♡Eʟ ᴘʀɪᴍᴇʀ ᴇɴᴄᴜᴇɴᴛʀᴏ♡
//////////////////////////////////////////////Nᴀʀʀᴀ Bᴀᴅɢʏ: Pᴇɴɴʏ ʏ ʏᴏ ʜɪʙᴀᴍᴏs ᴀ ʙᴜsᴄᴀʀ ᴄᴏsᴀs,ᴇxᴘʟᴏʀᴀʀ, ᴇᴛᴄ ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs ǫᴜᴇ Rᴏʙʙʏ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴄᴏɴ Tᴏʀᴄʜᴇʀ ᴅᴏʀᴍɪᴅᴏ,ᴛᴀɴᴛᴏ ᴄᴏʀʀᴇʀ ʟᴇ ᴀғᴇᴄᴛᴏ ᴀ Tᴏʀᴄʜᴇʀ ᴀᴜɴǫᴜᴇ sᴇᴀ ᴜɴ ɪɴғᴇᴄᴛᴀᴅᴏ ᴛɪᴇɴᴇ ǫᴜᴇ ᴅᴇsᴄᴀɴsᴀʀ ᴀᴜɴ sᴇᴀ ᴜɴ ᴘᴏᴄᴏ....Pᴇɴɴʏ ᴄᴏᴍᴏ ʟᴀ ɴɪɴ̃ᴀ ᴅᴇ 6 ᴀɴ̃ᴏs, ᴀsᴏᴍʙʀᴀᴅᴀ ᴘᴏʀ ᴛᴏᴅᴏ, ᴘᴇʀsᴇɢᴜɪʀ ᴛᴏᴅᴏ....sᴇ ᴠᴇ ᴛᴀɴ ᴛɪᴇʀɴᴀ...ɴᴏ sᴇ ᴠᴇ ᴄᴏᴍᴏ ᴜɴᴀ ɪɴғᴇᴄᴛᴀᴅᴀ...ʟᴀ ᴘᴏʙʀᴇ ᴇsᴛᴜᴠᴏ ᴇɴᴄᴇʀʀᴀᴅᴀ ᴘᴏʀ ᴍᴇsᴇs ʏ ɴᴏ ᴀ ᴘᴏᴅɪᴅᴏ ᴇxᴘʟᴏʀᴀʀ ʙɪᴇɴ ᴇʟ ᴍᴜɴᴅᴏ... ᴇɴ ᴇʟ ᴄᴀᴍɪɴᴏ ᴇsᴄᴏɴᴛʀᴀʙᴀᴍᴏs ᴜɴᴀ ǫᴜᴇ ᴏᴛʀᴀ ғʟᴏʀ ᴇxᴏᴛɪᴄᴀ, ɴᴏ ʜᴀʙɪᴀɴ ᴍᴜᴄʜᴀs ᴘᴏʀ ʟᴏ ᴠɪsᴛᴏ
Pᴇɴɴʏ: 'ǫᴜᴇ ʙᴏɴɪᴛᴀ ғʟᴏʀ Bᴀᴅɢʏ' -ʟᴇ ᴍᴜᴇsᴛʀᴀ ʟᴀ ғʟᴏʀ ᴀ Bᴀᴅɢʏ- 'ᴇsᴛᴀ ᴍᴜʏ ʙᴏɴɪᴛᴀ' -sᴏɴʀɪᴇ-...
_.ᴏᴊᴀʟᴀ ᴇsᴛᴜᴠɪᴇʀᴀ ᴍɪ ғᴀᴍɪʟɪᴀ ᴀǫᴜɪ_......-ᴀɢᴀᴄʜᴀ sᴜ ᴄᴀʙᴇᴢᴀ ᴜɴ ᴘᴏᴄᴏ ᴛʀɪsᴛᴇ- 'ᴜ-ᴜʜ?' -sɪᴇɴᴛᴇ ᴜɴᴀ ᴍᴀɴᴏ ᴇɴ sᴜ ᴄᴀʙᴇᴢᴀ ǫᴜᴇ ʟᴀ ᴀᴄᴀʀɪᴄɪᴀ- 'B-Bᴀᴅɢʏ...?'Badgy: ɴᴏ ᴛᴇ ᴘʀᴇᴏᴄᴜᴘᴇs Pᴇɴɴʏ....ᴠᴀᴍᴏs ᴀ ʙᴜsᴄᴀʀ ʟᴀ ᴄᴜʀᴀ ᴘᴀʀᴀ ǫᴜᴇ ᴘᴜᴇᴅᴀs ᴠᴇʀ ᴀ ᴛᴜ ғᴀᴍɪʟɪᴀ ǫᴜᴇ ᴛᴀɴᴛᴏ ᴛᴇ ɪɴᴛʀɪɢᴀ.....sᴏʟᴏ ᴇsᴘᴇʀᴀ....ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs ᴀǫᴜɪ ᴅᴏɴᴅᴇ ᴠᴇᴢ ᴀ ᴛʀᴇs ᴘᴇʀsᴏɴᴀs, ᴇsᴀs ᴛʀᴇs ᴘᴇʀsᴏɴᴀs sɪᴇɴᴅᴏ ɪɴғᴇᴄᴛᴀᴅᴏs ᴏ ɴᴏ ᴠᴀɴ ᴀ sᴇɢᴜɪʀ sɪᴇɴᴅᴏ ᴛᴜ ғᴀᴍɪʟɪᴀ ʏ ᴀᴄᴏᴍᴘᴀɴ̃ᴀɴᴅᴏᴛᴇ ᴅᴏɴᴅᴇ sᴇᴀ -ʟᴇ ᴀᴄᴀʀɪᴄɪᴀ sᴜ ᴄᴀʙᴇᴢᴀ ᴀ Pᴇɴɴʏ- ʏᴀ ᴛʀᴀɴǫᴜɪʟᴀ.....sᴇɢᴜɪᴍᴏs ᴄᴏɴ ᴇʟ ᴘᴀsᴇᴏ ᴏ...ʏᴀ ᴠᴏʟᴠᴇᴍᴏs???
Penny: -ᴠᴏʟᴛᴇᴀ ᴀ ᴠᴇʀ ᴀ Bᴀᴅɢʏ- 'ᴠᴀᴍᴏs ᴀ sᴇɢᴜɪʀ ᴇxᴘʟᴏʀᴀɴᴅᴏ ᴀ ᴠᴇʀ ǫᴜᴇ ɴᴏs ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀᴍ-' -ᴀʟɢᴜɪᴇɴ sᴇ ᴀʙᴀʟᴀɴᴢᴀ ᴀ ᴇʟʟᴀ ᴅᴇᴊᴀɴᴅᴏʟᴀ sɪɴ ᴇsᴄᴀᴘᴀᴛᴏʀɪᴀ-!!!!! 'QUIEN CARAJOS ERES!' -sᴀᴄᴜᴅɪᴇɴᴅᴏsᴇ- 'BAJATE DE MI!' -ɪɴᴛᴇɴᴛᴀɴᴅᴏ ʟᴇᴠᴀɴᴛᴀʀsᴇ- _ᴠᴇᴛᴇ ᴀ ʟᴀ ᴍɪᴇʀ!!!_ -ʟᴇ ᴄᴜʙʀᴇɴ ʟᴀ ʙᴏᴄᴀ- MHHH!!!
Badgy: Pᴇɴɴʏ!!!! -ᴀʟɢᴜɪᴇɴ ʟᴇ ᴀɢᴀʀʀᴀ ᴅᴇ ʟᴏs ʙʀᴀᴢᴏs ᴄᴏɴ ғᴜᴇʀᴢᴀ- SUELTAME DESCARADA DE MRD!!!! -Sᴜsᴘɪʀᴀ- NO TE ALTERES PENNY MANTENTE TRANQUILA Y NO HAGAS NINGUN MOVIMIENTO BRUSCO!! -ʜᴀᴄᴇ ᴍᴏᴠɪᴍɪᴇɴᴛᴏs ʙʀᴜsᴄᴏs ᴘᴀʀᴀ sᴏʟᴛᴀʀsᴇ- PENNY!!
?????: Tᴋs ǫᴜᴇ ʀᴜɪᴅᴏsᴏs....ɢᴜᴀʀᴅᴇɴ sɪʟᴇɴᴄɪᴏ, ɴɪ ǫᴜᴇ ʟᴏs ғᴜᴇʀᴀᴍᴏs ᴀ ᴍᴀᴛᴀʀ ᴏ ᴀʟɢᴏ ᴘᴏʀ ᴇʟ ᴇsᴛɪʟᴏ....Dᴏɢɢʏ sᴜᴇʟᴛᴀ ᴀ......P-Pᴇɴɴʏ...? -sᴜᴇʟᴛᴀ ᴀ Bᴀᴅɢʏ ᴀʟ ᴠᴇʀ ᴀ Pᴇɴɴʏ-......Dᴏɢɢʏ sᴜᴇʟᴛᴀ ᴀ Pᴇɴɴʏ....
Oғғɪᴄᴇʀ Dᴏɢɢʏ: P-Pᴇʀᴏ Zɪᴢᴢ-....ᴇsᴛá ʙɪᴇɴ...-sᴜᴇʟᴛᴀ ᴀ Pᴇɴɴʏ-.....ɴᴏ ᴇɴᴛɪᴇɴᴅᴏ ᴘᴏʀǫᴜᴇ ʜᴀᴄᴇs ᴇsᴛᴏ Doggy: P-pero Zizz-......est Zɪᴢᴢʏ sᴏɴ ɪɴғᴇᴄᴛᴀᴅᴏ-.....ᴇ-ᴇsᴘᴇʀᴀ!!!!
Zɪᴢᴢʏ ʏ Oғғɪᴄᴇʀ Dᴏɢɢʏ: SON INFECTADOS Y UNO PUEDE HABLAR!?!?
Pᴇɴɴʏ: 'ʜᴀsᴛᴀ ǫᴜᴇ sᴇ ᴅᴀɴ ᴄᴜᴇɴᴛᴀ....' -ᴄ ʟᴇᴠᴀɴᴛᴀ- ǫᴜᴇ ǫᴜɪᴇʀᴇɴ? 'ᴇsᴛᴀᴍᴏs ᴘᴀsᴇᴀɴᴅᴏ ᴅᴇ ʟᴏ ᴍás ɴᴏʀᴍᴀʟ ʏ ʟʟᴇɢᴀ ᴜɴ ᴘᴇʀʀᴏ ᴄᴏɴ ʀᴏᴘᴀ ᴅᴇ ᴏғɪᴄɪᴀʟ ʏ ᴜɴᴀ ᴢᴇʙʀᴀ ᴀ ʟᴀ ᴄᴜᴀʟ ʟᴇ ʟʟᴀᴍᴀɴ Zɪᴢᴢʏ...'
Zɪᴢᴢʏ: ǫ-ǫᴜᴇ ᴛᴇ ᴘᴀsó Pᴇɴɴʏ ᴛ-ᴛᴜ ɴᴏ ᴇʀᴇs ᴀsí! Tᴜ!!! TU ERES COMPLICE DEL SEÑOR P!!! TU SABíAS éSTO!!! -sᴇɴ̃ᴀʟᴀ ᴀ Bᴀᴅɢʏ-
Bᴀᴅɢʏ:.....ɴᴏ ʟᴇ ᴄʀᴇᴀs Pᴇɴɴʏ...ɴᴜɴᴄᴀ ғᴜí sᴜ ᴄᴏᴍᴘʟɪᴄᴇ ᴅᴇ ᴇʟ.....ᴇʟ ᴍᴇ ɪɴᴛᴇɴᴛᴏ ɪɴғᴇᴄᴛᴀʀ, ᴅᴜᴅᴏ ᴍᴜᴄʜᴏ ᴘᴇʀᴅᴏɴᴀʀʟᴏ ᴘᴇʀᴏ ᴛᴇ ᴊᴜʀᴏ ǫᴜᴇ ʏᴏ ɴᴜɴᴄᴀ ғᴜí sᴜ ᴄᴏᴍᴘʟɪᴄᴇ ʏ ɴᴜɴᴄᴀ sᴜᴘᴇ sᴏʙʀᴇ ʟᴀ ɪɴғᴇᴄᴄɪóɴ...
Pᴇɴɴʏ:......'Yᴀ ʟᴏ ᴏísᴛᴇ Zɪᴢᴢʏ...ʏ ᴘᴏʀ ɴᴀᴅᴀ ᴇɴ ᴇʟ ᴍᴜɴᴅᴏ ʟᴏ ᴠᴏʏ ᴀ ᴀʙᴀɴᴅᴏɴᴀʀ.....'
Tᴏʀᴄʜᴇʀ:.....-ᴄ ᴘᴏɴᴇ ᴅᴇʟᴀɴᴛᴇ ᴅᴇ Pᴇɴɴʏ-......-sᴇɴ̃ᴀʟᴀ ᴀ Zɪᴢᴢʏ- 'ᴛᴜ.....'
Bᴀᴅɢʏ: sɪ....ᴇʟʟᴀ ᴍᴀᴛó ᴀ ᴛᴜ ʜᴇʀᴍᴀɴᴏ...ɴᴏ ᴛᴇ ᴀʟᴛᴇʀᴇs ᴘᴏʀ ғᴀᴠᴏʀ sᴏʟᴏ ᴛʀᴀɴǫᴜɪʟɪᴢᴀᴛᴇ -ᴀɢᴀʀʀᴀ ᴀ Tᴏʀᴄʜᴇʀ-
Tᴏʀᴄʜᴇʀ: 'ERES UNA HIJA DE PUTA!!!'
Rᴏʙʙʏ:....'Tᴏʀᴄʜᴇʀ ᴄᴀʟᴍᴀᴛᴇ...'-ᴀɢᴀʀʀᴀ ᴅᴇ ʟᴀ ᴍᴇᴊɪʟʟᴀ ᴀ Tᴏʀᴄʜᴇʀ-
Pᴇɴɴʏ:....'Tᴏʀᴄʜᴇʀ'....-ᴍɪʀᴀ ᴀ Tᴏʀᴄʜᴇʀ- 'ᴘᴏʀ ғᴀᴠᴏʀ ᴄᴀʟᴍᴀᴛᴇ ɴᴏ ᴛᴇ ᴀʟᴛᴇʀᴇs ᴛᴜ ʜᴇʀᴍᴀɴᴏ ᴇsᴛá ʙɪᴇɴ!'
Tᴏʀᴄʜᴇʀ: -ᴄᴀᴇɴ ʟᴀɢʀɪᴍᴀs ᴅᴇ ᴄᴏʟᴏʀ ɴᴇɢʀᴏ-.......
Rᴏʙʙʏ: -Aʙʀᴀᴢᴀ ᴀ Tᴏʀᴄʜᴇʀ-
Zɪᴢᴢʏ: ᴀʜᴏʀᴀ ʏᴏ sᴏʏ ʟᴀ....
Mᴏᴜsᴛʀᴏ...?
Pᴀʟᴀʙʀᴀs: 511
ESTÁS LEYENDO
✨꧂ɴɪ ʟᴀ ɪɴꜰᴇᴄᴛᴀᴄɪóɴ ɴᴏꜱ ꜱᴇᴘᴀʀᴀʀá꧁✨ (𝙲𝚊𝚗𝚌𝚎𝚕𝚊𝚍𝚊..𝚖𝚊𝚢𝚋𝚎)
Fanfiction☾Hᴏʟᴀ ʏ ʙɪᴇɴᴠᴇɴɪᴅᴏ ᴀ ʟᴀ ᴅᴇsᴄʀɪᴘᴄɪóɴ (^^) ✁???: ᴘ-ᴘᴏʀ ғᴀᴠᴏʀ sɪ ᴘ-ᴘᴀsᴀ ᴀʟɢᴏ ɴᴜɴᴄᴀ ᴍᴇ ᴏʟᴠɪᴅ- -ǫᴜᴇᴅᴀ ᴛɪᴇsᴏ-✁ ⌨???: ᴅɪᴍᴇ ᴘᴏʀ ғᴀᴠᴏʀ ǫᴜᴇ ᴇs ᴍᴇɴᴛɪʀᴀ......ᴘᴏʀ ғᴀᴠᴏʀ......!!! BILLY!!!!!!! ♤sᴇʀá ǫᴜᴇ ʟᴀ ɪɴғᴇᴄᴄɪóɴ sᴇᴘᴀʀᴇ ᴀ ᴇsᴛá ʜᴇʀᴍᴏsᴀ ᴘᴀʀᴇᴊᴀ?♤ ☊Bɪʟʟʏ ᴜɴ ʜᴏᴍʙʀᴇ...