★Cᴀᴘ 6★

66 7 1
                                    

★Lᴀ ɢᴀsᴏʟɪɴᴀ ʏ ʟᴀ ᴄɪᴜᴅᴀᴅ 2/??★

Bᴀᴅɢʏ: -ᴅᴇᴊᴀ ᴅᴇ ᴄᴏʀʀᴇʀ ᴘᴀʀᴀ ᴀɢᴀʀʀᴀʀ ᴀɪʀᴇ- ᴀúɴ sɪᴇɴᴅᴏ ᴜɴ -ᴀɢᴀʀʀᴀ ᴀɪʀᴇ- ɪɴғᴇᴄᴛᴀᴅᴏ ᴍᴇ ᴄᴀɴsᴏ ʀáᴘɪᴅᴏ...ᴘᴇʀᴏ ᴅᴇsᴘúᴇs sᴇ ᴠᴏʟᴠᴇʀá ᴄᴏsᴛᴜᴍʙʀᴇ, ʏ ɴᴏ ᴍᴇ ᴄᴀɴsᴀʀé ᴛᴀɴ ʀáᴘɪᴅᴏ.....-ᴍɪʀᴀ ʜᴀᴄíᴀ ᴇʟ ғʀᴇɴᴛᴇ-

ʏ ᴀʟʟí ᴇsᴛᴀʙᴀ Bᴀᴅɢʏ, ᴇɴ ᴇʟ ʟᴀʙᴏʀᴀᴛᴏʀɪᴏ(ᴘʟᴀɴᴛ) ᴅᴇsᴘúᴇs ᴅᴇ 30 ᴍɪɴᴜᴛᴏs ᴄᴏʀʀɪᴇɴᴅᴏ ʟʟᴇɢó ᴀʟ ʟᴀʙᴏʀᴀᴛᴏʀɪᴏ ʟᴜɢᴀʀ ᴅóɴᴅᴇ ʜᴀᴄᴇ ᴜɴ ᴅíᴀ ᴇsᴛᴀʙᴀ...ᴘᴇʀᴏ ᴄóᴍᴏ ᴇʀᴀ ᴅᴇ ᴇsᴘᴇʀᴀʀ ᴇsᴛᴀʙᴀ ʟʟᴇɴᴏ ᴅᴇ ɪɴғᴇᴄᴛᴀᴅᴏs ᴇʟ ʟᴜɢᴀʀ, ᴇʟ ʟᴜɢᴀʀ ᴘᴀʀᴀ ᴇʟ ʟʟᴀᴍᴀᴅᴏ.....I-N-F-I-E-R-N-O....

Bᴀᴅɢʏ: ᴀʜí ᴇsᴛá ᴇʟ ʟᴜɢᴀʀ....ᴅᴇsᴘúᴇs ᴅᴇ ᴜɴ ᴅíᴀ ᴅᴇ ǫᴜᴇ ᴍᴇ ɪɴғᴇᴄᴛé....ᴇsᴛᴏʏ ᴠᴏʟᴠɪᴇɴᴅᴏ ᴀ ᴇsᴛᴇ ᴇsᴛᴜᴘɪᴅᴏ ʟᴜɢᴀʀ.....ᴇsᴛᴜᴘɪᴅᴏ Mʀ.P......ᴀʀʀᴜɪɴᴀsᴛᴇ ᴍɪ....








































Vɪᴅᴀ.....

Bᴀᴅɢʏ: -ᴇɴᴛʀᴀ ᴀʟ ʟᴀʙᴏʀᴀᴛᴏʀɪᴏ- ʜᴀʏ ᴍᴜᴄʜᴏ ɪɴғᴇᴄᴛᴀᴅᴏs ᴀᴄá....ɴᴏ ʀᴇᴄᴜᴇʀᴅᴏ ɴᴀᴅᴀ ᴅᴇ ᴇsᴇ ᴅíᴀ....sᴏʟᴏ ʀᴇᴄᴜᴇʀᴅᴏ ǫᴜᴇ ᴍᴇ ɪɴғᴇᴄᴛé....ᴅᴇ ᴀʜí ᴍɪ ᴍᴇɴᴛᴇ ᴇsᴛá ᴇɴ ʙʟᴀɴᴄᴏ...¡¡ᴀᴀʜɢ!! ¡¡¡MALDITA SEA!!!......ᴏᴊᴀʟá sᴜғʀᴀs ᴍᴀʟᴅɪᴛᴏ...ǫᴜᴇ ᴀǫᴜí ʏᴀ ɴᴏ ʜᴀʏ ʟᴜɢᴀʀ ᴘᴀʀᴀ ᴛí ¿ᴜʜ? -ᴠᴏʟᴛᴇᴀ ᴀ ᴠᴇʀ ᴀʟ ғʀᴇɴᴛᴇ-.....ɴᴏ ᴘᴜᴇᴅᴏ ᴅɪsᴛɪɴɢᴜɪʀ ᴄᴀᴅᴀ ᴘᴇʀsᴏɴᴀ....-ᴄᴀᴍɪɴᴀ ᴇɴᴛʀᴇ ʟᴏs ᴘᴀsɪʟʟᴏs- ᴅóɴᴅᴇ ᴇsᴛá......!! -ᴜɴ ɪɴғᴇᴄᴛᴀᴅᴏ ʟᴏ ᴇᴍᴘᴜᴊᴀ ᴀʟ sᴜᴇʟᴏ-........*_ᴍᴇ ʟʟᴇᴠᴀ ʟᴀ ᴄʜɪɴɢᴀᴅᴀ..._* Esᴛᴜᴘɪᴅᴏ ɪɴғᴇᴄᴛᴀᴅᴏ ᴅᴇ ᴍ13ʀᴅ4  -ᴍɪʀᴀ ᴄᴏɴ ᴇɴᴏᴊᴏ ᴀʟ ɪɴғᴇᴄᴛᴀᴅᴏ -ᴘᴏɴᴇ ᴄᴏɴᴛʀᴀ ᴇʟ sᴜᴇʟᴏ ᴀʟ ɪɴғᴇᴄᴛᴀᴅᴏ- sᴇ ǫᴜᴇ ɴᴏ ᴘᴜᴇᴅᴇs ʜᴀʙʟᴀʀ, ¡PERO QUIEN CARAJO ERES!

????:.............*_B-Bᴀᴅɢʏ....!?_*.........-ᴇᴍᴘɪᴇᴢᴀ ᴀ ᴍᴜʀᴍᴜʀᴀʀ ᴇɴ ʙᴀᴊᴏ-

Bᴀᴅɢʏ:.......¿¿¿¿??? -ᴄᴏɴғᴜɴᴅɪᴅᴏ- ǫᴜᴇ ɪɴᴛᴇɴᴛᴀs ʜᴀᴄᴇʀ.....ʙᴜᴇɴᴏ ᴀ ʟᴏ ǫᴜᴇ ᴠᴇɴíᴀ -sᴜᴇʟᴛᴀ ᴀʟ ɪɴғᴇᴄᴛᴀᴅᴏ- ʜᴀʙíᴀɴ ᴛɪᴘᴏ ᴄᴀᴘᴜᴄʜᴀs ᴀᴄá....-ʟʟᴇɢᴀ ᴀʟ ʟᴜɢᴀʀ ᴅᴇ ʟᴀ ᴋᴇʏ ᴄᴀʀᴅ ᴠᴇʀᴅᴇ-......ᴄᴜᴀɴᴛᴏs ɪɴғᴇᴄᴛᴀᴅᴏs ʏ ᴇɴ ᴜɴ sᴏʟᴏ ᴅíᴀ -ᴄᴏɴ ᴍɪʀᴀᴅᴀ ᴇɴᴏᴊᴀᴅᴀ- ¡¡Aʜɢ, ᴍᴀʟᴅɪᴛᴀ sᴇᴀ ғᴜᴇ ᴛᴏᴅᴀ ᴛᴜ ᴄᴜʟᴘᴀ!! ........-ʟᴇ ᴄᴀᴇɴ ʟᴀɢʀɪᴍᴀs ᴅᴇ ᴄᴏʟᴏʀ ɴᴇɢʀᴏ- ᴅᴇᴊᴀ ᴅᴇ ᴘᴇɴsᴀʀ ᴇɴ ᴇsᴏ Bᴀᴅɢʏ ᴠᴀᴍᴏs ᴀ ʙᴜsᴄᴀʀ ʟᴏ ǫᴜᴇ ᴅᴇʙᴇᴍᴏs ǫᴜᴇ ʙᴜsᴄᴀʀ.....

×Cᴏɴ ʟᴏs ᴏᴛʀᴏs 3 ɪɴғᴇᴄᴛᴀᴅᴏs×

Tᴏʀᴄʜᴇʀ: -ᴠɪᴇɴᴅᴏ ᴀʟ sᴜᴇʟᴏ ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs ᴇsᴘᴇʀᴀ- 'ᴜʜ........'

Pᴇɴɴʏ: 'ʏᴀ ᴍᴇ ɪᴍᴀɢɪɴᴏ ᴄᴜᴀɴᴛᴏ ᴛᴀʀᴅᴀʀá Bᴀᴅɢʏ...ᴍás ᴄᴏɴ ᴛᴏᴅᴏs ʟᴏs ɪɴғᴇᴄᴛᴀᴅᴏs, ᴏᴊᴀʟá sᴏʟᴏ ғᴜᴇʀᴀ.......Mʀ. P......Yᴏ ɴᴜɴᴄᴀ....Nᴏ sᴇ ǫᴜᴇ ᴅᴇᴄɪʀ....sᴏʏ ᴜɴᴀ ᴇsᴛᴜᴘɪᴅᴀ'...-ᴄ ᴄᴜʙʀᴇ sᴜ ᴄᴀʀᴀ- 'sɪ ɴᴏ ᴍᴇ ʜᴜʙɪᴇʀᴀ ᴛᴏᴍᴀᴅᴏ ᴇsᴏ.....ʏᴏ ɴᴏ...' *_CARAJO_* -ɢᴏʟᴘᴇᴀ ᴇʟ sᴜᴇʟᴏ ᴄᴏɴ sᴜ ᴍᴀɴᴏ-

Tᴏʀᴄʜᴇʀ: 'Pᴇ....ɴɴʏ.....ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ᴅᴇsᴘɪᴇʀᴛᴇ Rᴏʙʙʏ ᴛᴇ.......ᴛɪᴇɴᴇ ǫᴜᴇ ᴅᴇᴄɪʀ ᴀʟɢᴏ ǫᴜᴇ ᴅᴜᴅᴏ ᴍᴜᴄʜᴏ ǫᴜᴇ ᴛᴇ ɢᴜsᴛᴇ......sᴏʟᴏ ᴏʟᴠɪᴅᴀ ʟᴏ ǫᴜᴇ ᴅɪᴊᴇ' -ᴅᴇᴄɪᴀ ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs ᴠᴇíᴀ ʜᴀᴄíᴀ ᴏᴛʀᴏ ʟᴀᴅᴏ-

Pᴇɴɴʏ: ???? -ᴄ ǫᴜɪᴛᴀ sᴜs ᴍᴀɴᴏs ᴅᴇ sᴜ ᴄᴀʀᴀ-.....'ᴏᴋ....ᴄᴏᴍᴏ ǫᴜᴇ ᴍᴇ ᴠᴀ ᴀ ᴅᴇᴄɪʀ Rᴏʙʙʏ?....ʏ ʙᴜᴇɴᴏ,ᴄᴀᴍʙɪᴇᴍᴏs ᴅᴇ ᴛᴇᴍ-'

Tᴏʀᴄʜᴇʀ:...-ᴅᴀ ᴜɴ ʟᴀʀɢᴏ sᴜsᴘɪʀᴏ-...'ᴠᴏʏ ᴀ sᴇʀ sɪɴᴄᴇʀᴏ.....Rᴏʙʙʏ ᴄᴀsí ʟᴀ ᴍᴀᴛᴀ ᴀ ᴜɴᴀ ᴅᴇ ᴛᴜs ᴀᴍɪɢᴀs, ᴀ ʟᴀ ᴄᴜᴀʟ ᴄʀᴇᴏ ǫᴜᴇ sᴜ ɴᴏᴍʙʀᴇ ᴇʀᴀ....Mᴀɴᴅʏ....sɪ ᴇʟʟᴀ ɴᴏ sᴇ ʜᴜʙɪᴇʀᴀ ᴍᴇᴛɪᴅᴏ ᴀ ʟᴏs ᴅᴜᴄᴛᴏs....ʜᴜʙɪᴇʀᴀ ᴇsᴛᴀᴅᴏ ᴍᴜᴇʀᴛᴀ, ʟᴀ ʜᴜʙɪᴇʀᴀ ᴀsᴇsɪɴᴀᴅᴏ, sᴏʟᴏ ɴᴏ ᴘᴇʟᴇᴇs ᴄᴏɴ Rᴏʙʙʏ...ʏ ɴᴏ ᴅɪsᴄᴜᴛᴀɴ...'

Pᴇɴɴʏ: ¡¡¡!!! *_¿...C-ᴄóᴍᴏ...?_* 'ᴇs ᴜɴᴀ ᴍᴇɴᴛɪʀᴀ ᴠᴇʀᴅᴀᴅ Tᴏʀᴄʜᴇʀ...?' -ᴍɪʀᴀ  ᴀ Tᴏʀᴄʜᴇʀ ᴄᴏɴ ᴇɴᴏᴊᴏ ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs ʟᴇ ᴄᴀᴇɴ ʟᴀɢʀɪᴍᴀs ᴅᴇ ᴄᴏʟᴏʀ ɴᴇɢʀᴏ- '¿¡ᴇs ᴜɴᴀ ʙʀᴏᴍᴀ ᴠᴇʀᴅᴀᴅ!?' -ᴄ ʟᴇᴠᴀɴᴛᴀ ᴅᴇ ɢᴏʟᴘᴇ- *_ɴᴏ ᴛᴜ Rᴏʙʙʏ......ɴᴏ ᴛᴜ...._* '¡¡ME LARGO!!' -sᴀʟᴇ ᴄᴏʀʀɪᴇɴᴅᴏ-

Tᴏʀᴄʜᴇʀ:...........*_sɪ....Rᴏʙʙʏ ʜᴜʙɪᴇʀᴀ ᴇsᴄᴜᴄʜᴀᴅᴏ ᴛᴏᴅᴏ ᴇsᴛᴏ ᴇʟ...ɴᴏ sᴇ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴜᴠɪᴇʀᴀ ʜᴀᴄɪᴇɴᴅᴏ, ᴇsᴘᴇʀᴏ ʏ ᴀʟɢúɴ ᴅíᴀ ᴇɴᴛɪᴇɴᴅᴀ Pᴇɴɴʏ, ǫᴜᴇ ᴇs ᴇɴ ᴠᴇʀᴅᴀᴅ sᴇʀ ᴜɴ........ɪɴғᴇᴄᴛᴀᴅᴏ.._*  -sᴜsᴘɪʀᴀ-

Pᴇɴɴʏ: -ʟᴇ ʙʀᴏᴛᴀɴ ʟᴀɢʀɪᴍᴀs- *_ᴇʀᴇs ᴜɴ ᴘᴜᴛ0 ᴍᴏᴜsᴛʀᴏ Rᴏʙʙʏ ɴᴏ ᴘᴜᴇᴅᴏ ᴄʀᴇᴇʀ ǫᴜᴇ ᴀʟʟás ʜᴇᴄʜᴏ ᴇsᴏ...! óᴊᴀʟᴀ ᴛᴇ ᴘᴜᴅʀᴀs ᴇɴ ᴇʟ ɪɴғɪᴇʀɴᴏ!!_* -ʟʟᴏʀᴀɴᴅᴏ-...........


Tᴏʀᴄʜᴇʀ: -ᴘᴇʀᴅɪᴅᴏ ᴇɴ sᴜs ᴘᴇɴsᴀᴍɪᴇɴᴛᴏs- *_R-Rᴏʙʙʏ..._* -ʟᴏ ᴀʙʀᴀᴢᴀ ᴄᴏɴ ғᴜᴇʀᴢᴀ ʏ sᴜsᴜʀʀᴀ- ɴᴏ ᴛᴀʀᴅᴇs Bᴀᴅɢʏ.......-ᴍɪʀᴀ ᴀ Rᴏʙʙʏ- Yᴏ.......






















Tᴇ ᴇxᴛʀᴀɴ̃ᴏ Rᴏʙʙʏ.......

Pᴀʟᴀʙʀᴀs: 535

✨꧂ɴɪ ʟᴀ ɪɴꜰᴇᴄᴛᴀᴄɪóɴ ɴᴏꜱ ꜱᴇᴘᴀʀᴀʀá꧁✨ (𝙲𝚊𝚗𝚌𝚎𝚕𝚊𝚍𝚊..𝚖𝚊𝚢𝚋𝚎)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora