordu.
En arkaya yakın taraftan yer kapmış olan Tony yapay zekasını geliştirmeye uğraşıyordu, ortada koltukları kapan Steve ve Bucky ise yeni çıkan çizgi roman hakkında tartışıyorlardı. En önde oturan Natasha bir yandan kimseyi umursamadan bakışlarını servisin içinde gezdiriyor diğer yandan ise Clint'i dinliyordu. Loki kardeşi Thor ile uğraşıyor, Evalyn internetten takip ettiği bir yazarın kitabını okuyor, Nemesis ise kulaklığını takmış bir yandan dışarıyı seyrederken bir yandan da müzik dinliyordu.
Hava kapalıydı, yağmur bulutları buraya uğrayıp uğramamaya kara verememiş gibi bir hava vardı. Bulundukları yerde aslına bakarsanız pek de normal değildi bu hava olayı ama yine de üstelemediler. Yalnızca birkaç dakika sonra başlarına gelecek şeylerden haberleri olsa kesinlikle böyle davranmazlardı.
Dakikalar içerisinde okula vardılar ve servis saniyeler içinde uzaklaştı, servis her zaman olduğundan bile daha hızlı bir şekilde bulundukları yerden uzaklaşırken 12 talihli okula çoktan giriş yapmış ve sınıflarına varmışlardı bile.
Ancak bir gariplik vardı, hepsinin sınıfları boştu. Diğer sınıfların böyle olup olmadığını kontrol etmek için bulundukları katları dolaşmaya başladılar. Bucky, Natasha, Steve ve Thor on ikilerin ; Tony, Pepper, Nemesis, Stephen ve Clint on birlerin ; Wanda, Evalyn ve Loki onların, Peter ise dokuzların katını didik didik aradı ama okulda kendilerinden başka kimse yoktu.
Kısa bir bakışmadan sonra hepsi okulun çıkış kapısına yöneldi. Hepsi beraber bahçeye çıktılar ve hiç beklemedikleri bir şeyle karşılaştılar : okulun etrafında kırmızı bir enerji alanı vardı!
Wanda enerji alanına yaklaşıp dokunmaya çalışacaktı ki Nemesis arkasından bağırdı, "Duvara dokunma, sakın hiçbiriniz duvara dokunmayın! Ne olduğunu bilmiyoruz, uzaklaşın!" dedi ve herkesin geri adım atmasına sebep oldu.
Stephen yerde bulduğu taşı hızla enerji alanına attı, taşın bir yarısı enerji alanından geçerken gereken yarısı içeri kısımda kaldı ve yüzlerce parçaya ayrıldı. Hepsinin gözleri şok içerisinde açılmıştı.
"Uzaklaşalım," dedi Evalyn, "Sınıflardan birinde konuşmalıyız, burası güvenli değil." Hepsi beraber koşarak okula girdiler ve gördükleri ilk sınıfa girdiler.
Telefonlarını kullanmaya dendiler ama hiçbirininki çalışmıyordu, "Bu alan radyo sinyallerini bozuyor olmalı, halletmeye çalışacağım." dedi Tony.
Tony dışarı ile bağlantı kurmaya çalışırken bir yandan da birlikte mahsur kaldığı kişileri tanımak istiyordu, bu yüzden de sohbeti başlatan kişi o oldu.
"Ben Tony Stark, 11. sınıfım. Sizi tanıma şerefine erişebilir miyim?"
"Romanoff, Natasha Romanoff. 11. sınıfım"
"Stephen Strange, 11. sınıfım."
"Pepper Potts, 11. sınıfım."
"Steve Rogers, 12. sınıfım."
"Clint Barton, 11. sınıfım."
"Bucky Barnes, 12. sınıfım."
"Evalyn Parker, 10. sınıfım."
"Loki Laufeyson, 11. sınıfım."
"Thor Odinson, 12. sınıfım."
"Peter Parker, 9.sınıfım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
deserted | avengers, high school au
FanficBir grup öğrenci okullarını terk edilmiş bir halde bulur ve orada kapalı kalırlar.