Ve yine sabah bi kerede uyuyup uyanmamak gibi bisiy olmuyorduki kalkar kalkmaz telefonum caldi arayan ardaydi okula birakayim diyordu metro duraklarinda surunmektense hemen kabul ettim hazirlandim ve evin onunde beklemeye basladim ve onumde bi spor araba durmustu icinden ardanin cikacagi aklimin ucuna bile gelmezdi arabaya binip kampuse vardik dersin baslamasina bir saat vardi dunku cocuk hala aklimdaydi normalde umursamazdim bile ama bana ne olmustu ? Arda da bisiy dusundugumu anlayip sordu
Ne oldu safiye ?
Anlatmaya basladim ... anlattikca icimde biseler oluyordu sanki arda da bu durumu farketti adi ne ?diye sordu ben ise bilmiyorum dedim. Arda ise adini bilmedigin birinemi asik oldun safiye diye bana saskinlikla bakti ben ise umursamadim ders saati geldi ve sinifa gectik dersin baslamasina 2-3 dakka vardi ve ben notlara bakiyordum o sirada egolu erkek grubundan bi oOoOo sesi geldi kafami kaldirdigimda ise dunki bana arabayla carpan ismini bile bilmedigim ama etkilendigim cocuktu egolu erkek yiginindan biri oo cahit sen okula gelirmiydin ? Dedi ve isminin cahit oldugunu anladigimda cok farkli seyler hissediyordum acaba ask bumuydu yoksa siradan bi etkilenme mi ikinci ihtimal daha cazip geliyordu aklimda bir suru dusunceyle derse girdim cahit hemen karsimda oturuyordu ve gozumu ondan ayiramiyordum arda ise beni durtup yeter lan bi saattir cocuga bakion gibi bi trip atti ben ise umursamadim arda sapigin tekiydi bak kizim dedi eger simdi o cocugu sana ayarliycaksak arda dincer taklitlerini uygulamak zorundasin dedi bende hemen donup neymis o taktikler dedim oda simdi ders dinlemem lazim ufaklik bunu ders bitiminde anlatacagim dedi off gicik aklimdaki soru sayisi dahada artmisti ben cahiti gercekten seviyormuydum yoksa salak sacma bir hoslantimiydi acaba cahit bana bakarmiydi aklimdaki sorularla yuzlesirken hoca cikabilirsiniz dedi ben ise arda dincer taktiklerini merak ediyordum ve sordum .
Bu bolumu hastanede yaziyorum ve 8.sinif teoga hazirlanan birisi icin oldukca zor yeni bolumleri gec atabilirim :( yeni yazmaya basladigim icin sayimiz az actim kucaklarimi okumanizi bekliyorum ajfhkitdffqw
ŞİMDİ OKUDUĞUN
asıklar ölmez
Novela Juveniluniverstede karsilasan cahit safiye cifti safiye savci olma hayalleri kurarken cahit tehlikeli islerle ugrasiyor hayat onlar icin cok zor olacak ..