Tanıtım

108 2 0
                                    

Selam Kanka,

bugün neler oldu bilemezsin! Annemin yanına uğradım. Evet bir Hafta sonra!! Ve bil bakalım benle kim konuştu?
Kapıdan içeri girdim ve E.A. bana laf attııı!!!! Doğru anladın! Demekki bunu önceden yapmam gerekiyormuş.

Her zamanki gibi lavabosunu temizliyordu. Ona bakmadan yanından geçerken "Ooooo Eda Hanım bu dükkanın yollarını bilirmiydiniz?", diye sordu. Aaaay ne özlemişim o sesi Yarrrabbbiiiii... Durup ona döndüm "Unutmuşdumda, sağolsun navigasyon yönlendirdi beni." deyip arkadaki ofise girdim. Herkese selam verdikten sonra herzamanki yerime oturup ona bakmaya başladım. Anlatamam sana şuanki duygularımı.....

Günlüğümü kapatıp güldüm. Ne kadar safmışım o zamanları. Onun benle dalga geçtiğini anlamamışım, kovalacama oynardı benle resmen. Birgün laf attıysa diyer günler benle konuşmazdı, selam dahi vermezdi.

Kapı açıldı. Baktığımda Eyüp yanıma gelip "Ne yapıyorsun Derya'm?" diyerek ayaklarımın önüne çökmüştü. "Günlüğümü okuyordum" dedikten sonra günlüğümü sağımdaki masaya koydum. "Hmmm. Ne yapmışım yine sana?" diye sordu. O ara da şiş olan karnımı okşadı. "Her zamanki şeyler." dedim. Ayağa kalktı banada kalkmam için yardımcı oldu. " Hiç bırakmıyacaksın eskileri." diyip kendine çekti. Gözlerine bakarak "Asla!" cevabını verdim. Tam öpecektiki kapıda oğlum belirdi. "Napiyosun anneme sen?" diyerek ellerini kalçasına koydu. "Uf olmuş oğlum öpüp geçirecektim", dedi Eyüp. "Sen onu külahıma anlat. Çekil annemin yanından kaydeşime zayay veyceksin!". Tufan aramıza girip ayırmaya çalışıyordu bizi. "Öylemiii???" diye sordu Eyüp ve anında onu kucağına alarak kapıdan çıkıyordu. "Bıyak benii öldüycem seni!" diye haykırıyordu Tufan. Eyüp merdivenlerden inerken " Tamam Paşam öldürürsün hele bir büyüde. Yemek yiyelim belliki küçük kurt acıkmış." dedi.

Baya güldüm ikisine ve odadan çıkıp ikisini takip ettim. Beş sene önce deselerdi Eyüple evleneceksin diye gülüp geçerdim. Şimdiki hamime bir bak. Tufanın babasından boşanıp Eyüp ile evlendim. O yetmiyormuş gibi birde onun kızını taşıyordum.

Hayat işte büyük konuşmamak lazım.

Ilk bölümümden bu kdr inşaallah beğenirsiniz. Türkçem fazla iyi değil o yüzden sizlerden özür dilerim. Ama almanyada doğup büyüyen birine göre yinede fena sayılmaz deme :) vote ve yorumlarınızı benden esirgemeyin. Saygilar...

Kalbim Seni UnuturmuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin