O postaci

47 1 1
                                    

Imię: Gordon

Płeć: Mężczyzna

Wiek: nieznany

Typ Magii: Rośliny

Rasa: Grimwalker

Palizman: Zielony Smok

Wygląd:

- W swojej naturalnej postaci Gordon ma jadowicie zielone oczy, które wręcz świecą na tle czarnych białek. Jego skóra jest chropowata, prawie jak kora drzewa i ma zgniło-zielony kolor z brązowymi odcieniami. Wysoka, barczysta postura świadczy o wielo-wiekowym doświadczeniu w bitwach i posługiwaniu się magią.

- W bardziej "ludzkiej" postaci, Gordon wciąż ma zielone oczy, ale nie są tak jadowite na tle białych białek. Skóra staje się gładka i jasno-kremowa, naznaczona drobnymi bliznami, których w jego naturalnej formie nie w sposób dostrzec.

Zachowanie:

- Cichy, małomówny, stoicko spokojny. Typowy milczek, odzywa się tylko wtedy, gdy zostanie zapytany lub sam uzna to za słuszne.

- Lojalny wobec rodziny królewskiej, gotowy oddać życie za swoich władców.

- Pilny, rzetelny, można by rzec, typowy służbista. Zawsze wywiązuje się ze swoich obowiązków. Jednak ma też czułą stronę, której prawie nikomu nie pokazuje.

- A jeśli już, to jest czuły, opiekuńczy, wyrozumiały, miły. Taki dobry tatuś.

Ubiór:

- Ciemna bluzka z rękawami do łokci,

- Wojskowe spodnie moro,

- Wojskowe buty,

- Długi płaszcz z kapturem, którego nigdy nie zdejmuje.

Zdolności:

- Magia Roślin opanowana do perfekcji,

- Zmiennokształtność,

- Samo-regeneracja,

- Walka wręcz (jeśli jest taka konieczność)

- Telepatia (z niewielką pomocą jego palizmanu)

- i wiele innych

Unikalna zdolność:

- Przyzwanie Strażnika Lasu

Wojownik, Mentor, Przyjaciel/ The Owl House ffOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz